רציתי לספר לכם על ספר מ-ה-מ-ם-

marik

New member
רציתי לספר לכם על ספר מ-ה-מ-ם-

לספר קוראים - רציתי לנשק לך בשדה החרציות, מאת אביבה אברון יש שם קטע מדהים שהייתי רוצה לכתוב לכן: "את יודעת שפגשתי מישהו לפני יומיים. ועכשיו אי-אפשר לדחות יותר את השיחה. לא דיברתי איתך על זה עד עכשיו, רציתי זמן למחשבה. לא רציתי להפיל עלייך משהו שאני לא בטוחה בו לחלוטין". פה נשמעה נשימה עמוקה ואני הפסקתי לנשום בכלל. "דניאלה," אמרת והתחלת ללכת בחדר הלוך ושוב, "הוא מוצא חן בעיני, הבחור הזה. קוראים לו ערן, אני רוצה להתפנות אליו רגשית. אני חייבת לעזוב אותך כדי שיהיה לי סיכוי למשפחה נורמאלית." השתתקת, עינייך מושפלות. אחר כך בכיתי בלי יכולת לנשום, בלי יכולת לעצור, בכי סוחף וחסר תכלית. "די די, יהיה בסדר." נגעת בפני וליטפת את שערותי בעדינות, אבל התקווה שבמילים נבלמה בדמעות שחנקו את גרונך. ........ פה זה ממשיך ואז בא השוס: "אפשר להכניס את הפרידה לתוקף ממחר," אמרת. יום המחר הגיע, נפרדנו לבתינו חפויות ראש. באותו ערב כבר יזמנו פגישה והחלטנו שנוסיף להיות ביחד עד שיתפתח משהו בינך לבין ערן. ושוב הלכנו לישון במיטתך באחת מאותן תנוחות צמודות, מפותלות ובלתי-אפשריות. מהקשר עם ערן לא צמח כלום. הוצאתי להורג נדחתה. בקיצור ספר מרגש ומומלץ!
 

שׁזִיף

New member
אופ אני חייבת לקרוא את הספר הזה../images/Emo70.gif

אינ כל כך רוצה אותו... אני חייבת להשיג אותו
 
איפה אפשר להשיג?

בסטימצקי הוא לא ממש קיים. אני שומעת עליו הרבה דברים טובים ורוצה לקרוא! help!
 

marik

New member
כנסי לאתר DBOOK

או לאתרים אחרים ברשת. אני קניתי אותו משם.
 

81נמסטה

New member
ספר די מזעזע לטעמי

לא נראה לי שהיה זוכה להתייחסות אלמלא היה אחד היחידים שעוסקים בלסביות.
 

marik

New member
יש המון ספרים שעוסקים בלסביות

ובכלל בגאווה, והספר פותח את העיניים על החיים בצורה אחרת. פתאום מבינים דברים אחרים שלא הבנו בעבר (בייחוד אלא שעברו דברים דומים ומזדהים עם הכתוב בספר).
 

מורן א

New member
אולי לא המון, אבל יש הרבה

ספרות לסבית. לדוגמא: *חצוצרה *כיסוי *בטבעת זו *הדייקית והדיבוק *אמה ויגואר ועוד... את הספר "לנשק לך בשדה חרציות" ניתן להשיג ברשת סטימצקי בין הספרים המוזלים, מחירו נע בין 20 ל-30 ש"ח. כמו כן, ניתן להשיג גם ברשתות ספרים אחרות וגם ברשתות הוירטואליות כמו ibooks, בוקנט, דיבוק, מיתוס וכו'. תהנו, מורן. פורום "ספרות וכתיבה גאה".
 

femfatal

New member
תגובה בדילאי אבל...

הספר הזה ספר שאני אישית מאד אהבתי וקראתי בנשימה אחת }מאד ארוכה{ ועם עוצר בגרון.הספר מחולק לשני סגנונות כתיבה מה שהופך אותו ליותר אותנטי ומרגש! יש אומרים שהוא שטחי....ברמה מסוימת הוא שטחי כיוון שהוא עוסק וחופר במערכת יחסים מתפצלת...אני מתחילה להתפלצן,קיצר לקרוא ולהנות,לא להתחיל לקרוא בלילה-צפוי לילה לבן!
 
למעלה