לכל דבר טוב יש סוף

  • פותח הנושא DDN
  • פורסם בתאריך

DDN

New member
לכל דבר טוב יש סוף

כשהתחילה מכת מדינה, אנחנו ראינו אותה כדרך לקדם את ההיאבקות בארץ, לא כתוכנית סאטירה ובטח לא כמשהו שמתאים לערוץ ביפ. בצילומים הראשונים, יצאנו באכזבה, ובצילומים שאחריהם, כשהדגש היה על היאבקות הרגשנו שיש כאן משהו טוב. בסופו של דבר, מכת מדינה כן קידמה קצת את ההיאבקות בארץ, כי עוד קהל נחשף אל הIPWA. עם הבשורה השמחה שהWWE יגיעו לארץ ביולי, יש לנו גם בשורה קצת עצובה: היות ולא תהיה עונה שנייה ל"מכת מדינה", ואין טעם בפורום ללא עונה שנייה הפורום יסגר בימים הקרובים. הבהרה: כל החומר שעשינו כאן עדיין יהיה כאן וזמין לעיון, כמו כן, הוא יעבור לאזורי המאמרים והגלריות של פורום היאבקות הראשי. מקווה להמשיך לראות את חברי הפורום הזה בפורום שם, ובהופעות של הIPWA. תודה על היותכם חלק מהפורום.
 

Israeli Hero

New member
לכל דבר טוב יש סוף

אני רוצה להודות לכולם על ההשתתפות בפורום. היו פה אנשים שמאוד תרמו להצלחת הפורום ואני מודה להם. אין צורך להרגיש בכשלון שהפורום נסגר, מכיוון שהארכיון הקיים בפורום מהווה מקור מידע נהדר לתכנית הטלויזיה מכת מדינה ועדיין תוכלו לבקר פה מידי פעם ולרפרף בראיונות עם המתאבקים, התמונות מהצילומים ובדיווחי התכניות. תודה רבה לכולכם ונתראה בפורומים האחרים של תפוז.
 

Gordberg

New member
תודה שהייתם כאן ו../images/Emo31.gif למערכת תפוז

על הזמן הרב שנדרש להצבת הפורום הזה.
 
סגירת הפורום

עקב מיעוט הפעילות בפורום, הפורום ייסגר בימים הקרובים. אנו מודים ל-Israeli Hero ו-DDN על ניהולו המסור של הפורום, ומאחלים להם בהצלחה רבה בהמשך דרכם בתפוז.
 
למעלה