מהן תאוריות קונספירציה ומדוע לא ניתן להכליל

שמעי, לקרוא דקה מויקיפדיה זה לא נחשב

יצא לך לחקור מה כוחם הפוליטי? לאן הוא מגיע? מה הדת שלהם ? מה הטקסים שלהם ? מה הסמלים שלהם ? או שלדעתך אלו דברים לא רלוונטים לחקור אצל אחווה שיש לה "כוח פוליטי רב"?
 
הגישה שלי היא תאכלס

לא נגדך או נגד מישהו אחר אני מדבר תאכלס, ולספר לי ככה על הבונים החופשיים ו/או על האילומינטי זה הכי ויקיפדיה שיש, לא אמרת דבר אחד מעבר למה שכתוב בויקי, אז שאלתי או שאולי לא מתאים לך להתדיין עם מישהו שקצת מבין עיניינים ? אם כן אז אני אומר לך מעכשיו שלא הגעתי לפה להתחרות, הגעתי לשתף מידע
 

Gilliana

New member
ביקשת בגדול

אז קיבלת בגדול. מה רצית שאגיד, שהסמלים על גבי שטר הדולר לקוחים מהמסדר שלהם? (AKA פירמידות ומשולשים הפוכים) אז הנה - אמרתי. ומה זה בדיוק אומר? כלום. ולמה אתה חושב שאני מנסה להתחרות איתך? לא מובן לי, אני מסבירה לך שוב ושוב (ושוב), שאני מכירה את הנושא היטב - אני עוסקת בקונספירציות כבר שנים ארוכות במסגרות תקשורתיות שונות ואני פשוט לא מקבל את תאורית הקונספירציה, שבעיני היא חסרת הגיון ונשענת בעיקר על אמונות וקצת על פאראנויה, אך בודאי שלא על שום ממצא או עובדה ובודאי שלא על הגיון. אל תכעס, אבל באמת שאני חושבת שמיציתי, מבחינתי לפחות.
 

Gilliana

New member
אחלה ../images/Emo13.gif

ויי, כבר סוף שבוע שוב??? איך שהזמן טס.
 

הרדוף3

New member
אהלן סוקרטס

לפחות הג'חנון היה אורגני ? אתה צורך מזון אורגני ? אם לא, מדוע ?
 

Handy Alley

New member
אבל זה לא יחסוך לך את עבודת המחקר

אם נגיד אדם יקבל את מה שנאמר לו על רגל אחת, הוא מקבל שטויות ולא חושב עבור עצמו. זה בדיוק אותו דבר כמו כבשים אחרים שעושים מהה מהה ולא רוצים לדעת שוב דבר. רק לקבל את העשב שלהם ואת כר המרעה הקט והנחמד משלהם. ואז בבוא הזמן, כולנו הרי כאן מבוגרים - להשחט. לא נורא. החיים לא שווים כל כך הרבה, אחרי הכל. לא שלי, ולא שלך. אולי של אחרים קצת יותר.
 
למעלה