למה כל המפקדים הטובים קירחים?

למה כל המפקדים הטובים קירחים?

לא שזה מפריע לי, אני בעצמי מתקרח, אבל למה. . . . ? סיסקו היה עלוב לפני הקרחת והזקן הצרפתי (וכך גם הסדרה), לז´אן לוק הייתה קרחת בוהקת כל הזמן. קירק (עם שיער שופע) היה מעאפן. וואייג´ר ראיתי רק שלושה פרקים אז אני לא מתייחס (ולא אהבתי אותם, ואחרי זה אמרו לי שהם היו פרקים גרועים). ואנטרפרייז היא לא "מסע בין כוכבים", היא סתם: "GENE RODENBERRYS ENTERPRISE" אז אני לא מחשיב אותה - אפילו שאני מת על סקוט באקולה. אז למה המפקדים הטובים (מבין השלושה שציינתי) הם הקירחים? ומי היה הטוב מביניהם? אני הולך עם סיסקו. אני אוהב את איך שהוא מדבר. . ..
 

^hunter^

New member
את זה שהם קרחים זה באמת בעייתי...

אבל זה פשוט השחקנים... בקשר למפקדים.. אין עוררין שגי´מס ט. קירק הוא האגדי מכולם. הוא שם זין על צי הכוכבים כמעט בכל דבר ועשה הרבה דברים כנגד ההוראות שלהם ואיכשהוא תמיד יצא "זכאי" כמו שאומרים והציל את היקום.. המיוחס ביותר ולדעתי גם המפקד הטוב ביותר הוא ז´אן לוק פיקארד, שאולי שמתם לב ואולי לא הוא אמור להיות אחד הצאצאים של זה שלפני כמה שנים הקיף את העולם בכדור פורח, שהמשפחה שלו היא משפחת ממציאים והרפתקאנים כזאת. בכל אופן לדעתי הוא הטוב ביותר. אישית את וויאג´ר ואת חלל עמוק 9 אני לא אוהב כל כך אז אני לא אכנס לפרטים שם... חוץ מזה ששכחת את המפקדת של ווי´אגר...
 

אילן די

New member
אפשר לעשות מזה סקר

מי המפקד הטוב ביותר: 1. ג´ונתן ארצ´ר. 2. ג´יימס טי קירק. 3. ז´אן לוק פיקארד. 4. סיסקו. 5. קאת´רין ג´יינוויי. הבחירה שלי תהיה בז´אן לוק.... לוקוטוס אוף בורג. אילן די Resistance is futile
 
ז´אן לוק לראשות הממשלה...

אין מקום לספק... סיסקו היה גם לא רע, אבל היה חסר לו מהסטייל שהיה לפיקרד... פיקרד יכול היה לספר את כיפה אדומה וזה היה נשמע כמו מחזה שייקספירי... ולא רק בגלל המבטא.
קירק היה מה שכולם היו באותה תקופה... החייאה כושלת לג´יימס דין, והוא גם עשה את זה גרוע...ג´יינווי בכל הסדרה היתה כמו מורה לספרות, נוקשית ונטולת החלטות הגיוניות, כשארצ´ר אפילו לא ראוי להקרא מפקד.
 

יוסי®

New member
פיקארד לשילטון ../images/Emo70.gif ובעיקר בגללו,

המשקה החם היחידי שאני שותה זה tea, earl grey, hot.....
 

אילן די

New member
מה יש לכם נגד אנטרפרייז ?

הסדרה בינתיים בסדר גמור. אני כל כך מחכה למלחמה ברומולאן שלאחריה תקום הפדרציה. בפרקים הראשונים (אין לי מושג לאן הגעתם בארץ) בניית הדמויות הייתה גרועה אבל זה משתפר. בכלל הסדרה מאד משתפרת מפרק לפרק. הקטילות ממש לא במקום.
 

^hunter^

New member
המלחמה ברומלאנים שלאחריה

תקום הפדרציה ?? אכפת לך לפרט בנושא.. אני לא זוכר ששמעתי על זה...
 

אילן די

New member
המלחמה ברומולאן

אני לא יודע בדיוק את השתלשלות האירועים, אבל בסדרה המקורית מזכירים הרבה מאד פעמים את ה- Neutral zone. זוהי מעין רצועת בטחון שנקבעה בין הפדרציה לרומולאנים לאחר המלחמה.
 
כן, כמו רצועת הבטחון בלבנון...

שהוסכם שאחד מהצדדים שנכנס לשם ללא תיאום, יחשב כאקט אגרסיבי העלול להוביל למלחמה... ב-TNG היו פרקים שלמים על זה.
 

^hunter^

New member
אני מכיר את האזור הנייטרלי

אבל לא ידעתי שאחרי המלחמה ברומלאנים קמה הפדרציה. עד כמה שאני הבנתי הפדרציה קמה לאחר שכל ממשלות כדוה"א התאחדו ביניהם (חוץ מאוסטרליה, באמת!) ואז אחרי עשר שנים או משהו כזה גם הם הצטרפו. נשבע לכם.. תראו בטיים ליין בסטאר טרק.קום
 

אילן די

New member
אולי המידע שיש לי לא מדוייק

בכל זאת זה עדיין לא קרה באנטרפרייז. אבל הפדרציה אינה פדרציה של ממשלות כדור הארץ (כיוון שזה כבר קרה מזמן לפני אנטרפרייז) אלא של כמה ספישיז - ביניהם הוולקאנים ובני האדם בסדרה המקורית.
 

strahd

New member
מלחמת רומולאן

לפי הכרונולוגיה של מסע בין כוכבים שהשתנתה כבר שמונים פעם, כי לאף אחד לא אכפת מכרונולוגיה, כך מסתבר. המלחמה צריכה להיערך בשנת 2162. המלחמה אשר תיערך בין רומולוס לכדור הארץ תיצור את צי הכוכבים ואת הפדרציה ואת האיזור המפורז ביניהם. כמו כן, בברית שתיחתם שם תיאסר בניית חלליות של הפדרציה עם Cloaking device.
 
למעלה