מחזקת אותך שרון ..היי גאה בעצמך!!!!!!

ש1212

New member
מחזקת אותך שרון ..היי גאה בעצמך!!!!!!

רק מי שבאמת עובר טיפול פסיכולוגי .. יוכל להעריך את מאמצייך להראות עד כמה גדולותו של הטיפול הפסיכולוגי .. הוא עצוםםםם.. חיזקי ואמצי , והמשיכי בדרכייך .. עבודתך ככ חשובה ..וראויה להערכה עצומהההההה...!!!!!! נסי להתעלם מהאגרסיביות השיפוטית ..הקיימת בכל מקום ... נ.ב. לא אין לי שום קשר אישי לשרון .. אני רק אחת שמתבוננת ב"עיניים נקיות" ...ונמצאת כיום בצד המטופל .. וכאחת שעוברת טיפל קשהההה מאוד ... אני יכולה להבין עד כמה ההבנה, ההכלה , האכפתיות בין מטפל ומטופל חשובה ..לתהליך השיקומי .. ועד כמה חשוב שהצופים יראו ..כשאדם נמצא במשבר ..עד כמה יש חשיבות בטיפול פסיכולוגי .. מכל הלב, ש'
 

lightflake

New member
../images/Emo45.gif מצטרף לברכות על הסדרה החדשנית

לשרון, אל תשכחי שתמיד אנשים התנגדו לדברים חדשים, אנשים מפחדים מהשינוי, חוששים איפה זה יפגע בהם, כך אנשים הגיבו כששמעו שהארץ אינה שטוחה, הם פחדו ליפול. כך הגיבו כשגלילאו טען שכדור הארץ אינו מרכז היקום. ביקשו להוציאו להורג עד שהוא חזר בו!! אז כל הכבוד לך על פריצת הדרך קדימה! וכל הכבוד למטופלים שהסכימו לחשוף את מכמני ליבם הכמוסים ביותר.
מה שכן, אני מקווה מאוד שאם במהלך הטיפול מי מהמטופלים יחוש שהוא מתחרט על החשיפה ויבקש להוריד את הטיפול שלו אז מערכת פליקס/תפוז תעתר לבקשתו מידית. זה נראה לי דבר שההפקה חייבת להתחייב לגביו כיוון שבגלל שאין תקדים לדבר הזה, המטופלים לא יכולים לצפות למה זה יוביל וחשוב שיהיה להם את ההגנה הזו שהם בכל רגע יכולים לרדת מרכבת ההרים הזו.
 
למעלה