מזל טוף אריאלה :))))

שוקו בת

New member
מזל טוף אריאלה :))))

מזל טוב על הפורום החדש!!! אני בת 17 שחוזרת בתשובה כבר כמעט שנה,לבד כלומר בלי עזרתם של ההורים:) שוקו!
 
שוקו, תודה רבה ../images/Emo13.gif

חיכיתי לראות מתי תגלי את הפורום ותקפצי לבקר אותנו כאן
מגיע לך הרבה כל הכבוד על כך שאת עוברת את כל התהליך לבד ועוד בגיל צעיר כ"כ. את מוזמנת להצטרף אלינו כאן לפורום. לשתף אותנו בחוויות שלך. בקשיים שלך. נשמח להיות לך לאוזן קשבת ואולי נצליח לעזור...אפילו בקצת
 

שוקו בת

New member
אממממ ...

ב"ה הם קשיים איתי , הם עוקבים אחרי .. לפעמיים .. אני בלי פאלפון כי הם מפחדים שאני ידבר אם דתיים. לוקחים לי לפעמים את האינטרנט :)) זהו , הם לא אוהבים את העיניין וראוים את זה זעין רעה . שוקו! נ.ב אריאלה ,חיפשתי אותו הרבה. רק היום מצאתי אותו לפתע,הוא נגלא אליי:)
 
../images/Emo49.gifעל י"ז אביבים../images/Emo70.gif

כפי שכבר ציינתי זאת, קיום הפסוק "ואהבת לרעך כמוך" אינו מחייב חזרה בתשובה בטרם קיומו
"חילוניים" אינם רשאיים להתעלם ממנו (דווקא בשל היותם שומרי הדמוקראציה), ו"דתיים" אינם רשאיים להתעלם ממנו (דווקא בשל "טהרת קיום המצוות")
אתר זה אמור לשמש גם להורים במצוקה, ולכן גם משפחתך יכולה לפנות הנה. בשל בגרותך, אני מרשה לעצמי לפנות (לעת עתא) אלייך
לא לקיים (מצדך) את תהליך החזרה בתשובה במחיר התנתקותך ממשפחתך המיידית, אלא במקביל למאמץ לשמור על קשר. שבוע טוב,
סענדער
 

שוקו בת

New member
חחחחחח :) כן בטח ...

ב"ה אריאלה בלי להעליב , אבל בחיים הם לא יבואו לפורום. שוקו!
 

tsvir

New member
שאלות מענינות אותי

שלום שוקו. ראשית לנסות תמיד אפשר תפני אותם לפורום ה םיחליטו אם לבוא או לא . כעת לשאלות ואם הן חודרניות מדי הרשי לעצמך לא לענות רק אימרי לי שאת לא עונה. א. אם הם כל כך אנטי כיצד את מתמודדת עם כשרות ואוכל? ב. את ממשיכה ללמוד בבית ספר חילוני? ג. מה מחזיק אותך ועוזר לך? בברכה צבי
 

שוקו בת

New member
אוקי אז ככה .

ב"ה א. שלא יבינו לא נחון(זה בכוונה ככה),אנחנו עושים קידוש בליל שישי , וצמים ביום כיפור ושומרים את כל החגים .. ולא מכניסים חזיר לבית (ח"ו) ולפני כל אזכרה של אבא שלי ז"ל .. אחי הולך לבית כנסת כל יום שישי וכו´ .. ב. כן אני עדיין בביצפר חילוני ג. החבר´ה בצ´אט .. והחברות .. שוקו!
 

tsvir

New member
תודה על התשובות

צר היה לי לשמוע שאת ללא אב. מי יתן ותמשיכי להיות חזקה. ובהצלחה לכל אשר תיפני ותעשי בחייך.
 
נימוק להזמנה לפורום../images/Emo91.gif

חרוזים בסודי סודות
גם אני חילוני סענדער
 
למה? אין להם אינטרנט?

אני חושבת שאם תצליחי לעניין אותם בפורום הזה, גם את וגם ההורים שלך תרוויחו מהעניין
 

פראזניק

New member
שוקו, האם את עצמך..

מנסה לגרום להם להבין? לקבל? הרי הורייך חילוניים, חילוני - לפעמים ממש לא מבין מה הדת רוצה. הרי הדת אינה מובנת לנו, אנחנו עושים ומקיימים, לא כי אנחנו מבינים, אלא כי אלקים אמר. לאדם שאינו שומר תומ"צ, קשה להבין דברים מסוימים שנראים לו מוזר. תפקידך כדתיה, הוא להרבות את כבוד השם ית´, לנסות לחבב את הדת על הורייך, וודאי שלא להתרחק. את חייבת בכיבוד הורייך לכל דבר וענין (אלא אם הם אומרים לעשות משהו נגד הדת ואני מניח שהם לא אומרים), הדרך היא, לא להרחיק, אלא להסביר, לא להיראות מוזר, אלא דווקא להציג את הניעמות שביהדות. ראיתי בעלי תשובה רבים שחושבים שלא מוטלת עליהם חובה זו של כיבוד הורים, או החובה להרבות בכבוד השם. כך בדיוק מחטיאים את הנקודה. שוקו, תשתדלי להסביר בנועם כל דבר, לא לריב (אבל גם לא לוותר על עיקרים), כי רק כך תוכלי לחיות איתם בניעמות ובנועם. אחרי הכל הם הורייך האוהבים, לא כך?
 
שוקו, אני חושבת שקודם כל

כדאי לך להבין שההורים שלך דואגים לך. הם דואגים לעתיד שלך. הם רוצים שיהיה לך טוב בחיים. הם רואים את הטוב דרך העיניים שלהם. מכיוון שכך הם מתנהגים בהתאם. בעניינים האלה צריך הרבה סבלנות והרבה כיבוד הורים. סבלנות בדרך כלל תמיד משתלמת. צריך לנסות להבין מה שורש ההתנגדות שלהם. האם הם חוששים לאבד אותך בעקבות החזרה בתשובה שלך? האם הם חוששים שלא יהיה לך עתיד טוב? ברגע שמבינים את שורש ההתנגדות אפשר לשבת ולדבר איתם ולהסביר להם. לא תמיד מצליחים לגלות כ"כ מהר מה שורש ההתנגדות של ההורים. גם אצלי זה לקח זמן. אבל ברגע שמגלים - אפשר להגיע להבנה עם ההורים. מניסיון אישי.
 

שוקו בת

New member
אריאלה , ופראזניק לא אמרתי ..

ב"ה שאתם לא צודקים .. אני עושה הכול בכדי לא לריב איתם. אך לפעמים רבים. שוקו
 

824

New member
מצטרף

הנני מצטרף לשאר חברי הפורום, ומחזק אותך שתעלי ותצליחי ובסופו של דבר ההורים יבינו שלא נפלת על הראש, ותקבלי חיזוק גם מהם. גם יבינו שכל ה"ויכוחים" אינם כדי להחזיר אותם בתשובה אלא כדי להסביר את עצמך. חזקי ואמצי. ותזכרי שכל זמן שאת מסתכלת לכיוון מעלה, זאת אומרת שהשאיפה היא להתחזק, את בכיוון הנכון.
 
למעלה