רק דבר אחד להגיד

רק דבר אחד להגיד

זו סדרת הספרים הכי טובה בעולם!!!!@!@!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קראתי כל שניה שהיתה לי רק עכשיו סיימתי לקרוא את הספר השלישי הספרים האלה שינו את חיי!!!!!!!! לא קראתי בחיים ספר כל כך טוב זה היה מדהים כל שניה רציתי לקרוא עוד ועוד ועוד עד שנהייתי מטושטש בעניים או שנרדמת מעייפות לא רציתי שהספר יסתיים פשוט הייתי באקסטזה עד הסוף למה זה נגמר אלוהים!!!!! למה?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
 

נטעש

New member
אז הנה הצטרפת לפורום-

שרבים כאן חושבים בדיוק כמוך; שהטרילוגיה היא פשוט טרילוגיה מעולה!!! אתה מוזמן להישאר. ואני מוכרחה לומר שהספרים שינו גם לי את חיי!! אתן לך דוגמא- היום הזכירו באחד השיעורים את המילה "מערה" והתחלתי לחפור לחברה שלי על המערה של מארי מאלון ועל המערה שבה החביאה גברת קולטר את ליירה ועל כל מה שקורה לפני ואחרי. (כן, וזה כרוך בכך שהיא תסתכל עלי מוזר ותגיד: "את משוגעת לגמרי על הטרילוגיה, הא?") ללא ספק אין יום שאני לא חושבת על הסדרה
אתה יכול להציג את עצמך?
 
בטח שאני יכול

קוראים לי דור אני בן 13 אני גר בתל אביב אני אוהב לקרוא אבל החלטתי שאני לא קורא עד שאני מסיג את אוקספורד של ליירה!!! אני אוהב לטפס ולשחק כדור רגל והקטע שהכי אהבתי בספר הוא הנשיקה בין וויל לליירה (ידעתי שזה יקרה בסוף!!!!
) בקיצור קוראים לי דור נעים להכיר
 
זה היה קטע צפוי

הנשיקה בין וויל וליירה היתה צפויה. זה לא היה משהו מיוחד. לדעתי היו לפניה קטעים טובים בהרבה ולא צפויים. אני מסכים שזה היה קטע טוב, אבל בטח יש יותר טובים ממנו.
 
תשמע אני לא אתווכח איתך

אני פשוט אמרתי שזה הקטע האהוב עליי אישית אבל בטח שיש קטעים טובים יותר אני פשוט נקשרתי להקטע הזה וכמו שאומרים: "על טעם וריח אין להתווכח" _____________________________________________________________________________________________ (/_\) (o_O) ( > <) זהו ארנב. אנא העתיקו אותו לחתימותכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם.
 

נטעש

New member
../images/Emo18.gif שים לב! יש ללמוד את אומנות השרשור!

אל תדאג, מתרגלים לזה בסופו של דבר שים לב, אתה לוחץ בכל פעם שאתה רוצה להגיב ב"הוספת הודעה" בראש הפורום במקום ללחוץ "הוספת תגובה" בסוף כל הודעה. וכך תוכל להגיב להודעות בקלות בלי שאנשים יבואו ולא ידעו על מה אתה מדבר
 

נטעש

New member
אהלן דור נעים להכיר ../images/Emo13.gif

אני נטע, 15, בנימינה. אני לא יכולה להצביע על חלק ספציפי אהוב בטרילוגיה, מה שכן החלקים של עולם המתים היו מאוד חזקים. הגעת לטרילוגיה דרך הסרט? ואיך מצאת את הפורום?
 

Dubie

New member
מתי הצטרפת למושבתנו השוממת? O:

את לא גרה ב.. מושב שומם יותר?
וברוך הבא, דור.
 

נטעש

New member
גרה במושב שומם יותר

ואנחנו נקראים בנימינה-גבעת עדה. אני כבר השלמתי עם זה
 
האמת זה קטע די מצחיק

הלכתי בחנות ספרים לחפש ספר חדש אני מגיע לחלק בחנות שיש בו את כל הספרים על מדע בידיוני והספר פשוט נפל לי על הראש!!! ואז נזכרתי שראיתי את הסרט והוא היה יפה אז קניתי את הספר והתחלתי לקרוא... ____________________________________________________________________________________________ (/_\) ( o_O) ( > <) זהו ארנב. אנא העתיקו אותו לחתימותכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם.
 
אה כן ו...

מצאתי את הפורום מהאתר ___________________________________________________________________________________________ (/_\) ( o_O) ( > <) זהו ארנב. אנא העתיקו אותו לחתימותכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם.
 

האבק

New member
ברוך הבא!

אתה יודע שאפשר לכתוב עם קצת פחות "!!" ו-"??"? זה בזבוז של "דיו דיגיטלית"....
 
סליחה רק היצטרפתי אתמול

ואני רגיל לכתוב ככה אז אני אשתדל לחסוך... ___________________________________________________ (/_\) ( o_O) ( > <) זהו ארנב. אנא העתיקו אותו לחתימותכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם. _____________________________________________________________ נ.ב. סליחה הוא כל כך חמוד שאני חייב לצרף אותו אבל גם הוא אוהב לקרוא ^^^
 

Fairywitch

New member
../images/Emo24.gif + שאלה לא קשורה-

אחרי שמכרו עותקים של ההרצאה של עומרי, ובקרוב של הבאפירוקי- מתי יהיו גרסאות לקניה של "חומריו הבהירים"?
 
למעלה