סגירת AXN,קשרים אפלים

ענבר115

New member
סגירת AXN,קשרים אפלים

אני יודעת שטחנו את הנושא אבל יש לי כמה שאלות שלא היו ברורות: 1. אם AXN יורד ויהיה ערוץ אחר במקומו, הסדרות הרבות שמחכים להמשך עונות יעלמו מהוט? (סמולוויל,על טבעי..) 2. קשרים אפלים, הסדרה בוטלה סופית או שכרגע לא בטוח?
 

zivz19

New member
תשובה

1)קראתי באיזה מקום שהם ישדרו סדרות דומות לסדרות שיש עכשיו בערוץ 2)הסידרה ניגמרה
הם שידרו את שני העונות ברצף למרות שאני חושב שיש פרקים שהם הורידו כי לא נראה שיש סדרה של שני עונות עם 22 פרקים בס"כ
 

Gandalf 20

New member
תשובה

הסדרה, ע"פ תגובות בפורום שלה ב-IMDB, בוטלה סופית. רשת Lifetime פשוט לא הזמינה עוד עונה. לגבי גורל הסדרות השונות, הוט אוהבים להחזיק את הקלפים קרוב מאוד לחזה, או שהם בעצם סתם מניאקים (הורדת הערוץ), וכרגע הם לא אומרים כלום, זאת אומרת, לא ידוע מה יהיה עם עונות נוספות של סמולוויל, על טבעי, ד"ר הו (דרך אגב, למיטב הבנתי, ואני חושב שכבר הזכרתי את זה כאן בפורום, העונה השנייה אמורה להיות משודרת בשידור יומי ב-AXN החל מה-9.11 שזה יום ראשון הבא, וחוץ מזה 2 העונות הראשונות נמצאות ב-VOD), הישרדות וכו' וכו'.
 

d1f2

Active member
כל הסדרות שהזכרת הן של חברת יס

והוט לא יכולה לשדר סדרות של יס.
 

Gandalf 20

New member
חחח, אבל היא שידרה. עובדה.

אני לא ממציא. אני חושב שעניין הבלעדיות ירד כבר מהפרק, או שאולי חלק מההסכם אומר שהבלעדיות מוגבלת בזמן, זאת אומרת, אם יס משדרים את עונה 3 או 4 של סדרה X הבלעדיות של עונה 1 של אותה הסדרה כבר לא רלוונטית. גם ב-VOD יש סדרות שמשודרות ביס או ששודרו בעבר, כמו ישנן בנות (The L Word) שעונתה הראשונה נוספה לאחרונה. וגם דוקטור הו.
 

d1f2

Active member
שמתי לב להודעתך רק עכשיו...

לחברת סוני העולמית יש זכויות שידור לסדרות בכל העולם. הסכם הבלעדיות עם יס הוא זמני והוא מיועד רק לארץ. אם לחברה עולמית גם יש זכויות שידור לסדרות של יס, אז כל עוד הערוץ לא משודר גם ביס אפשר לשדר את הסדרות הללו גם בהוט לאחר פרק זמן מסוים(כמו AXN וסטאר וורלד). VOD זה שונה לגמרי. הוט רוכשת את האפשרות לשדר דרך VOD ולא לשדר בערוץ מסוים. זה חוזה אחר לגמרי ולכן גם ניתן לעשות זאת אצל הוט.
 

my name4

New member
כנס

כל הסדרות שAXN הביאו מ-YES כמו סמולוויל ועל טבעי, לא ישודרו בערוץ החדש של HOT. שודרו בערוץ כל הפרקים של קשרים אפלים, הסדרה בוטלה. עם לא הבנת משהו תגיד ואני (או מישהו אחר) יסביר.
 

ענבר115

New member
תגובה

ערוץ AXN קיבל את רוב הרייטינג שלו מסדרות כמו : סמולוויל,על טבעי,הישרדות ועוד סדרות שונות שהסתיימו ולפי מה ששמעתי לא יחזרו, בלעדיהם (מבחינתי) הערוץ לא שווה צפייה.. וחבל!!
 
למעלה