סערת ערוץ הילדים - פרק 2456

Roei152

Well-known member
מנהל
סערת ערוץ הילדים - פרק 2456 ערוץ הילדים בשנה האחרונה חולל הרבה סערות , ירד מיס , בדרך לרדת מהוט עוד חודש וחצי, הצטרף לפרטנר וסלקום ...
אני רוצה לעשות סדר..
הוט מוריד את ערוץ הילדים ב1.1.2018 , עוד לפני כן , הוא רכש את הזכויות לשידור ערוץ טין ניק -האח הבכור של ערוץ ניקלודיאון וערוץ ניק ג'ונור. בעוד ביס רכשו את העערוץ רק במרץ , חודשיים אחרי ירידת ערוץ הילדים משם , בהוט עושים את זה הפוך , משיקים קודם את ערוץ טין ניק עם נעלמים , ואז את ערוץ קידז , שכנראה יחליף את המיתוג במקביל בהוט וביס כדי להתאים את עצמו לשתי פלרטמות השידור..
לגבי הפקות המקור
או בוי - יש הסכם שעדיין לא נחתם סופית ועדיין מתעכב , אבל יש בהסכם חדשות טובות ללקחות הוט , לפי ההסכם , הוט יוכלו גם לשדר את הסדרה , לאחר ירידת ערוץ הילדים מהם גם כן בערוץ הוט 3 , בעוד יס ישדרו את הסדרה בערוץ יס דרמה כפי שתוכנן , פרטנר וסלקום יוכלו להנות מהסדרה בערוץ המקורי - ערוץ הילדים..
המלון של פיני - סטיקום חדש שעלה בימים האחרונים בהוט בלבד . אומנם יותר מוקדם מאו בוי בשעתו , ויש סיכוי שיספיקו לסיים את העונה לפני ירידת ערוץ הילדים מהוט , אבל עדיין י;ש חשש שצקרה או בוי יחזור על עצמו .. מה גם זה שזו הפקה מקורית של הוט מונעת עונות נוספות לסדרה..
אלישע - יפרד מהוט , וימשיך לפרטנר וסלקום ...
גבולות - דרמת נוער חדשה שנכתבה ע"י יוצרי גאליס להוט , לא ידוע מה יעלה בגורלה ... האם תמשיך את ההפקה בערוץץ הילדים , כמו אובבוי תשודר במספר פלטרמות במסגרות שונות? או שתשודר רק בערוץ הילדים בפרטנר וסלקום? או שתעבור לבלעדיות של הוט שיחליט להעביר אותה להפקת ערוץ קידז או כל ערוץ ילדים אחר..?
 
למעלה