נאחזת בו בלי יכולת להרפות

mishmishb

New member
נאחזת בו בלי יכולת להרפות

אני בת 35, רווקה, בלי מערכות יחסים משמעותיות בעברי. כל מערכות היחסים שיצרתי בעבר היו מבוססות על סוג של חוסר יכולת להגשים, אם זה גבר נשוי, אם זה גבר לא פנוי רגשית. באה ממקום מאוד טעון רגשית, אמא קרה ומנוכרת שדחתה אותי כל השנים. בחיים אני בחורה די מצליחה. שום דבר מהמאפיינים שלי לא אמור להצביע על החסר, הבור העמוק שאני מרגישה. ובכל זאת... הגבר איתו יצרתי קשר הוא גבר לא פנוי, יש לו אישה והוא לא מתכחש לכך. נקשרתי אליו ואני לא יכולה להתנתק. וזה קשה. קשה לי בחגים, בשבתות, כשאני יודעת שהוא איתה, ואני יודעת שהוא מאוהב בה, לא מנסה אפילו למכור סיפורים שהוא לא. ובכל זאת. הוא משקר, משקר לי משקר לה. ואני יודעת את הכל, לא מעמתת אותו כדי לא לפוצץ את מה שבסך הכל אין.... אבל לא מצליחה לחשוב על מישהו אחר. לא יודעת אפילו אם זו אהבה, אפשר לאהוב מישהו שאת יודעת שהוא שקרן כרוני ובוגד? שאת לא מעריכה? הוא אפילו לא נראה כמו שאני אוהבת, ובכל זאת... אני משתוקקת אליו. בזמן האחרון הוא רוצה להתנתק, מרגיש שזה נעשה קצת צפוף עליו, לא נוח לו. ואני לא יודעת איך להתמודד עם החסר, עם הבור הגדול שבתוכי. עם האומללות הגדולה, שכל כך גדולה היא שאפילו אני לא יכולה לחשוף כמה היא בפני אנשים שאני מכירה. מה לעשות?
 
שלום לך.

אכן, נשמע מהתיאור שלך שיש לך מקום בפורום הזה. זה בדיוק המקום בו נשים מתאהבות בגברים שלא משיבים להם אהבה. עצתי הראשונית היא ללמוד היטב את מצבך: השלב החשוב ביותר בהתחלת הטיפול שלך בעצמך (והחדשות הן שרק את יכולה לטפל בעצמך) הוא לחקור את הסיטואציה שלך. תוכלי לקרוא במאמרי הפורום על התמכרות לאהבה, על אשליית אהבה, ותוכלי להחשף לחומר על תלות יתר. בשלב השני - כשתחושות החרדה שלך יתמתנו קמעה תוכלי , לדעתי, לשבת לחשוב ולבחור בסוג הפעולה המתאים לך: בין אם להתנתק ממנו ביזמתך, או להשאיר את ההחלטה על הניתוק בידיו . בין אם לטפל בעצמך או להצטרף למסגרת טיפולית כלשהי בכל מקרה שלא יהיה, אני קוראת בין השורות שאת מבינה היטב שהבעיה אינה טמונה בקשר הספציפי הזה - ללא טיפול עמוק ויסודי התמונה העצובה הזאת תחזור שוב ושוב וזה לא מגיע לך. בהצלחה.
 

mishmishb

New member
נורית יקרה

אכן, זה דפוס שאני חוזרת עליו שוב ושוב, כל פעם עם גבר שאינו פנוי אליי במובן אחר. ניסיתי למצוא את מאמרי הפורום, אך לא הצלחתי לאתרם, איפה אפשר למצאם?
 

mishmishb

New member
זה מוזר שכואב לי ואני סובלת אבל....

אני לא באמת רוצה להתנתק? קראתי את המאמרים והקישורים בפורום, ואני מרגישה שסוף סוף מצאתי מקום שמכירים מה שאני מרגישה. אני מרגישה שכל כך הרבה דברים מציקים לי, אבל הראשון בהם הוא זה שכמה שאני סובלת, מתייסרת, יודעת שאין תכלית ואין פה קשר אמיתי, גיליתי שאפילו בפנטזיה שלי אין כל כך את הקטע שאני לא חושבת עליו יותר. מאיזו סיבה מוזרה אני ממשיכה לרצות לא לנתק איתו את הקשר, והשאלה היא אם אתן מכירות את זה? איך עובדים ראשית כל על הרצון לצאת מזה אבל באמת? והאם זה אומר עלי שאני מזוכיסטית?
 
למעלה