פינת ההיסטוריה והפעם - Kindred: The Embraced

פינת ההיסטוריה והפעם - Kindred: The Embraced

סידרה שהופקה בשנת 1996 על ידי אולפני פוקס וקשורה למשחק התפקידים - Masquerade בסידרה מופיעים השבטים העיקרים של עולם הערפדים ובעיקר האינטריגות שביניהם העלילה המרכזית מסתובבת סביב בלש משטרתי אשר ניתקל בעולם האפלה.
 

skipp

New member
דווקא לפי מה שאני יודע זה זכה לרייטינג לא רע

הסיבה שבגללה הסדרה לא חזרה לעונה שניה היה בעקבות המוות של אחד מהשחקנים של הדמויות הראשיות
 

Serpent Axis

New member
זה נכון, למרות שגם בתור מישהו שמשחק במשחק-

שהסדרה כביכול מבוססת עליו, אני לא ממליץ. כסדרה בפני עצמה היא לא טובה לדעתי, זה כמו לצפות בסרט ערפדים גרוע רק כדי לצפות בסרט ערפדים. היא אומנם קיבלה רייטינג לא רע בכמה מקומות וגם שודרה פה בארץ בשלב מסוים, אבל לטעמי השחקנים שם משחקים די גרוע, התסריט משעמם ונבול, האפקטים שם מיושנים וגרועים (גם לזמנו), יש שם גם כמה דברים מאוד מגוחכים (למשל, ג'ף קובר שיחק דמות של ערפד משבט נוספרטו, שזה שבט של ערפדים מפלצתיים ומעוותים אבל כנראה בגלל התקציב הם לא יכלו לעשות ממנו ממש מפלצת או אפילו מעוות והוא פשוט נראה כמו בן אדם קירח עם אוזניים מחודדות קצת, אבל אנשים נבהלים ממנו כאילו הוא נראה כמו מפלצת - זה כמו לראות את הסרטים הישנים משנות השלושים בהם דמויות נבהלות מבובה של עטלף שמדדה באיטיות באוויר - רואים את החוטים - ומי שמנווט אותה מנסה לא להתנגש בקיר) הביצוע בקיצור לא משהו בכלל. מבחינת זה שהיא מבוססת על משחק תפקידים, זה גם באופן מאוד רופף - יותר נכון לומר שהיא נעשתה בהשראה של המשחק, אבל די פספסה את המטרה שלה וגמרה בתור אופרת סבון עם ניבים. יכול להיות שעם עונה חדשה ועוד כמה פרקים היא הייתה משתנה ומשתפרת, אבל אחרי שמארק פרנקל נהרג בתאונת אופנוע זה די סירס את הסדרה - שהפכה ממשהו שהיה אמור להיות מבוסס על השוטר שחוקר ומגלה עולם נסתר (התחלה מעולה) לאופרת הסבון הירודה שהיא הפכה אליה.
 
איפה אתה משחק?

והאם יש סיכוי לשחקנית נוספת? הסטורי טאלר שלי התגייס לא מזמן ונשארתי מיותמת...
 

ייסאן

New member
אישית מאוד אהבתי את המשחק

שנים שיחקתי במערכות שונות ומשונות של VTM, כל פעם משהו אחר. היו לי דמויות כ"כ טובות, רגעים בלתי נשכחים במשחקים האלו. הסדרה נשמעת קקי על פי הביקורת, וצודק כשאמרת ש"זה כמו לצפות בסרט ערפדים גרוע רק כדי לצפות בסרט ערפדים." כי זה קורה הרבה, אין הרבה סדרות/סרטי ערפדים טובים באמת...
 
למעלה