שימו לב שימו לב

gobly

New member
שימו לב שימו לב

אני מתנצל מראש על השחצנות
אבל לכל "קונספירציה" יש פיתרון טבעי. הגיוני. כזה שמתקבל על הדעת. כל "על" "טבעי" הוא בגדר הטבע. כל "נס" הוא במסגרת החוקים!
ואני מזמין אותכם לנסות אותי. לכל דבר יש לי פיתרון
לכל שאלההההה לא מאמינים?
נסו אותי. אני מזמין אותכם באופן רשמי! לשחק איתי שחמט. מתוך כבוד. ורק בשביל לעורר לכם את הסקרנות אני עומד להוכיח לכם למה העולם ישר. אז כך
קודם כללללל (בניגון חרדי) כשמדברין אנו על עולן שטוחחחח יש לזכוררר שאנו עומדין במרכז. ומכיוון שכךךךך הרי שכל העולן כולווווו סר למרותו של האלוהין (האלוהים שלי.) ומכיוון שכבר אמרו חז"ל שחייב כל אדן ואדן לראות את עצמו כאילללו כל העולן כולו בשבילו הוא נברא, יש לשער מכך, שאנו במרכז העולם. עד כאן ברור?
עכשיו מכיוון שכבר הסכמנו שאנו, כדור הארץ עומדים במרכז העולם, וכל בריאת השמיים נבראה בשבילי, יש להניח שלכל סיבה יש מסובב ולכל משובב יש מסיבה :) ואני
הסיבה לכך שאתן קיימין
(אני ככדור הארץ כן?
) עכשיו מכיוון שאתם בני האנוש קיימים בשבילי, (אם לא תתנהגו יפה אני אשמיד אותכם כמו הדינוזאורים) אתם לא תסובבו אותי על האצבע הקטנה ותגידו לי אתה ככה ואתה ככה...... אני יודע!! שאני שטוח! ואף אח(ת) לא יגידו לי אחרת. אז אל תבלבלו לי את המוח ברעיונות שלכם, כי אני שטוח, ככה נולדתי, על גב של צב וזהו! כן כן! על גב של צב יצרו אותי. על גב של סבא זמן. לא מאמינין? לכו תקלעו טלי פלצ'ט קוראין אותו.. הטר'י פלראצ'ט בלשון בני אדן.... הוא יודע מה נכון!
אותו לא הצליחו לבלבל. אז אל תתנו לי להפריע לכם לבלבל אותנו. למה מרוב בעלהבעלה כבר שכחתם מה אמיתי.. כן???????? מי בא???????? מי??????????????
 
למה כל מי שמגיע הנה חייב לפתוח בהצהרה הזויה

ומעט מטיפה בניסיון לפוצץ לנו את הראש??? מה יש? כבר אי אפשר להתחיל דיון בצורה לא תוקפנית? כי אי אפשר סתם לספר משהו בצורה תבונתית ולא מטיפה? אי אפשר סתם להעלות שאלה?? ובאשר אלייך, גובלי: מתי בכלל החלטנו שהעולם שטוח?? וממתי בגוף שטוח לנקודות שמסביב למרכז יש קשר כלשהו לנקודה המרכזית?? מה איכפת להן ממנה?? ובפסקה השלישית כבר איבדתי אותך - מז"א "העולם נוצר על גב של צב" במיוחד שרגע לפני כן אמרת שכל היצורים נוצרו בכדור הארץ ולמען כדור הארץ?
 

gobly

New member
תודה על קבלת הפנים גרגמל

אני דרדס, לא תתפוס אותי. וגם לא חתחתול חתולוני. ומי שהזוי חמוד שלי זה אתה. אתה כל החיים מתעסק בקונספירציות לא מהעולם הזה. אני בא כווווולהההה להראות לך איפה הקונספירציות יכולות להתחבר למציאות. ובשביל זה נתתי לך דוגמא איך אפשר בקלי קלוטו לסובב את כל העולם על אצבע אחת קטנה ולעשות אותו שוב שטוח. ואני אומר לך שהעולם שטוח! תשכח כל מה שידעת!! והגב של הצב הוא גב של סבא זמן שסוחב אותנו אט אט בשבילי היקום. מי בכלל אמר לך שנוצרו חיים בכדור הארץ??? אתה לא שומע טוב חמוד שלי. אמרתי שכדור הארץ הוא חי בעצמו, ושהוא יצר את החיים. תקשיב טוב בן אדם.
עכשיו בוא תוכיח לי שהעולם לא שטוח!!!!!! תוכיח!!!!!!!!!!!!! ושלא יספרו לך אחרת.
 
בוא תוכיח לי שהוא כן שטוח...

ויש ראיות אסטרונומיות לעקמומיות בחלל, אלא אם יש לך משהו נגד האבל...
 

gobly

New member
מה אתה רוצה מהאבל חמוד שלי?

הוא רק מוכיח שאני צודק. למה נראה לך מופיעה עקמומיות בחלל? בגלל שהנשמה של החומר יוצרת אותו. כן חמודון. לחומר יש נשמה. אולי לך באופן אישי קצת קשה להתחבר אליה, אבל תאמין לי, בדקתי, מצאתי, יש
והיא הכוח מעבר לכח המשיכה שמשפיע פיזיקלית על העולם. ו"כדור" הארץ יקירי הוא הכוכב עם הנשמה הכי גדולה. לא סתם פעם היבשות היו מחוברות. העולם היה שטוח! וכוכבים מפגרים אחרים עיגלו אותו. אז אל תאמין לכל מה שאתה שומע. ולזרוק לי את האבל זה כמו שאני אזרוק לך את ניוטון, או את איינשטיין. ודבר אחרון מתוק, כל מילה שכתובה פה בכלל לא מיועדת אליך, כי אני לא שם עליך בכלל
אז שימו לב חברים. העולם הוא שטוח, כל הגלקסיות סובבות אותנו! גם השמש!! כי היא יודעת כמו הלבנה הכי טוב, והשמש אספה בשבילנו כוכבים אחרים. כוכבים אדירים עם פוטנציאל חיים! לא סתם היא אספה אותם. ועכשיו תתמודדו.
 

Gilliana

New member
חבל על הטרחה גל

הבחור בכלל לא מודע למשמעות המושג קונספירציה, אז על מה אתה מנסה לדבר איתו?
 

Gilliana

New member
מדבריך עולה דבר אחד בבירור

שמזמן מאד (אם בכלל), לא פתחת מילון.
 

gobly

New member
שלום גיליאנה.

הסיבה שאני בכלל כותב פה היא שאני יודע שכל הקונספירציות נכונות. אני יודע זאת כי חוויתי אותן על בשרי :) לי יש את הגישה למטריקס, לאילומינטי, לאלת המזל, למעלים באוב, לאל השמש רע, לבני אדם, ואפילו לאלוהים. אז אם את ם מעוניינים בתשובות, אני מוכן לתת. לא לוחץ. בכל קונספירציה יש אמת. חלק גם סיפורים. אני מכיר כבר את כולם. ומה שאני לא יודע, יש לי גישה. (בין היתר מנצל את גוגל לטובתי ;) אבל זאת הבחירה של (ך) אם לבחור בגלולה הכחולה או הגלולה המרה. לא מכריח אף אחד. ולא מאמין לשום דבר שעוד לא חוויתי וראיתי בעיניים. זאת אחת הסיבות שזה אמיתי. אז בהצלחה..
 

אחד שער

New member
מה אתה יודע על המטריקס?

ובכלל, לגבי שאר הדברים שציינת. שתף אותנו בתשובות שמצאת
 

gobly

New member
לאחר מחשבה

הנה מתנה בשבילכם. בגלל שאני כזה בחור נחמד ;) את האסיפור על בלק שמעעתן? בלק ובלעם? אז בלק לא מעניין אותנו כרגע. מישנתנקד בו זה בלעם. בלעם בן בעור. נהוג לספר שבלעם בא לקלל ויצא מברך. ורק ברכה אחת לקחו ישראל ושמו אותה בתפילת שחרית: מה יפו אוהליך ישראל, משכנותיך יעקב מה ייטבו. ודווקא ברכה זו היא קללה. וכל הקללות האחרות הן ברכות. רוצים לדעת למה? . . .. ... .... בפעם אחרת
 
אתה שנון והכתיבה שלך כייפית וזורמת

אבל לא הבנת את מה שהולך בפורום הזה. קונספירציות הן רק אמצעי, לא המטרה או המושא.
 
למעלה