על חופש בכתיבה בפורום החיילים החטופים בתפוז

על חופש בכתיבה בפורום החיילים החטופים בתפוז

אני כותב זה זמן מה בפורום החיילים החטופים כאן ומביע דעות שאינן מתיישבות עם דעת הרוב הגורס שיש "לשלם כל מחיר". מיותר לציין שאני מביע את דעתי בשפה נקייה וללא התלהמות. למרות זאת מאז שאני כותב שם אני זוכה לקללות וביטויי גנאי, כמו גם לבקשות ואיומי מחיקה וחסימה. האם מותר לחסום אותי בפורום פתוח על סמך דעותי בלבד? האם זה שמישהו נפגע מדעות שאינו מקבל הופך אותן לפרובוקציה? איך מתמודדים?
 
מותר לחסום אותך, אם אתה מפר חוק

או אם אתה מפר את תקנון האתר או הפורום. אני בוודאי לא יכול לשפוט אם זה המצב או לא וזה לא ראוי שאעשה זאת. אם אתה סבור שמנהל/י הפורום פועלים בניגוד לתקנון, אתה יכול לנסות להתלונן אצל הנהלת הפורומים.
 
האם יתכן שתקנון הפורום יתיר דעה אחת בלבד?

לאמור - מי שמסכים איתנו בסדר אבל מי שמביע דעה אחרת תגובותיו ימחקו ו/או הוא יחסם? שוב, אני מדבר על הבעה לגיטימת של דעה, לא הפרת חוק או כללי תפוז.
 
קרוב לודאי שלא

אבל יכול להיות מצב שפורום מיועד לקבוצת אוכלוסיה מסויימת, למשל לחברי מפלגה פלונית כי הם רוצים לדבר שם על ענייני אותה מפלגה . במקרה זה, כתיבת הודעות נגד אותה מפלגה לא עניינית ומפריעה לניהול התקין של הפורום. איני מכיר את הפורום עליו אתה מדבר אך אם אתה סבור שפועלים נגדך בניגוד לתקנון, אתה יכול כמובן לפנות להנהלת הפורומים.
 
החיילים החטופים מסכנים פעמיים

פעם ראשונה שנקלעו למצב שבו הם נמצאים ופעם שניה שיש להם כאלה אנשים בעמם שעושים להם שרות מזיק בפורומים ובתקשורת.
 
למעלה