סיקור/המלצת להקה

סיקור/המלצת להקה

ובכן, רציתי להביא להקה מסוימת לידיעת הכלל. אני חושב שאולי אף אחד פה לא שמע אותם מעולם ואתם מפסידים. הלהקה שהייתי רוצה להמליץ עליה היא Pyracanda. חברי הלהקה האחרונים הידועים: Hansi Nefen -שירה Dennis Vaupel - גיטרה Sven Fischer - גיטרה Dieter Wittbecker - בס Elmar Gehenzig - תופים הלהקה במקור מגרמניה מכל מיני פרברים לא מוכרים והלהקה לא חיה הרבה זמן, קמו בשנת 1987 והתפרקו ב-1993. לפי Metal-Archives הדיסקורגפיה שלהם היא: Welcome to the Crab-Louse-City (דמו, 1988) Two Sides of A Coin (אלבום אולפן, 1990) Thorns (אלבום אולפן, 1992) הלהקה נשמעים כמו הכלאה של Testament עם Tankard, באלבום האולפן השני יותר נוטה לכיוון ה-Testament. הניגוד למה שאנחנו מכירים מגרמניה בד"כ כת'ראש אגרסיבי משחק פה כלי חשוב, הרי השירה הנקיה והגבוהה יחסית של הסולן האנסי יושבת יפה על המוזיקה. האלבום שיותר הייתי ממליץ עליו הוא Two Sides of A Coin ופשוט כל השירים ממנו (אם להיות ספציפי לאחד- Delirium Tremens רק בגלל הריפים והסולו), הוא ת'ראש גרמני ממש טוב...לא חבל להפסיד להקה כזאת טובה רק כי לא מכירים אותם? את Thorns פחות אהבתי ואת הדמו לא שמעתי מעולם. לסיכום: הלהקה אולי לא תתאים לכולם אבל אוהבי ת'ראש אמיתיים ידעו להעריך אותם
 

genz

New member
ממילץ גם על להקה

BLIND ILLUSION אולי במקרה כבר נתקלתם בשם הזה, וזה בגלל שבהרכב שלה היו לא אחרים מלס קלייפול ולארי ללונד המלכים, שמנגנים ב-Primus, אחת הלהקות הכי טובות אי פעם, ועוד להקה שיותר טובה מאופת' (ללונד גם ניגן עם Possessed, היוצרים האמיתיים של הדת' מטאל). מדובר בלהקה שהייתה קיימת הרבה מאוד זמן, עוד מסוף שנות ה-70, ורק בערך ב-86' נהייתה משהו קצת יותר רציני מכמה חבר'ה שנפגשים במקלט בשישי בערב בשביל לנגן את Paranoid של סאבאת' ולהשתכר. מקורם בקליפורניה, סאן פרנסיסקו ליתר דיוק, אותה סאן פרנ' שירקה עלינו את מטאליקה, מגהדת', סלייר, טסטאמנט, דארק אנג'ל ועוד טובות ורבות (לס קלייפול חבר ילדות של קירק האמט, ואפילו חשב להצטרף למטאליקה אחרי שקליף מת. הוא נדחה אחרי שהוא רצה לג'מג'ם קצת רוק דרומי). לחבר'ה האלה, כיאה ללס קלייפול ולארי ללונד, היה סגנון פחות קונבנציונלי, והאלבום הראשון והיחיד שלהם, The Sane Asylum, הוא אלבום ת'ראש עם הרבה קריצות הצידה לכיוונים מוזרים. מדובר בשמיעה לא שגרתית, אבל מאוד מעניינת. כתובת מייספייס: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=85034560 אגב, בהנחה שאתם מוצאים את האלבום שלהם באיזו חנות, תקנו מיד. מדובר בפריט אספנים נדיר בטירוף, בשווי של כמה מאות דולרים.
 
אקח את ההמלצה../images/Emo45.gif

זה הצטרף ל-Wishlist שלי אגב פוסזד,נכון שהם היוצרים האמיתיים של הדת' מטאל, אבל בחיי שזה נשמע הרבה יותר כמו ת'ראש אגרסיבי מאוד (נותן סיבות לאהוב אותם יותר) וואלה לס קלייפול היה מועמד למטאליקה? באסה שלא התקבל.
 

genz

New member
איזה באס-ה! סטגדיש!

ובדוגרי, כן, ת'ראש אגרסיבי, אבל ככה גם האלבומים המוקדמים של דת' ומורביד אנג'ל נשמעים. שמעת על "האיחוד" שלהם? כן, היה מועמד למטאליקה. ג'יימס אמר שהוא לא התקבל בגלל שהוא היה טוב מדי והוא לא רצה שמישהו יתפוס לו את הזרקור.
 
שמעתי משהו על האיחוד

אם אני זוכר אז זה לצורכי הופעות.....יש גם מוזיקה חדשה?
 

genz

New member
שום מוזיקה ושום נעליים

מהקוראיםאותו הזמר של פוזסד, שדרך אגב נמצא היום בכיסא גלגלים בגלל תאונה, התקשר לכל ההרכב המקורי בגלל שהוא מתגעגע להופעות והכל, ואף אחד מהם לא רצה בגלל שהם חשבו שזה בזבוז זמן. אז הבחור דיבר עם להקה אחת שידועה בתור להקה שעושה קאברים לפוזסד על ימין ועל שמאל, במקרה הם גם חברים טובים שלו, ועכשיו הוא מופיע איתם.
 
דרך אגב!

מדי פעם כשיהיה לי כח אמליץ על להקות מוכרות יותר ומוכרות פחות. גם אתם יותר ממוזמנים להמליץ ולכתוב קצת רקע וכאלה (כמו ענר
). אני אעלה את כל ההמלצות האלה למאמרים כדי לרכז מכלול של הרבה להקות עם סקירות בעברית (מה שאין להרבה להקות ת'ראש מטאל). גם אם מישהו אחד יכנס לשם ויכיר להקה טובה- עשינו את שלנו!
 

Demonizer

New member
להקה מצוינת!! ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אחת מהלהקות ה"אבודות" מהדור ההוא של הת'ראש הגרמני. יופי של כתבה.
 

אלאנקה

New member
אמ..

את Pyracanda וBLIND ILLUSION, לא אהבתי. אבל ניסיתי גם את Tankard, ואותם אהבתי
.
 

KentaFuji

New member
המלצה + אני חדש

שלום, אני גלעד בן 15 שומע ת'ראש שנה וחצי בערך. המלצה 1: S.O.D פרוייקט הצד של חברי אנת'רקס: סקוט איאן - גיטרה צ'רלי באנטה - תופים שמצטרפים לדן לייקר מנוקליאר אסולט על הבאס ולבילי מילאנו מMOD בוקאלס. הסגנון שלהם מוגדר כקרוסאובר ת'ראש, מה שאומר ריפים של ת'ראש מטאל עם מבני שירים של הארדקור פאנק. כפי שניתן לצפות מאיאן הריפים מעולים וצ'רלי כמובן נותן בראש. אבל מה שהכי בולט באלבום היחיד(?) שלהם Speak English Or Die זה השיגעון ואווירת הדחקות שיש להם, ממש כיף לראות להקה שלא לוקחת את עצמה ביותר מידי רצינות אבל עדיין עושה מוזיקה מדהימה. מי שאוהב מוזיקה מהירה ושוברת ולא מפריע לו חוסר בסולואים או מלודיה יהנה מאוד מהלהקה הזאת.
 
למעלה