מניית פייזר

haim479

Member
איך אפשר להסביר שמניית פייזר בקושי זזה ומניית מודרנה טסה לשמיים ?
 

haim479

Member
לצחוק בסדר רק תכתוב בקצה סתם סתם.
אני בכל אופן בדקתי והסיבה לכך היא שהחיסון של פייזר יקר יותר מהחיסון של מודרנה והלוגיסטיקה של פייזר גם היא מסובכת בהרבה ולכן הבורסה מגיבה בהתאם.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
תודה! הנה עומד כאן אדם רציני שבאמת בודק ומדווח. אבל תגיד. מעבר לסיפור שכתבת... לפני מספר ימים, התפרסמה ידיעה שבטח נתקלת בה:
ככל שהבנתי, היה מדובר במהלך חוקי, שכן המנכ"ל לא מכר את המניות בעקבות מידע פנימי, אלא לאחר פרסום תוצאות הניסוי. אבל איכשהו, כן התרשמתי,
שנעשה כאן סוג של מחטף. נכון. תמיד תוכל לבוא ולומר, שלאחר שה-FDA יאשר את החיסון, המניה עתידה לזנק שוב, וזה בעצם יהיה המועד העוד יותר מתאים לבצע את המכירה. אבל עדיין, מאד יתכן שהוא חש ש"טוב ציפור אחת ביד מאשר...", ובקטע הזה, דווקא כן תופס הנושא שרשמת. כי שמירה של כמויות חיסונים במינוס 70 מעלות ואולי עוד כמה נקודות שהוא לבטח מודע להן יותר מאיתנו, סייעו לו להגיע לשיקול ה"יותר נכון". דעתך?
 

haim479

Member
למיטב הבנתי נתן הוראת מכירה עם לימיט לפני כל המהומה המכירה התבצעה כאשר המניה הגיע לערך הנדרש, אני מבין שזה חוקי לחלוטין.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בהחלט הגיוני, וגם הרווח שהוא הרוויח כאן הוא "מספיק". בכל מקרה, איכשהו, נראה לי שלחיסון של מודרנה יהיה ביקוש נרחב יותר, ורק יכולת המפעל לייצר מאסה, היא שתקבע עד כמה רווח הם יגרפו בעקבות זאת. אני רק מקווה, שככל שהם כן או לא יצליחו כלכלית, נזק בריאותי לא ייגרם למתחסנים.
 
למעלה