סוף סוף - עלה הטריילר של מתבלבלים

  • פותח הנושא pix37
  • פורסם בתאריך

pix37

New member
סוף סוף - עלה הטריילר של מתבלבלים

והוא נראה נפלא הפעם הם ככל הנראה הצליחו. http://sky1.sky.com/going-postal-exclusive-trailer הבשורות הרעות הן שהסרט ישודר רק במאי ולא בסוף אפריל.
 

אוקטרין

New member
מה זאת אומרת "הפעם"?

ומה היה הוגפאת'ר? דרמה יומית בערוץ 10? סה'כ נראה חביב, למרות שהגלמים נראים קצת lo-tech.
 

pix37

New member
צבע הכשף - לא היה טוב במיוחד

ואנק מורפורק שם נראתה סתמית להחריד
 

Maladict

New member
האם באמת אפשר לעשות סרט של טוב

ע"פ פראצ'ט בלי תקציב ענקי? לדעתי הבימוי והשחקנים בצבע הכשף ובהוגפאד'ר היו לא רעים אבל מה שהי החסר זה האפקים ובדברים הנ"ל צריך כסף והרבה כסף.
 

yariv0

New member
אפשר, תלוי בסרט

צבע הכשף, פולחני כשף או מעשי קסמים דורשים אפקטים מרשימים כדי לעבוד, אבל אנשי המשמר או Small Gods, למשל, לא. באופן כללי, בעלום הדיסק הספרים המאוחרים דורשים הרבה פחות אפקטים מהמוקדמים (עם חריגים מסוימים, כמובן). אגב, בשורות טובות יכול להפוך לסרט טוב בלי אפקטים יוצאי דופן, וכן גם טרילוגיית הננסים (לשניים או שלושה סרטים, כמובן), למי שמוכן להביט מעבר לעולם הדיסק.
 

J e n i e

New member
דווקא בשורות טובות והננסים נראים כמו סרטים

שכדאי שיהיו להם אפקטים, בעיקר בשורות טובות יהיה פיספוס בלי *ספוילר* אופנוע שאף באוויר, "אנשים מכוסים בדגים" אש ותמרות עשן, תולעים, ועוד כאלה.
 

yariv0

New member
השקעה מסוימת באפקטים

אבל הכל שאלה של מידה. אפשר להשקיע יותר באפקטים, זה לא אמור להזיק, אבל הם לא במרכז במקרה של בשורות טובות או הננסים, להבדיל מצבע הכשף או מעשי קסמים. צבע הכשף הוא סיפור הרפתקאות, בלי אפקטים הוא נראה דל כי הוא מושווה לסרטי הרפתקאות... מעשי קסמים דורש את הקסמים כמרכיב מהותי בעלילה, אם הם לא מרשימים כל עניין הקוסם לא מרשים. לעומת זאת בשורות טובות מבוסס על עקרון דל באפקטים, (ככל שזה ישמע מוזר, בכל זאת סוף העולם) ובשביל רובו לא צריך כלום. האפקטים יוסיפו, אבל הם לא הכרחיים.
 

J e n i e

New member
לפחות לבשורות טובות, זה יראה לי ממש פיספוס

כנראה כי אני אוהבת את הספר, חוץ מזה, זה סוף העולם, לא אותו דבר בלי אפקטים.
 

yariv0

New member
בשורות טובות בנוי על הדמויות

וקצת על הקשר של הרעיונות לדת. אזירפאל וקרולי לא צריכים אפקטים, בוודאי שהדמויות האזוטריות הפעילות לא. רק הפרשים והדמויות העל טבעיות הבכירות מבוססים על זה באמת. כמובן, אפקטים יעזרו, בעיקר לסצנת השיא, אבל זה לא ממש הכרחי.
 

pix37

New member
עכשיו גם ביו-טיוב

http://www.youtube.com/watch?v=agQZiEesA8w
 
למעלה