צמאי דם ברוטאלים או יפים ועדינים?

Wing Chan

New member
צמאי דם ברוטאלים או יפים ועדינים?

אני בטוח שכול אחד נתקל פה ב-"גרסאות" שונות של ערפדים בסיפורים ובסרטים שהוא ראה. שתי הגרסאות המרכזיות שמופיעות במקומות השונים עפ"י מה שראיתי הן שתיים - הראשונה היא הערפד שרק מחפש איך למצוא בני אדם בשביל נטו לאכול, והוא ברוטאלי מאוד בדרכים שלו. מצד שני יש את הסוג התרבותי יותר, שמופיע כמין איזה מישהו עדין בלבוש אווירתי שכזה, שותה יין ומשרה אווירה "רומנטית" פלצנית שכזו בסיפור. מדי פעם הוא טורח להתענג על דם. מה אתם חושבים על כול העיניין הזה ומה אתם מעדיפים (אם אפשר לקרוא לזה ככה)? לדעתי, השני בכלל לא צריך להתקיים בסיפורי ערפדים.
 
אז אני מבין שאתה בעד הגישה הקלסית?

למרות שגם דרקולה עצמו וכמה ערפדים שקדמו לו, הוא בן למשפחת אצילים בעל נימוסים בהתאם. זה לא סותר את העובדה שלא קשה לראות את הזאב מתחת לעור הכבש...
 

קרניjack

New member
אותו אחד רומנטי הופך כל טיפת דם לזהב

אבוד, יכול להיות באותה מידה ברוטאלי וזועף ולשסף גרונות. אני מעדיפה את הערפד שלי בין לבין , שהוא לא חיית טרף סתמית ולא מאהב בחליפה שחורה.
 
אי חושב שהמטרה הבסיסית היא דם,

והדרכים שבה ערפדים משיגים אותה משתנה בהתאם לאופי הערפד. יש אנשים מחושבים, שרוצים שהדם יהיה בטוח, אז הם משרים רוגע ובטחון על הטרף, ועומת אלו שזקוקים לסיפוק מיידי, ופשוט קופצים ומאבדים הרבה אנרגיות, מה שממש מיותר.
 
תכלס שילוב של שניהם

אני לא אוהב שהם יותר מדי חייתיים וממש מפלצות, כי סך הכל קשה להתחבר למשהו כזה, אבל אני גם לא אוהב שהם יותר מדי רגישים וגוטים. בקיצור - לסטט, דרקולה.
 
לא מקורי, אבל שילוב של שניהם.

כשאין בו שום דבר חייתי והוא סתם יפה עם אלמנט אפל זה משעמם, וכשהוא סתם מפלצת זה יותר מידי דומה לזומבים, ואז זה גם תמיד גובל על סרטי הת'ראש או האקשן ששניהם משעממים אותי מוות. חייבת להיות לו אינטילגנציה, רצוי שהסבר הגיוני ולא פתטי ללמה הוא ערפד ואיך זה גורם לו להרגיש, אבל להתעסק גם עם הקטעים החייתים והאפלים, אחרי הכול הוא ערפד.
 

g a l 9 4

New member
../images/Emo45.gif

למרות שאני בעד שניהם, גם האלגנטיות והמיסתוריות של הערפד הקלאסי וגם החייתיות והברוטליות של המפלצות.
 
חבר שלי אמר

צריך לטעום את זה עם פחד "זה מוסיף אלמנט של... ארומה אחרת" (כחלק ממשחק גילום דמויות)
 
כמו שאמרו לפני,שילוב.../images/Emo219.gif

למרות שאני מעדיפה את הערפד התוקפני יותר. אבל אני לא רוצה לקרוא/לראות ערפדים שמתנהגים כמו בהמות. אני מעדיפה ערפדים רומנטיים-בהמות שכאלו. קשה לי להסביר. P:
 
למעלה