שאלות על האלבומים של ג'ניפר

a y e l e t 7 8

New member
שאלות על האלבומים של ג'ניפר

היי לכולם כמה שאלות אני בטוחה שתדעו לענות לי ג'ניפר הוציאה עד היום 6 אלבומים נכון ? הראשון ON THE 6 השני JLO השלישי אלבום רמיקסים הרביעי THIS IS ME THEN - יש לי את ארבעתם והם באמת מעולים. השאלה שלי- האם החמישי זה BRAVE והאם הוא טוב וכדאי לקנות אותו? יש שם כבר שני שירים ששמעתי שנשמעים אחלה ועוד שאלה מתי יוצא האלבום השישי והאם זה אלבום שהיא מקליטה רק בספרדית? מתי היא חוזרת לצלם עוד כמה קליפים?תודה !!
 
שניםם לא הייתייי פה אבל BRAVEE מושלללללללםם

האלבוםם שלה שאני הכיי אוהבבבב אי פעםםם =] הוא וJLO מושלמייייייייייייםםםםםם רוציי לקנות אתת BRAVEEEE
 

QueIronia

New member
תעשי לעצמך טובה ותדלגי על Brave

האלבום בספרדית נקרא Como Ama Una Mujer. יצא לפני כשנה וחצי (מרץ 2007). לטעמי הוא הטוב ביותר של ג'ניפר, ביחד עם JLo האגדי. מדובר בדיסק מאוד רגשי, שרובו בלדות שקטות יותר ושקטות פחות. Brave - נשמע כאילו עשו אותו בחטף, רק כדי להוציא לשוק. מלבד Hold It Don't Drop It ושיר הנושא של האלבום, אין שם מציאות. השניים הנ"ל, לעומת זאת, הם יצירות מופת, משתווים לטובים ביותר שבדיסק JLo אפילו.
 

a y e l e t 7 8

New member
היי תודה על תגובתכם !!

אילו תגובות הפוכות. בכל מקרה מבין כל האלבומים אני חושבת שבאמת 3 הראשונים מעולים על אף שכל אחד סגנון שונה לגמרי לאלבום רמיקסים לא התחברתי אני אקשיב לכמה שירים מ BRAVE אבל תודה על הטיפים אני ארוץ להקשיב לשניים האחרונים . משהו השתנה בה ב JLO שלנו לא ? כאילו מעודן יותר אולי מאז מארק.. אולי מאז הלידה ... אחרי שהייתה עם כל הגברים ההם ונחשבה למתחתנת סידרתית. היא אלופה פשוט אלופה..
 
למעלה