נו, אז איך היה הכנס?

Elindor

New member
תודה לקהילת חומריו האפלים על כנס נפלא!

אני רוצה להודות לכל הסגל, שתמיד כיף לעבוד איתו. ובמיוחד לאודי מירון, שעמל קשות כדי שהכנס יתקיים, וראה ברכה בעמלו. לכל המרצים, שמשקיעים הרבה מאוד כדי לספק את התכנים המעולים בהם מיתופיה ידועה. ולכל המתנדבים הנהדרים שהשקיעו מכל הלב להצלחת הכנס. ואני רוצה להודות לכולכם, שרק בזכות התמיכה והעידוד שלכם זה אפשרי. אשמח לקבל תגובות, הצעות ורעיונות בכל הנוגע לכנס. כמו כן גם תמונות, סריקות של כתבות, חוויות ורעיונות יתקבלו בברכה. עד למיתופיה 2009
 
איך היה מיתופיה שלי?

עד להקרנת מחסום כתיבה- לחץלחץלחץ. אחרי ההקרנה- תחושת "היי" והקלה מטורפת הגעתי לכנס בסביבות 13:00 ישר מביתה של ענבל (העורכת של "מחסום כתיבה"), שם עבדנו על הליטושים הסופיים של העריכה וישנו בערך שעה בלילה. כשהגעתי היה לי מספיק זמן כדי לאכול משהו קטן, לקנות כרטיסים לכל המשפחה והחברים ל"מחסום כתיבה" ולעבור על ההרצאה שלי. למרות שהרגשתי שיכולתי להיות יותר מוכן להרצאה ממה שהייתי, ידעתי מה אני הולך להגיד ומה אני רוצה להעביר, ובאמת לפי התחושה שלי ולפי התגובות שלכם היא הלכה טוב מאוד. אני רוצה להודות כאן לקהל הקשוב, הידידותי, המתעניין והמשתתף שהיה לי בהרצאה, אני מקווה שנהנתם. דיבורים בעניין נושא ההרצאה- בפתיל שחלי פתחה (אני כבר ניגש להגיב). וכאן אני אתן ציטוט מדוייק מהתיאור שלי לכנס מיתופיה 2007- "לאחר שסיימתי להיות לחוץ בגלל ההרצאה, התחלתי להיות לחוץ בגלל הסרט". כאז, כן עכשיו, זה מה שקרה בדיוק. כפי שיעיד כל מי שמכיר אותי, אני מטבעי אדם לחוץ, וכשזה נוגע למשהו יקר לי כמו הסרט הזה אני בכלל מתחיל להשתגע. אז ישבתי קצת איתכם במפגש הפורום עד שהייתי צריך לפרוש על מנת לסדר את ענייני הסרט, ואז ישבתי קצת בחדר של אילן על כוס תה יחד עם חנה ועם חברי הטוב טל, מנסה להירגע. לאחר מכן הלכתי להחליף ללבוש חגיגי יותר לרגל ההקרנה, ואז כבר התחילו להגיע כל האנשים... ואז היה עיכוב בהקרנה ואני כל כך חששתי שהולך לחזור המקרה של חומריו הבהירים... אבל לא, בסופו של דבר נכנסנו לאולם, והסרט עבד. זו היתה חוויה מדהימה עבורי, לראות את הסרט הזה שעמלנו עליו שנה שלמה על מסך גדול באולם עם עוד 200 איש... והכל עובד חלק ובלי תקלות ואתה שומע מחיאות כפיים, תשואות וצחוקים במקומות הנכונים... ואחר כך כל המחמאות והפידבקים החיוביים שקיבלנו... הייתי ממש בעננים. אחרי הקרנת הסרט התכנסנו כל חברי הצוות והשחקנים + אורחים להרמת כוסית חגיגית ומרגשת, נשארנו שם עוד קצת ולאחר מכן חלק התפזרו וחלק, ואני ביניהם, נשארנו בכנס. המשכנו קצת לשבת ולדבר ולאחר מכן הלכתי עם אודי להרצאה של יעל סלע-שפירו על מתרגמים ועורכים. נושא ההרצאה היה מעניין אך מה שנהנתי ממנו היה בעיקר האווירה הרגועה, הקלילה והמשפחתית שבה הועברה ההרצאה, שהיתה בדיוק מה שהייתי צריך על מנת להירגע מהיום הזה. לאחר מכן הגעתי לסוף ה"עמרי ואמינוב בדרכים", ואז התפזרנו איש לביתו. לסיכום, בכנס הזה הייתי מאוד ממוקד לשתי המטרות שלי- ההרצאה והסרט, ולא ממש יצא לי להתרכז ב"מסביב", שהוא מה שעושה את מיתופיה. ובכל זאת נהנתי מאוד. אני רוצה להודות לאודי האחד והיחיד על כל מה שעשה למען מיתופיה ולמען הסרט, ולכל צוות "מחסום כתיבה" 2008! להתראות בכנס הבא, אור
 

אליה94

New member
אני כל כך רציתי גם להגיע...

ביום חמישי, של מיתופיה, אני מטייל עם המשפחה באזור ירושלים בערך חצי שעה לפני באטמן החדש, ופתאום מעלים את המתרגמת של "הארי פוטר" לרדיו (נראה לי גילי בר הלל או הראל) והיא אומרת שעוד מעט היא עולה להרצות בכנס מיתופיה שמתקיים בת"א ואני עוד שניה פורץ בבכי ומתבאס מעומק ליבי. אני בוכה לאח שלי שהייתי אמור להיות שם, (היום ה21 לשמיני!) הייתי כל כך מבואס. טיילנו עוד קצת (עצוב, התעודדתי יותר כשעליתי על הגשר ב"גיא בן הינום"), וכשהגעתי הביתה (נסיעה של שעתיים וחצי עד שלוש), ונכנסתי לפורום וראיתי את ההתחלה של ה"למעלה" שמאיים למחוץ את ההודעה הזאת, עוד כשזה היה קטן הרבה יותר. פתחתי אימייל, ואני רואה שיש לי כרטיס למיתופיה מ"תפוז אנשים מודיע" (התמלאתי בתקווה שאני כן אגיע, כי לא ידעתי אם בסוף ירשו ובלבלבלה...), שוב עצוב, ואז יש לי כרטיס זוגי (שכחתי), נכון, עצוב עוד יותר. אני שמח לפחות שאתם נהנתם... ומקווה שבשנה הבאה אני אגיע. אני מתמלא בעצב כשאני כותב את זה... אליה עמר, עד שמישהו יואיל בטובו להסביר לי איך עושים חתימה במצבים שבהם אני עצוב וזה מאוד חשוב, כמו עכשיו. הדבר הרגיל ולילה טוב.
 

אליה94

New member
"עולמות"? צר לי, אך מה זה?!

בכל מקרה אם זה בתל-אביב אז ככל הנראה, אין מצב, אני הייתי מקסימום בעזריאלי וב"לונה פארק", וגם בדרך חזרה לבית הייתי נרדם אחרי כמה פרסומות "ענק". אם זה היה בירושלים, אפילו אם היו מצניחים אותי בצד השני של העיר כבר הייתי מוצא דרך להגיע (לא כולל מזרח העיר ורובע מוסלמי ונוצרי וארמני- העיר העתיקה היא חלק פיצי מהעיר הזאת). אבל כמובן שאם "עולמות" זה בטבריה לא יהיו כל כך הרבה עיכובים... הדבר הרגיל ויום מהנה- בכל מקרה נשתדל למצוא תמונה נחמדה!
 

JustRain

New member
בוא שנה הבאה!

לגבי חתימה - היכנס ל"עולם" שלך, לך ל"עדכון העולם שלי", ובחר בכרטיסיה "עוד על עצמי". שם אפשר לערוך את החתימה.
 

אליה94

New member
תודה.

חשבתי על החתימה לפני כמה דקות ככשתפתי כלים- לא היא לא קוראת לשחרור גמדוני הבית בישראל, ואני שוטף כלים לא כי מכריחים אותי ולא כי זה עושה לי טוב, אלא בגלל שזו היא חובתו של כל אדם לשטוף את הכלים אותם הוא לכלך- חוץ מזה אני בתורות עם אח שלי! הדבר הרגיל והמשך יום מהנה!
 

אליה94

New member
שטפתי.

ותגידו אם זה מתאים וקשור (כמובן עם משהו שקשור לשטיפת כלים ולא סתם לחתימה- אחרת ימחקו אתכם!). הדבר הרגיל והמשך יום מהנה!
 

פייל

New member
היו לי פישולים, אבל יצא סבבה.

השילוט היה על הפנים ולא היתה שום דרך למצוא את המקום אם לא היית שם כבר. הכתובת עזרה רק אם הייתי רוצה לשלוח מכתב, לא אם הייתי רוצה למצוא את המקום. ככה הגעתי באיחור גדול ופספסתי את ההרצאה על האלתיומטר. בכל אופן, אחרי זה היתה לי התלבטות בין "בראשית ברא האבק" לבין "משחקים של אור וצל". בחרתי באפשרות השניה, בוגד שכמוני... הייתי משוכנע שיש מפגש של הקהילה, אז לא תכננתי ללכת לאף אחת מן ההרצאות שהיו אחר כך. למרבה הצער, ה"מפגש" היה 3 דקות שכל אחד הציג את עצמו לפני שכולם ברחו להרצאות. שום דבר מעבר לזה, וחבל, כי זה היה המפגש הראשון שלי. אבל לפחות כולם ראו את פרצופו האמיתי של הDAHOE!!! התחברתי עם כמה אנשים מ"קהילת פנטזיה MSN לשעבר" ושהיתי איתם עד למחסום כתיבה, שנהניתי ממנו מאוד. אין לי כוח לפרסם עליו יותר מדי ביקורות וכאלה, אבל הוא בהחלט היתה התקדמות מוצלחת והיה מקום גם להכניס כמה בדיחות פנטזיה פרטיות. נרשמתי בעיקרון ל"סדנת כתיבה", אבל הסרט נגמר מאוחר ובחדר שהצצתי אליו היו המון מבוגרים, אז הברזתי ושבתי הביתה בחברת חברה של חברי קהילת MSN לשעבר. היה סבבה, היה גם מקום לשיפור, ונתראה בעולמות!
 

Moiraine

New member
חחח אוהד בהתחלה ניסיתי להבין מי זה

ואז נזכרתי שסיפרת לי על אחותך:) שכחת להתנתק מהמשתמש שלה^^ ממ וזה סתם בהערת ביניים. תיקון: במקום לקרוא לזה: קהילת פנטזיה MSN לשעבר- זה קודם כל קהילות. ודבר שני אנחנו נקראים עכשיו כבר רשת קהילות הפנטזיה. (או ifantasy)
 
למעלה