שבת שלום פורום רפואה סינית

gibsanit

New member
שבת שלום פורום רפואה סינית

הופיע לי באחרונה , שלושה חודשים, כאב בחלק העליון של הבטן עם חומצה שעולה וצרבת אליהם מתלווה גם נפיחות של הבטן. הכאב באחרונה הפך להיות קבוע בזמן שלוחצים על המקום, בדיוק בנקודה שמעל הטבור. לפעמים הוא באופן פתאומי נהיה שורף וחד בעיקר כשאני אוכלת. התחלתי לאכול דגני בוקר ולשנות בכלל את האוכל בארוחות ואין שום שינוי. מה מרגיע את הכאב זה כוס חלב שהמליצה לי חברה שאותה אני מברכת. האם יכול להיות שיש לי חיידק אליקובקטר? ממה זה לדעתכם , איך הרפואה הסינית מתייחסת לבעיה שלי ואם היא יכולה לעזור?
 
ל gibsanit שלום רב.

את מתארת מצב אופייני לבעיה באחד מאיברי הבטן העליונה כגון למשל הקיבה, התריסריון, הטחול או אפילו המעי הגס הרוחבי. המצב המתואר יכול להיגרם מצריכה של תרופות, תזונה חריפה או חמה מידי למה שאותם איברים יכולים להתמודד איתה יתכן מכך שהם חלשים מידי. לא תמיד אכילת דגני בוקר, או שינוי שאת בוחרת לעצמך לעשות בתזונה ממנה את מרכיבה את התפריט האישי יספיקו. כוס חלב מרגיע אך הוא לא מרפא את הבעיה. יתכן שקיימת דלקת ולכן חשוב לההעות את סיפורך בפני רופא המשפחה והוא יפנה לבדיקה ואם יש צורך ירשום תרופה שתוכל לסייע במצב האקוטי ואחכ' תוכלי להתחיל טיפול ברפואה סינית כדי לחזק את האיברים שבגלל חולשתם מצב זה התפתח, זאת בכדי למנוע מצבים חוזרים של הבעיה או של בעיות דומות. אין כל בעיה להתחיל מיד ובמקביל עם הטיפול התרופתי, טיפול אצל מטפל ברפואה סינית שיוכל לסייע לזרז את הריפוי ובשלב הבא יוכל כאמור גם לחזק אותך. את תגלי שבעזרת הטיפול יפתרו גם בעיות אחרות שאת אולי סובלת מהן ועל פי התיאור של מצבך יתכן מאוד שישנם עוד תסמינים שאת סובלת מהם ואולי לא קישרת אותם לבעיה הזאת ומכאן שגם לא הזכרת אותם. אני מקווה שתקבלי את ההחלטה הנכונה ולא תמתיני עם העניין, כדי שלא תהיה החמרה. תזכי לבריאות ושבת מבורכת.
 

gibsanit

New member
הבנתי שגם ממצב של לחץ והרבה מתח

בחיים זה יכול לקרות, הנקודה היא שהכאב מופיע בעיקר כשאני אוכלת. אמרו לי שדגני בוקר משקמים אברים במידה ויש נזק לכן הוספתי. אני לא משתמשת בתרופות חוץ מאופטלגין לכאב ראש וכשכואבת הבטן מאוד או נורופן גם לכאבי מחזור(חצי שנה) אני אקבל את ההצעה להוועץ ברופא. תודה שבת שלום.
 
גיבסנית תראי..

עפ"י המיקום שאת מדווחת עליו, סוג הכאב, וזמן הופעתו, את מתארת מצב שאופייני לכיב בקיבה. אני מצטרפת לדעתו של עומר וממליצה לך לגשת להיבדק בקופ"ח. חשוב שתצייני בפני הרופא, שאת נוטלת נורופן לכאבי המחזור. יש לא מעט אנשים ונשים, שלאחר נטילת נורופן, התחיל להתפתח אצלם כיב במערכת העיכול. ו.. כן, את צודקת. גם מצבי מתח, התרגשות רבה, עצבנות ותסכול, עשויים לגרום להופעת הבעיה. הרגישי טוב, שירי.
 
למעלה