סימן ראשון לאי-שפיות

milki123

New member
סימן ראשון לאי-שפיות

פיילוט פרק ראשון סקאלי מצטרפת אל סוכן מפוקפק ותמהוני בשם מאלדר הידוע בכינויו "ספוקי" מאלדר נוהג ברכב כשסקאלי לצידו פתאום....עצירה פתאומית , חריקת בלמים מאלדר עוצר את הרכב,מוציא גיר או משהו כזה מהגראז מאחורה ומתחיל לסמן איקס גדול על המדרכה (סקאלי המומה בשלב זה - תארו לכם זה היה קורה לכם...או בכלל בארץ) ואז נכנס למכונית וממשיך בדרכו כאילו כלום לא קרה סימן ראשון לאי שפיות.... סימן שני לאי שפיות גם היה באותו פרק נוהגים באותו כביש בגשם כבד. פתאום יש הבזק כמו של ברק ומאלדר יוצא מהגשם בריקוד הורה כי פיספס תשע דקות מהחיים שלו ונראה כאילו הוא על אקסטזי
 

1Shir

New member
יפה, זה מה שהיה בפרק הראשון?

אבל למה אתה קורא לזה אי שפיות? זה מולדר!
 

DarlingAdam

New member
מאלדר לא לגמרי שפוי,

וזה די ברור :) היו צריכים לעשות פרק כמו normal again, שזה פרק של באפי שאני לא אחשוף פה את עלילתו (ספוילר) אבל היה יוצא מעולה באקס פיילס.
 

1Shir

New member
תחשוף, תחשוף

אני בין כה וכה לא רואה באפי... מולדר הוא... שונה. יש לו אמונות אינדבידואליסטיות חזקות ואומץ פנימי גדול. הוא קצת חי בעולם משלו, אבל זה לא רע... הוא מעניין.
 

DarlingAdam

New member
טוב, ספוילרים,

לפרק normal again בסדרה באפי, שאותו לא ראיתי אבל אני אוהב ספוילרים ולכן ידועה לי העלילה: - - - - - - - לפי מה שנאמר לי זה פרק שמציג את באפי כבחורה רגילה שמאושפזת בבי"ח פסיכיאטרי עם הזיות על ערפדים ושדים. כלומר, מטיל בספק את נכונותה של הסדרה כולה, אומר "אולי בעצם הכל בראש שלה". באתר הבא אפשר למצוא סיקור של הפרק כולו.
 

zunga

New member
מעניין מאוד

אהבתי את הרעיון. אפשר לעשות גם הפוך. שלמולדר יהיו הזיות של אדם נורמלי....רק מזה הוא ישתגע שוב.
 

eve6

New member
ראיתי את הפרק הזה של באפי

האמת, ראיתי כבר את כל הסדרה כולל הפרק האחרון ששודר השבוע!
בכל מקרה, מה שיפה בפרק הזה זה הדמיון לאקספיילז, בקטע של אי ודאות, ספק בין דמיון למציאות וכו'. היה מאד מעניין, הזכיר לי קצת את FIELD TRIP.
 
למעלה