מקיף מילאנו הצצה לשיר הנושא שעולה בראשון

YossihNew

Well-known member
עילי צ'פמן- מגלם את גיא, מכונאי שהוא החבר הכי טוב של עומר (המיועד לנורי) והוריו מתגרשים.
 

YossihNew

Well-known member
אוף רועי, למה כתבתי כאן סיכום סדרות חדשות?

טוב, זה היה מזמן, אעלה שוב:

תיכון מקצועי של המנהלת מנואל (בת אל בורנשטיין, פאפורה בשבילכם) מקבל מגמת עיצוב אופנה יוקרתית. מוסכניקים, מתכנתים ומנהלים לעתיד יצטרכו לפגוש פשניסטים ואנשי אינסטגרם, בניהול של לא אחר מאשר רפאל מ"יש לה את זה" (אקי אבני).

הסיפור המרכזי הוא שעומר שוהם (יונתן ווקס), מכונאי רכב שאמור לרשת את אביו בתפקיד, רוצה להפוך למעצב לסרטי קומיקס. בגלל שהוא חושש שההורים שלו לא יסכימו שיעסוק בנושא כזה, ומתגובת חבריו, הוא מחליט פשוט להעמיד פנים שהוא גיי, כדי שכולם יקבלו אותו והוא ישיג מלגה ללהט"בים כדי ללמוד שם. אבל הבעיה היא שעם המגמה מגיעה גם אהובתו של עומר מהילדות: נורית המכונה "נורי" (נאיה בינשטוק) והוא נאלץ לעמוד בדילמה. בנוסף, גיא גופר (עילי צ'פמן), מכונאי גם הוא, כועס מאוד על עומר חברו הטוב שלא שיתף אותו בכך שהוא גיי, וגם ההורים שלו מתגרשים. העניין יסתבך כי גור קליימן (גל ניסים), החבר ההומו של נורי, יעביר את המלגה שלו לעומר. הוא יסתבך כי נורי מעמידה פנים שהיא החברה שלו, מול אביו שלא יודע שהוא גיי.

זיו (קים אור אזולאי), איט גירל בינלאומית, תצא עם בגיר (רום ברנע) ותהיה לה חברה טובה, מלי יצחק (עדי טנא) שלא רוצה להיות דוגמנית הבית. פלג חביב (אורי ביטון), שיש לו חרדת מבחנים וחושבים שהוא טיפש, יתקרב אליה.

שובל זליס (תומר גרשטיין) היא תלמידה במגמת משאבי אנוש, החברה הכי טובה של שירן (אור יעקב) שהיא בת הזוג של עומר, ואביטל (תאיר "בת דודה של אגם" בוחבוט). היא מלאה בגוף שלה אבל משום מה היא חברה של גל רון (יש מצב שזה אלי נוס), ממגמת אופנה, למרות שהיא לא חושבת שיהיו ביניהם יחסים.

רועי רזיאל (רן מושיוב) הוא חלק ממגמת מכונאות, ספורטיבי מאוד, אבל חולה בטרשת נפוצה שמקצרת לו את החיים. אולי יהיה חבר של סופי (מיקה צור)? סופי תהיה מוסכניקית מחוננת עם לב טוב שאיכשהו מוצאת את עצמה במגמת האופנה.​
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה