מה הייתם קונים אם היה לכם הרבה כסף?

tinit

New member
הייתי משתמשת בכסף כדי לתת טיפול ../images/Emo189.gif

טוב יותר לילדי המדהים שהוא ילד עם צרכים מיוחדים, וכל הטיפולים שהוא מקבל עולים הון תועפות. בנוסף, הייתי גם קונה אוטו טוב יותר כדי להסיע אותו לטיפולים, משפצת את הבית שכבר המון שנים לא שופץ, בגלל סדרי העדיפויות שלנו... והייתי גם משלמת את כל החובות ולוקחת את המשפחה לטיול חלומי בחו''ל- שנוכל לנוח ולהנות, כי מגיע לכולנו (ובמיוחד לאחים שלו)...
 

1yair1

New member
הייתי קונה

החלום שלי:b.m.w x6 ובשאר דירה ולומד מקצוע טוב וברור שהייתי מביא למשפחה שלי
 
מה חסר מה לעשות?

הייתי פותחת איזה עסק ..כמובן עוזרת ליתומים ואלמנות חתנים ואנשים נזקקים מעין גמח
 
באתי מהראשי ויש לי המון דברים!!

דבר ראשון מכניסה לעצמי לראש שהרבה כסף זה ממש לא דבר רע!! דבר שני תורמת מעשר לאנשהו... משלמת את כל החובות ואז חגיגה.. עוזבת את העבודה.. משקיעה בלימודים את כל הראש... קונה רכב ודירה להורים... עד שאני אסיים את הלימודים אני מפקידה את הכסף בכל מיני בנקים וקרנות חיסכון.. אולי קצת משקיעה במניות טבע.. אחרי הלימודים... רוכשת דירה וחווה באזור שקט ויפה.... אם היה לי מספיק כסף הייתי קונה את רוב המניות של חברת GOLF-כי אני חושבת שהם מרוויחים טוב! חוץ מהתוכנית האסטגית אני מאמינה שהייתי עוזרת המון לנזקקים שזה כולל בע"ח ובני אדם. וכן.. עדיין ממשיכה לעבוד במקצוע שלמדתי :)
 

Little McMickey

New member
../images/Emo90.gif../images/Emo28.gifתמיד חשבתי על זה, על מה אני יעשה

עם סכום גדול של כסף, מה אני יעשה אם אני אזכה בלוטו או משהו. ותמיד חזרתי לאותה תשובה. -דבר ראשון שאני יעשה איתו, יוציא את המשפחה שלי מחובות, זה דבר ראשון... כדי שאני אוכל לעשות דברים טובים זה שאני אהיה במצב טוב ובמצב שאני מסוגלת לעזור. המשפחה שלי היא משפחה חד הורית... המצב לא טוב בבית, אמא לא עובדת ואני אחרי צבא ועדיין מחפשת עבודה, ויש לי אח קטן עדיין בבית הספר. אז כן, דבר ראשון זה לעזור בבית, להיות מבוססים... -דבר שני, לאחר שהמשפחה שלי במצב טוב... תמיד חשבתי שזה יהיה נחמד אם אוכל לעזור לאחרים, לאחרים שהיו במצב שלי... או בכל מצב אחר. לתרום למוסדות צדקה שונים שצריכים עזרה. לתרום למקלטים שונים: נשים מוכות [נושא שקרוב לליבי], ילדים שאין להם בית, לספק להם את הדברים שחסרים להם. לתרום גם ל"תנו לחיות לחיות" כי באמת שהם צריכים את זה, את הכלבה שלי מצאנו במצב שהיו צריכים להמית אותה כדי שיהיה יותר מקום לעוד כלבים שיגיעו כי אין להם מספיק מקום.... זה נורא... -דבר שלישי לשים קצת כסף בחיסכון, שיהיה לילדים שלי, לילדים של אחי או פשוט למקרה ו.... [אולי גם להשקיע במשהו... ולעזור לפתח אותו] -דבר רביעי שקשור איכשהו למוסדות... לתרום לחיילים שלנו
מכיוון שאני הייתי חיילת לא מזמן וראיתי איך אנשים היו עוזרים לנו, איך עשו לנו מועדון חדש בבסיס... איש אחד שבאמת טוב לב, הייתי תורמת לאגודה למען החייל סכום כסף מסויים כדי שבאמת יוכלו לעשות דברים נהדרים לחיילים שלנו ואיכשהו לגרום להם לשכוח מהשיגרת צבא שלהם. וזהו... יש כל כך הרבה דברים לעשות עם כסף... וזה חשוב לעשות איתו משהו חשוב.. משהו שלא רק יעזור לעצמך אלא גם לאחרים, חשוב לדעת גם לקבל וגם לתת.
 
אז ככה

כבר בתור ילדה בת 8, כששאלו אותי מה הייתי עושה אם הייתי זוכה בסכום נכבד של כסף, אמרתי שאפתח בית יתומים כמו קטנטנות
למי שלא מכיר, בסדרה ישנו בית יתומים הפוך לגמרי ממה שכולם מדמיינים - צבעוני, כייפי, שמח, מלא בשירים, בריקודים, באוכל טעים, באהבה, באחווה ובצחוק. (ועם מגלשה באמצע הבית
) החלום שלי היה לנהל דבר כזה בארץ.. אז אם באמת יהיה לי סכום כסף כזה אני מבטיחה שזה מה שאעשה! כבר 3 שנים אני תורמת ל'בית השאנטי' כל חודש סכום מסויים. כשהייתי בצבא לא הייתה לי דרך לעזור לחברה או לתרום (מעבר לשירות שעשיתי. כי הייתי בבסיס סגור) אז חשבתי שזו התרומה המינימלית שאני יכולה לעשות.. ובכלל, אני מאד מאד אוהבים ילדים. אמנם אני רק בת 20 אבל עובדת המון עם ילדים ובני נוער. עבדתי עם ילדי פנימייה בכיתה ז' ומעבר לעזרה בהעברת חומר מקצועי נהנתי להקשיב להם ולהיות שם בשבילם. בנוסף לזה, הייתי תורמת לפיתוח המדע/הרפואה/התרופות! עם כמה שזה ידוע לכולנו כמה זה חשוב, השנים האחרונות עזרו לי ללמוד את זה על בשרי. אחי הצעיר חולה ב'דלקת מפרקים שגרונית של הילדות', אחרי שנתיים קשות מאד שעברו עליו, שבהן ההורים שלי והוא ניסו פשוט הכל וכלום לא עזר, הציעו לו להשתתף בניסוי רפואי לפיתוח זריקות כלשהן כטיפול במחלה - וכיום הוא בהתליכי הבראה! אמנם הוא צריך להתנהל לפי כל מיני מאפיינים של הניסוי, ואולי זה היה כרוח בסיכון גדול - אבל אם לא היו מציעים לו להשתתף/היה מסרב, ההורים שלי היו צריכים לשלם כמה מאות-אלפי שקלים עבור הטיפול הזה, ואלוהים יודע מאיפה מקריצים סכומים כאלה. ו.. בלי להיות יותר מדי ייפת נפש, ברור שהייתי עוזרת לאחים שלי ולהורים שלי במה שצריך! הייתי מאד מאד מאד משתדלת לעמוד ביצרים ובפיתוי ולא ללכת לקנות את כל הקניון, עם כמה שזה קשה, ושומרת בחסכון בצד - לעתיד שלי. תהיו בריאים
 

Rose Taylor

New member
הייתי מממשת את החלום היצירתי האולטימטיבי!

ברור, מקימה את כל הסטארט-אפים המטופשים שתמיד רציתי להקים: ממתקים משוגעים, בגדים מוזרים והמצאות מטורפות. הייתי מקימה מפעל כמו של ווילי וונקה, אבל לא רק לממתקים- אלא לכל הדברים המוזרים והמגניבים ביותר שאפשר להעלות על הדעת.
 

אור 173

New member
../images/Emo130.gifהדרים שלי למילארדים

בראש ובראשונה-הייתי מעניק סכום נדיב לעמותת "משאלת לב" ..החיוך שלי עלה והנה אעלה גם חיוכים של רבבות ילדים בסיכון. הייתי לוקח אותי,את משפחתי לטיול לחו"ל ומשלם אתכל החובות.הייתי קונה להם דירה.הייתי פותח עסק או אולי אפילו קניון. בקטע הדתי(למרות שאיני כזה) הייתי מקים מקום רוחני,דתי שמלמד קצת על ערכים,כבוד,לימוד על עשרת הדברות(אלפי דתיים ומאמינים איבדו את מטרת התורה ומעתסקים בשורות הקטנות והמיותרות) הייתי שולח לשם גם את כל חברי הכנסת,השרים וראש הממשלה-האנשים שמייצגים אותנו במדינה. ואת שאר הכסף? יאאלה לחשבון הבנק שבקרוב יחגוג מינוס. אולי כל זה אוטופיה עצמית.כי מי אני עכשיו? סתם חייל בלי עבודה,בכי כסף מיותר.
 

אמיר6969

New member
אופני כביש בסכום אגדי של חצי מיליון דולר!

אופני כביש בחצי מיליון דולר! וזאת בהמשך לעובדה שאני מוכן לשלם הרבה כסף כדי להיות הבעלים של האופניים עליהם רכב לאנס ארמסטרונג. שבעה זוגות שעליהם רכב במהלך העונה נמכרו במכירה פומבית בניו יורק בסכום כולל של 1.25 מיליון דולר. האופניים שנמכרו בסכום הגבוה ביותר והייתי קונה בלעדית הם אלה שעליהם רכב ארמסטרונג בקטע האחרון של הטור דה פראנס, לתוך פריס בסכום האגדי של חצי מיליון דולר (!).
 
מה הייתי עושה עם הכסף?

היינו תורמים אותה לשידרוג המועדונית שאני מועסקת בה . היינו מאבזרים את המועדונית :עם ספה נוחה ו/או "פופים" שעליהם הילדים יעשו הפסקה, כשמתבקש. עוד היינו רוכשים: מזגן. תנורי חימום. שולחנות כי מה שיש כרגע ישן ומצ'וקמק מחשבים חדשים במקום אלה שהתקלקלו . חומרי יצירה להפעלות: קרטונים צבעוניים ,ניירות צלופנים, וכו'. וחומרי למידה :נייר חדש (במקום הממוחזר ), ספרים ,חוברות,כלי כתיבה ,צ'ופרים קטנים לחיזוק התנהגות חיובית.. משחקים מגוונים כי כל מה התקבל ב"ירושה" ובכולם חסרים הרבה חלקים. היינו שוכרים עוד מדריכים טובים למגוון חוגים מרתקים.(קולנוע , קרמיקה ועוד') ומפיקים יותר אירועי כייף (טיולים, ימי קולנוע ,וכו'.. היינו מזמינים ציוד מטבח וסכו"ם יותר מכובדים מהציוד הקיים שירשנו , אפילו ניירות לניגוב ידיים (שרוב הזמן אין לנו ), היינו מרחיבים את רפרטואר הפרודוקטים שמרכיבים את הארוחה שלנו ,ומוסיפים מיכלי מים מינרליים טובים לשתייה יותר מאלה שזורמים אצלנו בצינור, היינו מעתיקים את המועדונית למקום אחר. משום שהמיקום שלה נורא בעייתי . זה ממוקם בתוך בניין דיירים וכל הזמן אנו "מדכאים" ו"מחניקים" כל גילוי של שובבות וכל תגובה ספונטנית של אנרגטיות של ילדי המועדונית כדי שלא נטריד את מנוחת הדיירים.. היינו מקיימים יותר מסיבות בנדיבות בניגוד למה שאנו עושים כיום ז"א שאמן ונוכל להפסיק להתחנן ,, ולשנורר כסף כדי להפיק מסיבה.. ולא אמרתי דבר על שידורג החיים של הילדים של המועדונית שמגיעים הרבה פעמים "הפוכים" למועדונית. עם הכסף שיהיה לנו שנקצה ממנו לפתרון הבעיות (שכבר לא קשורות אלינו ,המדריכים של המועדונית) שבעטיין הילדים מגיעים "הפוכים" כאלה אלינו.... אמן שנזכה בכסף אמיתי למימוש החלום הזה.
 
למעלה