מה קורה בפורם הזה הוא מת איפה

tanay111

New member
זה נכון

שלא כולם מתחילים להישתמש מגראס אבל אלכוהול מבחינת עלה ירוק וסיגריות זה אסור וגראס זה מותר. זכמו שאלכוהול לא טוב וזה משנה מצב רוח כך גם הגראס . בהרבה דברים אתה צודק אבל בכול זאת גראס זה לא טוב וזהו זה סם נקודה .
 

InDaHouse

New member
מבחינת עלה ירוק

כל דבר שמזיק לבריאות הוא לא טוב. מכאן ועד לעשות אותו לא חוקי ולהכניס אנשים לכלא על זה שהם החזיקו 16 גרם מהחומר הזה המרחק רב מאוד. את לא רוצה לעשן זכותך המלאה! אנחנו נדאג שמספיק כסף יושקע בחינוך כדי שהילדים יהיו פחות בורים בנושא ולא יתחילו בכלל להתקרב לסמים. כיום יש מיליון איש שמעשנים וההבדל בין מי שיושב בכלא או עם תיק פלילי למי שמעשן חופשי זה מזל מזל ועוד פעם מזל. מי שהרג את אבא שלי בתאונת דרכים מסתובב היום חופשי חופשי. והוא לא היה מסטול משום דבר פשוט אידיוט. ואידיוטיות מרפאים באמצעות חינוך לא באמצעות משטרה. מדוע המשטרה משאירה נרקומנים מסכנים למות ברחוב?! אני ראיתי אותם עוברים על פני ילדה מסכנה בערך בת 19 אבל נראית בת 80 ולא עשו כלום! הם אמרו אחד לשני שאף אחד לא ישמע - זאת עוד מעט הולכת למות עזוב אותה! חייבים לשנות את כל מדיניות המלחמה בסמים למדיניות עם טיפה יותר שכל זה הכל. לשם כך יש לשנות את החוקים כדי שיתאימו למציאות. הצביעי עלה ירוק ולא תצטערי. תראי הרבה יותר נרקומנים נגמלים והרבה אנשים חיים חיים בריאים ומאושרים בלי פחד.
 

tanay111

New member
כול הכבוד לעלה ירוק

שהם רוצים להשקיע בחינוך ובמניעה . אבל שוב אני אומרת לך ואולי אתה לא יכול להבין אותי כי אתה לא הייתה במצב שלי וזכותך . שאני לא מסכימה בזה שהחשיש מבחינת עלה ירוק זה בסדר . תראה 6 שנים מחיי אני השתמשתי בסמים והגעתי להשפלות ומה לא והכול התחיל בחשיש לדעתי חשיש ותשאל כול נרקומן זה סם לכול דבר מבחינתי אין סמים קלים . אתה יודע כמה חברים שלי השתגעו רק בגלל חשיש . ונרקומן לא יצליח להיגמל בלי רצון להיגמל .
 

InDaHouse

New member
צריך לעשות הבחנה!

מבחינת עלה ירוק והמדע המודרני, ההשפעות השליליות של האלכוהול גרועות משל הגראס. אך אם לא היה אלכוהול לא היו חומרי חיטוי בבתי חולים! כנ"ל מגראס אפשר להכין תרופות כנגד מחלות שאו שאין להן תרופה בכלל או שהתרופה שלהם יקרה מאוד ואי אפשר לגדל אותה בעדנית. את בטח לא יודעת אבל צמח הגראס סופח אליו מתכות כבדות מן האדמה ומפחית את זיהום הקרקע והמים שאת שותה. בתור מכורה לשעבר את יודעת שלנרקומנים לא מרשים לגעת אפילו באלכוהול (אבל סיגריות הם טוחנים כמו קטרים משום מה...). היו כמה מדינות שניסו לאסור על האלכוהול בחוק ואז מה קרה שם? מאפיה, פשע, רצח, ומוות מאלכוהול רעיל. ואנשים שמשתגעים מגראס זה רק מגראס מורעל ומרוסס שמוכרים עבריינים מפוקפקים. את חושבת שהמשטרה יכולה לגרום לאנשים לרצות להיגמל?! כלא גורם לאנשים לרצות להיגמל?! פריצות לבתים וחיפושים ללא צו יכולים לגרום לאנשים לרצות להיגמל?! אולי הם גורמים להם לשקוע עוד יותר בדכדוך ולהיתדרדר לסמים קשים?! תיזכרו כל המכורים לשעבר מי גרם לכם להתדרדר לסמים קשים?! האם זה לא היה אותו סוחר חלאת אדם שרצה לעשות עליכם כסף? או חבר שלכם שנפגש עם אותו סוחר? אולי נעביר את הסמים מהרחוב לבתי מרקחת? מקומות שיבדקו תעודות זהות? שלא יתנו לילדים? שלא ידחפו סמים קשים? אולי נחלק לנרקומנים את הסמים שהם זקוקים להם בקופת חולים במקום ברחוב עם מזרקים מלוכלכים ונגועים באיידס? בקופת החולים נשכנע אותם להיגמל! מי עומד ברחוב ומשכנע אנשים להיגמל?! המשטרה?! מי שאי פעם היה מכור לסמים קשים צריך להבין שהפיתרון של עלה ירוק הוא פתרון חכם יותר ואלים פחות. איזו נרקומנית תרד לזנות או תלך לגנוב אם היא תקבל את הסם שהיא מכורה לו בקופת חולים? מצד שני איזה בנאדם שפוי ילך לקופת חולים ויבקש שהאחות תזריק לו קוק פרסי?! תפקחו קצת את העיניים ותפתחו את המחשבה למקומות חדשים - זו הדרך לפתור בעיות. מלחמות לא פותרות בעיות אלא רק יוצרות בעיות חדשות.
 

tanay111

New member
או קיי לא נראה לי

שזה ישנה משהו בן אדם מצליח להיגמל רק כשהוא רוצה בזה לא יעזור שום דבר לא בתי מרקחת ולא כלום כן אני מסכימה איתך שזה יהיה הרבה יותר נוח וגם פחות מחלות . אבל תחשוב על זה גם היום לנרקומנים יש אפשרות לשתות אדולן ומה הם עושים את זה לא הם מעדיפים ללכת להשתמש . ודרך אגב שבן אדם נכנס לכלא לפעמים זה כן עוזר לו להיגמל לפעמים מכור מגיע לאגף נקי מסמים ולתוכנית . ואם נחלק לנרקומנים סמים אז מי ירצה להיגמל בכלל זה יהיה נוח לכולם להישתמש השימוש בסמים זה סבל ובן אדם הולך להיגמל בגלל שסבל במהלך השימוש שלו והגיע למצב של חוסר אונים . אי אפשר לשכנע נרקומן להיגמל הוא צריך לרצות בסמים זה לא הולך מי שלא היה שם לא מבין את זה . כשזה יהיה ככה חופשי מי ירצה להיגמל איזה נרקומן אתה לא מכיר האת הראש הקומבינטור של הנרקומנים.
 

tanay111

New member
אני חושבת

ומנסיוני ומכול נסינות הגמילה שהיו לי והיו לי הרבה לא כלא ולא רופא לא יכולים לעזור . רק הרצון להיגמל לי ולעוד רבים אחרים לא עזר כלום לא מעצרים ולא מרכזי גמילה כלום , רק שהיה כוח רצון לצאת מהחרא הזה באמת יצאתי . הרופא יכול להיות רק לעזר כדי שלא יהיה קריז אבל דבר ראשון צריך שיהיה כוח רצון לצאת מזה ובשביל שיהיה כוח רצון לצאת מסמים צריך לעבור הרבה דברים ולהגיע להגיע למצב של חוסר אונים .
 

InDaHouse

New member
אז אולי ביחד נוכל למצוא דרך

שבנאדם לא יצטרך להגיע למצב של חוסר אונים על מנת להיגמל. הרעיון בגדול הוא - משטרה עושה יותר נזק מתועלת בתחום של המלחמה בסמים. מה לעשות... השוטרים לא תמיד האנשים הכי נאורים וטובי לב וגם לא הכי משכילים ואנשי העולם הגדול. אין להם את הרגישות להבין שאם הם יכריחו ילד להלשין על כל החברים שלו שמעשנים הם יגמרו אותו חברתית ולא מקרה אחד היה של ילד שהתאבד בגלל לחץ של המשטרה. אנחנו רוצים לשמוט את השטיח מתחת לשוק השחור ומתחת לעולם התחתון - אלה האשמים העיקריים בנגע הסמים הקשים. נרקומן הוא פוטנציאלית גם פושע. ברגע שהוא יבוא לקופת חולים לקבל את התרופה שלו הכישורים הקרימינליים שלו (להתחבא, לפרוץ, לשקר, לגנוב) יתנוונו. אני מאמין שמתישהו הוא גם ישתכנע להיגמל (או שכן או שלא) ואם לא לפחות הוא לא יסכן אף אחד חוץ מאת עצמו. ככה עושים היום בבריטניה. חינכו את האנשים שלהיות פושעים ולהיות בקשר עם פושעים זה רע. למה עשו שם את הגראס חוקי? בגלל שאנשים גידלו אצלם בבית וכבר אי אפשר היה לתפוס את כולם. רוב הגראס בבריטניה לא מגיע מהסוחרים אלא בגידול ביתי. קוק פרסי אי אפשר לגדל בבית וגם לא הרואין שהסוחר דילל עם רעל עכברים. כדאי שנתחיל ללמוד ממדינות אירופה ולא מאיראן וסוריה.
 

tanay111

New member
הלוואי

זה קטע מרק להיום זה ספרות של האנ איי 17 בפברואר לשאת את המסר לא את המכור "אפשר לתת להם טיפול פסיכולוגי, לייעץ להם, לדבר אתם בהגיון, להתפלל למענם, לאיים אליהם, להכות אותם, להכניס אותם למוסד סגור - אבל הם לא יפסיקו להשתמש עד שלא ירצו להפסיק." טקסט בסיסי, עמוד 62 ייתכן שאחת האמיתות הקשות ביותר שאיתן עלינו להתמודד בהחלמה, היא שאנו חסרי אונים מול ההתמכרות שלנו. אנו יכולים לחשוב כי משום שהייתה לנו התעוררות רוחנית בחיינו, נוכל לשכנע מכור אחר לחפש החלמה. אבל יש גבול למה שאנו יכולים לעשות כדי לעזור למכורים אחרים. אנו לא יכולים להכריח אותם להפסיק להשתמש. אנו לא יכולים לקחת מהם את בדידותם ואת כאבם. אין דבר שאנו יכולים לומר ואשר ישכנע מכור מבוהל לוותר על הסבל המוכר של ההתמכרות תמורת חוסר-הוודאות המפחיד של ההחלמה. אנו לא יכולים להיכנס לעורם של אחרים, לקבוע את המטרות שלהם, או להחליט עבורם מה הכי טוב בשבילם. אולם, אם אנו מסרבים לנסות להפעיל את הכוח הזה של ההתמכרות של האחר, נוכל לעזור להם. הם יגדלו אם נאפשר להם להתמודד עם המציאות, מכאיבה ככל שתהיה. הם יהיו יותר פרודוקטיביים, לפי ההגדרה שלהם, כל עוד אנו לא מנסים לעשות את זה עבורם. הם יכולים להפוך לסמכות בחיים שלהם, בתנאי שאנו הסמכות בחיים שלנו. אם נוכל לקבל את כל הדברים האלה, נוכל להיות מה שאנו אמורים להיות - נושאי הבשורה, לא נושאי המכור. רק להיום: אשלים עם זה שאני חסר-אונים לא רק מול ההתמכרות שלי אלא גם מול זו של אחרים. אני אשא את הבשורה, לא את המכור. בגדול אני חושבת שאם ישראל יכלה להיות כמו שאתה מתאר זה היה טוב אבל לא נראה לי שזה אפשרי לפחות לא בשנים הקרובות אולי עוד הרבה שנים האנשים בארץ יש להם מנטליות אחרת כולםן פרימטיבים אולי לא בדור של עכשיו , אבל בכול מקרה איפה שיש סם יש פשע אני מאמינה שגם בבריטניה כי ככה זה מה אני יגיד הלוואי שזה היה ככה טניה
 

InDaHouse

New member
זה שעלה ירוק נכנסים לכנסת

זו ההוכחה שאנחנו מתקדמים. כל מסע של אלף מייל מתחיל מצעד אחד קטן. עלה ירוק לא רק מדברת על סמים. היא מדברת על ישראל נאורה וחופשית ופחות מזרח תיכונית. היום הפגינו אנשים נגד התעללות בבעלי חיים ולפני שבועיים על סתימת פיות בבית ספר בליך. המסע שלנו אל עבר הנאורות אינו מתחיל בגראס אבל הוא ללא ספק חלק מהעניין. הרעיון הוא אותו רעיון הדרך להשיג אותו היא שונה. את מבינה? הסם לא הופך את הנרקומן לפושע - הוא לא משנה לו את ההרכב של המוח. החברה היא זו שהופכת את הנרקומן לפושע ברגע שהיא מוציאה אותו אל מחוץ לחברה. כל מי שמחוץ לחברה הוא או משוגע או פושע. אדם הוא יצור חברתי וללא חברה הוא לא קיים. מי שאנחנו זורקים מהחברה שלנו מוצא חברה חדשה חברה של פושעים ונרקומנים. זה הכל כי אנשים מפחדים בראש ובראשונה מעצמם ועל הילדים שלהם. אף אחד לא חסין מהסמים לא עשירים ולא עניים. תפקיד המדינה הוא למצוא דרכים יעילות וחכמות יותר להתמודד עם בעיית הסמים. אז מה לעשות אנחנו קצת פרימטיבים ומנסים לפתור כל בעיה בכוח ולא בשכל כי זה הכי קל והכי קל להטיל סטיגמות להוקיע ולהרחיק. אני מקווה שמהשיחה איתי הבנת שעלה ירוק היא לא השטן אנחנו פשוט חושבים טיפה יצירתית ואחרת ואנחנו מתנגדים לשימוש בכוח והפחדה. כל משטר שהטיל כוח והפחדה לא החזיק מעמד. אני תקווה שנתפכח בזמן. ניגמל בזמן מהסם האמריקאי שהוא רדיפת השלטון והכסף, הגזענות והסטיגמות והשימוש בכוח לפתרון כל בעיה אפשרית.
 
למעלה