קצת "הגדרות"

קרניjack

New member
קצת "הגדרות"../images/Emo187.gif

לפי מה שחברי פורום שונים כתבו פה, אני רואה שכל אחד מתייחס בצורה שונה, יותר נכון מגדיר בצורה שונה סוגים של ערפדים. אני לא בעד הגדרות, לדעתי זה קולקטיבי וחד משמעתי מדיי, אבל בכל זאת- כשאתם כותבים "ערפד מודרני", "ערפד מהדור הישן" או "ערפד אנושי"- למה אתם מתכוונים? איך אתם מגדירים כל אחד?
 
לדעתי הם לא כ"כ שונים אחד מהשני

ערפד מהדור הישן הוא פשוט ערפד שנוצר לפני כמה מאות שנים. אולי ה"אני-ערפד" שלו מאוד מוחצן, ואולי יש לו כוחות על טבעיים קצת פחות הגיונים, כמו להפוך לעטלף או להצמיח כנפיים. הערפד הישן הוא מהערפדים שישנים בתוך ארון קבורה וחיים בתוך טירה אפלה וגדולה באמצע יער. ערפד המודרני שונה ממנו, מכיוון שהוא רוצה להתאים את עצמו למציאות. הוא לא מחצין את עצמו ומנסה כמה שיותר להשתלב בין בני האנוש שלא יזהו אותו. אולי אותו ערפד שונה במראה שלו- עיניים אדומות וגוון עור בהיר מאוד, אבל הוא לא מצמיח כנפיים וכאלה. ערפד אנושי, זה בעצם... כל ערפד. כל הערפדים הם אנושיים במידה מסויימת. לכולם יש מבנה גוף אנושי ותנאי מחייה בסיסיים. הערפד הקלאסי הוא מקביל לערפד מהדור הישן אני חושב. ערפד עם ניבים מודגשים, גוון עור בהיר ואף נוטה לכחול, עיניים אדומות, גלימה שחורה ארוכה ובגדים מפוארים מהמאה ה-17.
 

קרניjack

New member
קצת שיתוף פעולה!../images/Emo208.gif../images/Emo3.gif

ערפד מודרני לדעתי אלו הערפדים שנהפכו במאה האחרונה, ערפדים שמעורים מאוד בתרבות המודרנית וחיים כך כבני אנוש רגילים. דוגמא מצויינת היא MOONLIGHT , קשרי דם ובלייד. ערפד קלאסי לדעתי מתחיל בדרקולה של בראם סטוקר ועד הערפדים של אן רייס. ערפדים שנהפכו במאות היותר מודמות, יותר נכון- הם לא הסתגלו לעולם המודרני ועדיין מקובעים בתרבות השינה ובמנהגים העתיקים. הם גם רצחניים יותר ופחות מעיכים חיי אדם וכל מה שהתרבות החדשה הביאה עימה.
 

ייסאן

New member
מונלייט../images/Emo23.gifאוחחחח

סקסיייייי
אני מתה על מיק, ועל ג'וזף... גררר.
 
למעלה