נעלמים 2- המשך שבוע 1

panda0zombie

New member
אמרתי את זה הרבה פעמים בעונה הקודמת..
ויש לי תחושה שאומר את זה גם בעונה הזאת
 

panda0zombie

New member
וואו גם אני חשבתי על זה
שרקפת היועצת מזכירה את לירז צ'רכי בשכונה.. מקווה שלה ילך יותר טוב
&nbsp
הסיפור עם תום באמת הכי מעניין בינתיים
 

rubmwue1234

New member
לגמרי...
על הכל
חושב שסגירת הטוסטר גם קשורה לרקפת
 

panda0zombie

New member
אני כן חושבת שהוא קשור לחטיפה
אחרת אין הסבר לכך שרק דניאלה ודריה מכירות אותו, שתיהן נראות המומות שהוא בכלל חי ובסדר..
 

Roei152

Well-known member
מנהל
נעלמים 2- המשך שבוע 1 מתחילים עונה חדשה עם טריו , קודם פרקים 51+52 שכבר ראינו והעלנו שרשור.. ואזז פרק חדש ...
תהנו משני , שלישי ורביעי של נעלמים !!!!
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פרק 53
מה פשר קעקועי האל המצרי רע על הילדיים?
מה אמה תעשה בנושא? ומה דריה תעשה עם תום ?
ומתי תמר כבר תופיע ?
 
אוףףףףף איזה מין שבוע בחרתי ללכת?! אגב, עשו לנו קיר טיפוס. למדריך קראו עמית... וגם חץ וקשת עשינו. אם אמנון היה רואה אותי הייתי נדחה מהלביאים והוא היה מעביר אותי לעסק משפחתי אחר... אולי שיטור או שחיתות. אגב, ראיתם מה כתבתי באינסטגרם? על הנאקות מכדברא?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אז התבררו כמה פרטים עסיסיים
תום הוא מישהו שכולם מכירים , הוא היה באשמורת לפני שאמה ואלון הגיעו , וקפץ לכנען להיות שחר , ניהל קשר רומנטי עם דריה (איזשהו קשר , לא בטוח שזה לא קשור לעידו ...)
איתי מתחיל להתנהג מוזר בשיחות שלו עם שירה -- סימן שאלה
הוואן ננטש , בחור מ וזר יורד ממנו , נחטף ע"י שני בריונים ובחורה שנראית כמו הרעה של העונה (לירז חממי המדהימה..) אומרת לו שזיים את תפקידו -סימן שאלה
העוזר בית , כרנלה אומרת שהוא אילם והוא משתמש במכשיר מיוחד , הוא מפחיד את שירה , אמה ואלון - סימן שאלה נוסף
כל החבורה שנחטפה קיבלה אס אם אס מוזר "תחזירו את זה " ממספר חסוי - סימן שאלה נוסף
האישה של הוואן מתכלה כרקפת היועצת היא רוצה את אממה ואלון - תשובה
&nbsp
 

Roei152

Well-known member
מנהל
ממש
נראה לך שדריה תתאהב בזמן שחוטפים אותה ? נראה לך שבפלאשבקים החדשים מהחטיפה כוללים סיפור אהבה חדש?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אני בסך הכל אומר שזה לא הגיוני
שיהיה סיפור אהבה משולב בחטיפה ...
 
מגיב מאילת! מה חשבתם? שמרחק גיאוגרפי ימנע ממני לכתוב תגובה? לא! מכונית זה כבר לא טוב. מי אלו האנשים המוזרים האלה? ומי זאת הנוכלת הזאת? ואין שם יותר טוב מאשמורתון?! ולמה רק פתיח לוגו?! לא מגניב. כרמלה!!!! התגעגעתי. אבל הנה הולך חלומה של לירית לגלם דמות עדינה. אפילו אלון לא מתלהב מהשיפוצים. הוא לא אחראי בשיט, רק אחותו בוגרת. מה כולם מנסים להוריד קעקועים? ולמה עידו בשירותי הבנים?! צריך למצוא את המצלמה. וחבר'ה, אני מגיש שוב את מועמדותי לחבורת אשמורת. אין מצב שאני יודע שחדווה ובני יצאו ושזה העין של רע ואני לא שם! לשירה יש בעיות עם אבות בית. אמה חוקרת זה נהדר. כן, יש בוגד אחד… מתי נראה את סיקי?! ואת רקפת היועצת, אי אפשר כאלה דמויות אלמוניות! כן, זו דריה. אז ראיתי באינסטגרם תגובות על שרת אילם וצפיתי. לגיטימי, לא? שירה, די להטריד אותו בכנען, הוא עסוק בלעבור על בחורות. אני אמרתי לה. הוא בדיוק ראה את לילה ונטש אותה. האפס. הורוס, רע, בכל מקרה הקדמתי את אלון. אלון, למה אתה שואל אותה שאלות מפגרות, למה?! איזה תכנון חכם סטייל אלינור מאמה. את זה אל תספר, טמבל. את זה. אויש, אמה, אל תספרי לו. אתה לא אומר לאמה מיקום בלי שהיא תתחיל לתכנן… אלון לא אלרגי לאקליפטוסים? או שזה רק אליישר? מיקי הזה נראה לי צרה צרורה. אם אלון היה שומע על משפט היה מת. לא נפרדתם, הוא באיטליה ואת יכולה לחסוך כסף לבקר אותו בדיוק כמו ביומני! אה, אתה שומע? אז אתה חתיכת בוגד!!!!! אחלה גבר. בוגד בקיבוץ, מהשנייה הראשונה היה ברור שהוא חרא קיבוצניק… דניאלה בטוח מכירה את תום. לא, אתה לא נעלמת! מה, הוא קשור לחטיפה? פשוט הבחורה שלו שווה יותר, אלון… אגב, נראה לכם שאלון ילמד את דולב איך אפשר להיפטר מהחנוניות או שאני תולה תקוות? אה, עידו! ויקיפדיה זה קול! ואני רק מזכיר, תמר דווקא אהבה את זה. דגמ"ח זה קול. ואלון לא כזה טיפש… ממש עדיש. בוגד זה מפגע בריאותי. מחסן שאפילו שק אחד של סודה לא חסר בו. אולי החולדה זה קרוב משפחה של הבוגד. היי, מה הבוגד משאיר את הבוגד בקיבוץ אחראי?! אז עידו זוכר משהו… אם עידו לא מכיר את תום, הוא בטוח קשור לחטיפה. איפה מה? אני לא מאמין. עכשיו הוא החליט לקחת בנות בטלפון?! זה מסוכן!!!! דודה ציפי??? מפחיד לגמרי… רקפת היועצת, מה? אז פרק ממש יפה. נועם אמרה שכשירון (היוצר! למה הביאו מישהו בשם שלו?!) הסביר להם את העלילות העונה הם השתגעו. עדיין נראה מבטיח… אבל למה ענבל רק בסוף?!
 

dorin1902

New member
שכחתי כמה התגעגעתי לסדרה הזאת טוב אז אני אעשה את הסיכום שלי על שלושת הפרקים. קודם כל, חייבת להודות שכל עניין העזיבה הפתאומי של דמויות מהעבר ממש לא מצא חן בעיניי. אה, חוץ משל ליטמן כן? הוא גם ככה היה מיותר מההתחלה. למי שלא יודע, ולא רוצה איזה ספויילר קטן שידלג, שאולי כן משתתף בעונה הזאת בהמשך כך שאיבדנו רק את יובל ואת גנב הבחורות הסדרתי. עידו ואמה זוג מהמם כהרגלם, אלון נדבק, וחופר. ודריה כמו תמיד מנסה להתחמק/ לחפש הרפתקאות. מה הקטע של התום הזה? ושל החולדה? מילא יש חולדות במחסו אבל גם מתות?! אני לא הייתי מתקרבת לטוסטר. הקטע עם הקעקועים.... זה היה אחד הפרקים המותחים שראיתי וברצינות עכשיו אני מבינה כמה חשיבה יש בסדרה הגאונית הזאת. האמת שלא מתתי על הדמות של הסתום ממועדון החנונים. עכשיו איפה רוטמן (הזבל שעזב את מוריה מוסקט בשביל איזו סתומה) משתלב בעלילה הזאת. ומה הקטע של הרקפת מהרפת הזאת ?! ואיפה פיזנטי? זה התחיל ממש מסתורי ולא ממש הבנתי הקטע של תום והבנות. אני חושבת שזה משהו שלא קרה בזמן החטיפה כי הוא נישק את דריה ואין מצב שבזמן החטיפה היה לה זמן לכל זה וגם נראה לי שהן חשבו שקרה לו משהו. אז מעניין מה קרה שם בכל הזמן הזה ולמה בכלל גיורא עבר? בגלל מה שקרה בעונה הקודמת עם חדווה והכל? לי יש הרגשה שחדווה תצוץ מתישהו לא יודעת למה.
 
למעלה