שיתוף לגבי תחושתי אצל בר חוה

יש לי תור אליו בספטמבר

השרשור הזה גורם לי לחשוב פעמיים אם כדאי להתחיל טיפול אצלו..עד עכשיו שמעתי עליו רק דברים טובים אז זה קצת מבלבל.
 

or li1

New member
תיאום ציפיות

באופן אישי אני חושבת שמקצועית הוא מעולה. ההתנהלות מול המשרד מאד קשה לי. זה עניין של תיאום ציפיות. אנחנו משלמות הון וגם ככה קשה... אז הייתי מצפה לשירות ברמה אחרת. אבל שוב, מקצועית - אני חושבת שאין שני לו. תדעי רק לאן את נכנסת, תהיי בקיאה בכל הפרטים, תדעי מה לבקש ומה את צריכה לקבל...
בהצלחה בכל מקרה
 

רגב רגב1

New member
תיאום ציפיות

באופן אישי אני חושבת שמקצועית הוא מעולה. ההתנהלות מול המשרד מאד קשה לי. זה עניין של תיאום ציפיות. אנחנו משלמות הון וגם ככה קשה... אז הייתי מצפה לשירות ברמה אחרת. אבל שוב, מקצועית - אני חושבת שאין שני לו. תדעי רק לאן את נכנסת, תהיי בקיאה בכל הפרטים, תדעי מה לבקש ומה את צריכה לקבל...
בהצלחה בכל מקרה
אני, בתור בעל של אישה שעוברת אצלו טיפולי פוריות, יכול להעיד מהחוויה האישית שלי שכל מה שכתבת נכון, בעיקרון הוא אנטיפת, בעיקר לבעל, שבמקרה ואני רוצה לברר קצת לעומק את הדברים הוא כבר כועס על השאלות ועונה בחוסר רצון ובעצבנות. לגבי המקצועיות- אני רואה את המקצועיות כמכלול, אם המרפאה לא מקצועית, וכמו שאמרת, גם אנחנו עצרנו כמה פעמים טעויות בהוראות ותמיד צריך להיות עם יד על הדופק. לדעתי הנשים שלא חוות את זה הן כנראה לא מודעות למה עושה כל מזרק/כדור/משאף שהו לוקחות, כי אנחנו פעם 5 אצלו לצערי ובכל טיפול היה משהו אחר שלא היה במקום. בפעם האחרונה איתי בר חווה החליט להתחיל טיפול למרות טיסה לחול שהיתה לנו באמצע. קיבלנו את זה, אך כשהיינו בחול נאמר לנו לקחת משהו שלא אמרו לנו לקחת לטיסה. כשאמרנו שאין את זה עלינו כי לא אמרו לרכוש לפני, קיבלנו הודעה שניתן להגיע לקחת מהמרפאה.. תודה, רק טיסה של 8 שעות ואני שם..
המון טעויות, המון חוסר נחמדות, ואני כבר לא בטוח במקצועיות אם אלה ההוראות שהוא נותן..

בהצלחה לכולן והלוואי לא הייתי מתחיל אצלו טיפול.
מאוד מרוכז מאיתי בר חווה, ללא קשר לארגזים של כסף שהשארנו אצלו.
 

iron lung

New member
תשמרי על התור

אני "מכירה" אותך מהימים הראשונים שלי בפורום, יודעת כמה הדרך שלך ארוכה. לא תפסידי כלום מפגישת התייעצות איתו ויש סיכוי לא קטן שתרוויחי הכל אם תנסי כמה סבבים של טיפולים איתו. הרקורד שלו מעיד על כך. לדעתי אין שום דבר לקוי בהתנהלותו המקצועית. יש קשיים בהתנהלות האדמינסטרטיבית מול המרפאה. כמה זה יפריע לטיפול? זה גם תלוי בך. לעניות דעתי, כששוקלים את הקשיים האלו אל מול הסיכוי שנפתח כשאת בטיפולו של הרופא הזה - אין בכלל שאלה.
אני רוצה לחזק את מה שטוליתי אמרה: הייתי מטופלת שם הרבה פחות זמן ממנה וקיבלתי יחס מצוין ואנושי גם ממנו וגם מהצוות. בשלוש הזדמנויות שונות הרמתי ביפר (שהלגיטימיות שלו מוטלת בספק, הייתי בלחץ נפשי רב באותם ימים) והוא חזר אליי תוך פחות משעה, ענה בסבלנות ובאדיבות. מהר מאוד הבנתי שההתנהלות האפקטיבית ביותר מול המרפאה היא במייל, ותמיד קיבלתי תשובות תוך פרק זמן סביר. התרגלתי להזריק מאוחר בערב, כך שגם אם ההנחיה הגיעה ברגע האחרון, היא תמיד הגיעה בזמן.
התרגלתי גם להיות עם אצבע על הדופק: נכון, גם אצלי היו טעויות וזה היה לי קשה מאוד בזמנו. כשחשבתי על זה, הבנתי שהטעויות נובעות מעומס. כל מי שמטופלת שם יודעת ומבינה את זה. זה בטח לא נובע מחוסר אכפתיות. והעומס נובע מהעובדה שמדובר ברופא מהשורה הראשונה, שמקבל כל אחת (!!) שרוצה להיות מטופלת אצלו, ובמחירים שאינם גבוהים יותר מאצל רופאים אחרים, פחות מוכשרים ופחות נחשבים ממנו. די ברור שיכול היה להרשות לעצמו לגבות מחירים גבוהים יותר ולטפל בפחות נשים, ולכן ההערה על איפה ואיפה אינה במקומה לדעתי - זה בדיוק ההפך ממה שקורה שם.
מחכה יקרה, ספטמבר מסביב לפינה. שמרי על התור ותחליטי מה דעתך אחרי שתתרשמי מהרופא ומהמרפאה בעצמך.
הלוואי ובר חווה יקצר את דרכך ותורך יגיע בקרוב.
 
תודה על התשובה המפורטת

הדילמה שלי נובעת מכך שעייפתי.. אני רוצה כבר למצוא את הרופא שאוכל לסמוך עליוולהרגיש שאצלו אני בידיים הכי טובות שיש ולצערי עד עכשיו לא מצאתי אחד כזה.אין לי זמן לבזבז, אני בטיפול מספר שמונה וחייבת הפעם ללכת להכי טוב שיכול להיות שידע גםלהגיד לי את האמת בפנים אם צריך.
 
את יודעת גם את דעתי.... שווה לדעת למה את נכנסת ולהיות ממוקדת מטרה והרי המטרה שלך היא אחת....
בהצלחה!!!!!!
 

cookiii

New member
אם היו עליו רק דברים טובים היית יודעת שהוא

לא אמיתי. אין דבר כזה 100 אחוז מרוצים.לדעתי כדאי ללכת להתייעצות ולנסות סבב או 2 לפני שמחליטים שהוא לא מתאים לך.
 

weana

New member
מרוצה ממנו עד הגג (פעמיים)

הגעתי אליו אחרי 8 סבבים במקומות אחרים. אחרי סבב אחד כושל קיבלתי טלפון מנחם והסבר להמשך טיפול, שהניב שתי בנות.
לא הפריעה לי צורת התקשורת, להיפך. היה לי מאוד נוח לתקשר דרך המיילים. קיבלתי תמיד תשובות בזמן ועם הרבה תמיכה ועידוד.
 

or li1

New member
הבהרה

אני רואה שמה שכתבתי הצית דיון רגשי למדי. חשוב לי להדגיש שגם במקרה שלנו, המקצועיות של בר חוה אינה עומדת בסימן שאלה. הוא מקצוען ורופא מעולה בתחום הפוריות ומהבחינה הזו אני ממליצה עליו לכל מי ששואלת. הקושי שלי הוא השירות וההתנהלות, חסרת האחריות לפעמים, של המרפאה.
אני חושבת שמי שמטופלת אצלו צריכה לשלוט היטב בתהליך, להיות בעניינים, לדעת מה קורה ומה השלב הבא ולנהל את זה. חברה שלי לדוגמה קנתה תרופות במאות שקלים, שהיא כלל לא היתה צריכה, בגלל טעות של אחת מהבנות.
חבל שמרפאה של רופא כל כך מוצלח לא עוטפת את המקצועיות בשירות איכותי.
ומילה נוספת, היה חבל לי לקרוא את התגובות הזועמות על מה שכתבתי. חשבתי שמטרת הפורום היא לשתף, ליידע, לחלוק, לכוון.
קיבלתי כל כך הרבה תגובות במייל מנשים שכתבו שהן מרגישות אותו הדבר. למה לא כתבו את זה בפורום?
חבל.
 

orile32

New member
לגבי מה שכתבת...

מה שכתבת בסדר גמור, לי באופן אישי היה ממש חשוב לקרוא את זה. מגוון דעות ותחושות זה בסדר גמור.
&nbsp
בגלל העובדה שבר חווה הוא אחד מיקירי הפורום, קבעתי אליו תור לעוד מספר חודשים (ואולי לעבור אליו, לא יודעת עדיין) ובהחלט חשוב לי לשמוע דעות על התנהלות המרפאה, אז אני שמחה שפתחת את השרשור הזה.
&nbsp
בכל אופן מאחלת לך המון המון בהצלחה!!!
 

himm8931

New member
מצטרפת למה שכתבת.

יש לי אליו תור ב- 19/8 תור שחיכיתי לו למעלה מ- 3 חודשים ואפילו פתחתי שרשור כזה בשאלה לגביו .ואני ממש שמחה שנפתח דיון בנושא מכיוון שמאד היה חשוב לי לשמוע דעות על ההתנהלות של המרפאה מול המטופלת . ובכלל לשמוע חוות דעת לגיבי ד"ר בר חווה.
 

Mikalala

New member
בגלל שהוא כל כך מבוקש ומספר 1

אז יש עומס. אין מה לעשות. הוא מתעסק אך ורק בדברים החשובים - המטופלות ופרוטוקולים. ולא ניירת ושטויות ובלבולי מוח. הוא מתעסק בתוצאה ובתכל'ס! והוא מצליח :) הוא מספר אחד. מבריק ומקצועי. מחדש כל הזמן, לא מרים ידיים ולא עייף. או מתעייף. הוא עזר להרבה הרבה נשים שחשבו שהן פספספו ת'רכבת.
 

information2

New member
אם אין מרוצה, אינך חייבת להישאר במקום שאינו נוח לך. העיקר

שיהיה לך טוב. אני אישית מרוצה ממנו מאוד. הוא הראה בטיפול אצלי יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה. בזכות היסודיות שלו הוא מצא בעיה שאיש לא נתן דעתו עליה לפני כן. אני מרגישה שהיחס יפה מאוד. ענו לי על כל שאלה, אפילו בערבי חג. שוב, מה שמתאים לי, אינו מתאים לאחרת.
 

RonyR12

New member
החוויה שלי

לפני איתי הייתי אצל אחד הטובים - מיקירי הפורום. בדיעבד הבנתי שהוא פשוט לא התייחס לשום בעיה שהיתה לי - לא לקרישיות יתר, לא לשלב לוטאלי קצר, לא למיומה שמעוותת לי את המבנה של הרחם. וגם התקשורת עם המרפאה שלו היתה מאוד מתסכלת. הן כאילו היו תמיד זמינות אבל היו כמה פספוסים עד שבפעם האחרונה פספסתי החזרתי החזרת מוקפאים בגלל אי הבנה עם המרפאה (כמה קשה לתזמן החזרת מוקפאים???)
אני מעו זמן אצלו אבל אני כן יכולה לומר שאני מרגישה שאני באמת מטופלת. לא שאני מטפלת בעצמי בעזרת הפורום והוא רק מבצע. לפחות זה...
גם לי לא פשוט עם המזכירות, ואכן צריך להתעקש לקבל את כל המידע, אבל זה קורה. אני כל כך צקווה שבסוף תהיה לי הצלחה איתו שכרגע אני מוכנה להתעלם מהקושי שיש בתקשורת. (כרגע אני לפני שאיבה בלי החזרה, ניתוח להוצאת המיומה והצוצרות ורק אחרי שאתאושש יחזירו לי שוב. מרגיש כמו נצח
)
 
למעלה