ראיון עם ערפד

nastia717

New member
ראיון עם ערפד ../images/Emo48.gif

והמרואיין הבא: the darkest night גיל: איך התחלת להתעניין בערפדים: אם הייתה לך הזדמנות, את מי היית מערפדת: סרט מעניין שראית לאחרונה: בסולם של 1-10 (10הכי גבוה) עד כמה היית רוצה להיות ערפד בעצמך: איזו חיה את הכי אוהבת: מאכל אהוב: וזהו אין לי בנתיים עוד שאלות.. =]] יומטוב..
 
אווו,חן! D:../images/Emo219.gif

[חן,כן? O: מרוב טו מאצ' ניקים שאת מחליפה כל שבוע אני לא בטוחה כבר.] מה קורה? נכון שנורא בא לך להיות בסנטר יום שישי? מה המזל שלך O:? נכון שבמבה זה סתם מגעיל כשזה לא יבש? חורף או קיץ? להקה אהובה [למה שאלתי בכלל,זה ברור xD]? גם לך יש ילדה שמציקה והיא סופר וונאבי? טוב אין לי מה לשאול X_X
 
תלתנ! D: ../images/Emo23.gif

מה קורה? בונה פלייליסט. D: נכון שנורא בא לך להיות בסנטר יום שישי? אמ, למה לא? עם מי את באה בשישי? מה המזל שלך O:? תאומים.
נכון שבמבה זה סתם מגעיל כשזה לא יבש? איכ, במבה יבש זה כמו לאכול חרא מפורר. חורף או קיץ? חורף
להקה אהובה [למה שאלתי בכלל,זה ברור xD]? חחח יצאת מפגרת3>. הימ! D: גם לך יש ילדה שמציקה והיא סופר וונאבי? כןןןןןן. >: בעיקר כשהיא קנתה את הגרביונים כמו שלי, כי היא אמרה שנראה עליי יפה. כוסאמאשלה. [כשחושבים על זה, אני לא יודעת מה הסיכווים שלאמשלה יש כוס, מרוב אחים אולי יש לה מפעל.] טוב אין לי מה לשאול X_X. מפתיע.
 
LOL../images/Emo6.gif../images/Emo219.gif

המפ,עם חברה שלי. xD אבל ירנד אמרה שאולי היא תבוא גם. והיי,תמיד רציתי לראותך@$% ;[
 

Up To No Good

New member
גם אני ../images/Emo7.gif

אבל יום שישי, אין לי איך להגיע [בעצם, יש לי!
] אבל אני אגיע במשהו כמו 10 וחצי-11, וביומשישי גם הכל נסגר מוקדם וזה...
 
אוו, אוו, אני! ../images/Emo34.gif // אנשים, לשאול! D:

גיל: 15. איך התחלת להתעניין בערפדים: אמ, זה התחיל בבגדים גות'ים, כשערפדות היה "מושג נלווה". גות' כבר ממש לא מעניין אותי היום, אבל האהבה לערפדים כן.
אם הייתה לך הזדמנות, את מי היית מערפדת: את עצמי?
סרט מעניין שראית לאחרונה: רדיו חזק! סרט פשוט מעולה! המצלמה מטורפת. |אזהרה| בסולם של 1-10 (10הכי גבוה) עד כמה היית רוצה להיות ערפד בעצמך: 9. יש לי את כל הסיבות להיות אחת כזו, אבל בכל זאת, אני לא א]פילו קרובה להבין חצי מה"ערפדות" באופן כללי בשביל להסתכל על הצד השלילי של זה בצורה נורמלית. איזו חיה את הכי אוהבת: אמ, זאבים. מאכל אהוב: מנטוס@%#& לא סתם, אמ, רולדה של סבתא.
 
:)

אז קוראים לך חן הא? מרוצה מהשם? את מאמינה לשמות יש השפעה על האופי של הבנאדם? איך תקראי לילדים שלך? תני לי שם אחד שאת שונאת: מה כ"כ מושך אותך בערפדים? את אוהבת את הצבע האדום? והצבע הכחול? והצבע השחור? והצבע הירוק? איזה צבע את הכי אוהבת? ואיזה ארטיק את הכי אוהבת? אם היו נותנים לך לבחור טעם חדש לארטיק, מה היית בוחרת? למה? את אוהבת שניצל תירס? את חושבת שזה מגניב לאכול שניצל תירס? ערפדים לדעתך אוכלים שניצל תירס? וסתם שניצל? וצ'יפס? את חושבת שהם מוצאים בקטשופ תחליף לדם? ראית את האוסקר? מי לבשה את השמלה הכי מזעזעת? מה את חושבת על השמלה של ג'סיקה אלבה? את אוהבת אותה? מי הכי יפָה לדעתך? מי הכי יפֵה? איזה שאלה מטומטמת הא? בקיצור אני עייף. יש לי מחר מועד ב' בלשון. את אוהבת לשון? מה את הכי אוהבת? איזה סוג סרטים את אוהבת? ראית בית השעווה? איזה סתומה פריס הילטון?! אבל אני מחבב אותה. בקיצור, שיהיה לילה טוב. את כותבת לילה טוב או ליל"ט? טוב... לילה טוב :)
 
יא זה ארוך. ^^

אז קוראים לך חן הא? כה אה. XD מרוצה מהשם? לא. זה למה אני קוראת לעצמי גם האנה. [אמ, חן-צ'ן-צ'נע-צ'נה-האנה.
] את מאמינה לשמות יש השפעה על האופי של הבנאדם? ממש לא. זה פשוט תחליף למספרים סידוריים. איך תקראי לילדים שלך? אני לא חושבת שיהיו לי כאלו.
התוכניות שלי זה להגיד יפה שלום בגיל 26 מקסימום. תני לי שם אחד שאת שונאת: ענבל. מה כ"כ מושך אותך בערפדים? שיניים, סקסיות כללית, שנינות. את אוהבת את הצבע האדום? מועדף.
והצבע הכחול? קצת פחות. והצבע השחור? פעם הוא היה האהוב עליי, אבל העידן הזה כבר מאחוריי. והצבע הירוק? אמ, אני רק מתחילה לחבב אותו. הוא צבע נורא מתוסבך אצלי. XD איזה צבע את הכי אוהבת? אפור. ואיזה ארטיק את הכי אוהבת? מממ, איכ ארטיק. גלידה.
אם היו נותנים לך לבחור טעם חדש לארטיק, מה היית בוחרת? "אני הפי ארטיק!
" למה? כי נמאס לי משמות מסובכים. XD את אוהבת שניצל תירס? כןכןכן. D: עם קוטג' עליו. את חושבת שזה מגניב לאכול שניצל תירס? מגניב? מה מגניב בזה? אבל זה כן טעים. D: ערפדים לדעתך אוכלים שניצל תירס? חחחחחחחחח בואו נקווה שכן, לול. וסתם שניצל? הפסקתי להיות צמחונית, אחרי בערך שנה, כי התגעגעתי לשניצל. ;; וצ'יפס? מאוד. את חושבת שהם מוצאים בקטשופ תחליף לדם? איכ, לא! קטשופ זה מהשטן. ראית את האוסקר? לא. XD שחכתי. מי לבשה את השמלה הכי מזעזעת? אני מניחה ששל המנחה. כי היא לא עשירה כמו השאר שמלות מושקעות וזה. למרות שאם היא הגיעה, אז בטח של ההיא מאישה יפה. מה את חושבת על השמלה של ג'סיקה אלבה? אינלי מושג. אבל היא כוסית. את אוהבת אותה? אמ, היא בסדר. מי הכי יפָה לדעתך? אמממ, שאלה קשה. אני חושבת שקמרון דיאז. מי הכי יפֵה? וילה ואלו!!!1. איזה שאלה מטומטמת הא? בקטנה. בקיצור אני עייף. יש לי מחר מועד ב' בלשון. אוי, אני כלכך חושבת שאני הולכת לזה גם. אני מכשלת בזה. את אוהבת לשון? ממש לא. מה את הכי אוהבת? אמ, מדעי החברה.
איזה סוג סרטים את אוהבת? אימה, קומדיה. ראית בית השעווה? כן. איזה סתומה פריס הילטון?! חושילינג!! אבל תכלס, הייתי עושה לה טובה. אבל אני מחבב אותה. אה. טוב, אז לא משנה. בקיצור, שיהיה לילה טוב. גם לך. את כותבת לילה טוב או ליל"ט? ברור שלילה טוב. לילט זה חרוש. טוב... לילה טוב :) גם לך. :)
 
למעלה