סיפור בהמשכים

hili האחת

New member
סיפור בהמשכים../images/Emo79.gif

נחשו מה אנחנו משחקים היום? גו? לא, זה קצת בעיה דרך המחשב. הכר את חברי הפורום? גם ככה אנחנו אולי 5. אז מה נשאר? כן! סיפור בהמשכים, המשחק החביב עלי! אז על מה הסיפור שלנו? זאת בעיה... אמ... אז.. יש לי רעיון! מה דעתכן על עולם מקביל בו היקארו ואקירה נפגשים, והיקארו חושב שאקירה הוא בת ומתאהב בו (בה)? שרשרו רעיונות ותגובות...
 
האהא, מתחילה ^^

בתור אחד ששקוע בגו אקירה לא חשב שימצא חברה אי-פעם. "עם האובססיה שלך לגו עוד לא יהיו לך ילדים, אקירה-קון" הטיפה לו אימו באחד הימים כשחלפה עימו על פניי חבורת בנות מצחקקות שעפעפו לעברו בריסיהן המושחרים בתקווה שיפול ברשתן. הוא לא ציפה שדווקא הוא, היקארו שינדו, הנער הצעיר בעל הגישה הפזיזה ועזות המצח הבלתי נגמרת, יעזור לו, ליריבו המחושב וקר הרוח, למצוא אהבה. או חברה. או מישהי שמוכנה לראות את הבחור שמעבר לספר רישומיי המשחקים ומסך השיער הירקרק. "אם אתה מוצא לי בחורה שינדו", צחק אקירה לאחר שהיקארו רטן שהוא צריך לבלות עם מישהי, לצאת קצת. "אני בטוח שסוף העולם מגיע". "אז תתכונן, כי הוא יגיע" התיז היקארו בעצבנות קלה ונעץ באקירה מבטים עויינים. ואז, הו אז, הוא לא ידע עד כמה מהר הסוף יגיע.
 
../images/Emo15.gif ממשיכה!

ובכן, זה היה ערב רגיל לשמרי במועדון הגו. השעה הייתה נורא מאוחרת, כי, כרגיל, היקארו ואקירה רצו לשחק "רק עוד פעם אחת!". זה היה חורף, וסופה נוראית השתוללה בחוץ. "זה כמו טורנדוט מזורגג!" קרא היקארו כשהרצפה החלה לרעוד, ולפתע כל אולם הגו התרומם באוויר! זה היה באמת טורנדו! אבל אוי ואבוי! כשהבית החל לרדת אקירה עף מהחלון, והיקארו נשאר לבד באולם הגו, השתץרסק לו באמצע שום מקום. היקארו הציץ מהדלת וראה שדות ירוקים, בתים קטנטנים והמון גמדים שעשו קולודת של "דינדין". "ובכן, טוטו" אמר לעצמו באנחה "נראה שאנחנו כבר לא בקנזס...."
 
למעלה