כתבת הקונספירציות בערוץ 10

הרדוף3

New member
אתה לא חושב שמדובר באיום ?

יש לך בכלל הוכחות למה שאתה טוען ? אם אין לך הוכחות אתה עלול להסתבך בתלונה במשטרה ובתביעה משפטית. ודרך אגב, אני חושב שכבר חשפת את עצמך על ידי כך שפירסמת איום זהה נוסף באתר אחר. כדאי שתיצור שם משתמש חדש ! אם תוגש נגדך תלונה במשטרה על איום אתה תהייה בבעייה רצינית ביחד עם הפרוייקט שאתה פועל למענו. וכדאי לך למצוא כבר היום (כעת) עורך דין שייצג אותך.
 

SoMoteItBe

New member
הנה ההוכחות ויש עוד הרבה מאיפה שזה הגיע

יאללה אל תאיים עליי, מה אתה חושב שאני ילד? תחזור לכת של רודולף שטיינר שהשריצה אותך (ספקולציה בעקבות השם שלך): ביל קופר ביום ה11.9.01 מסביר שזה אסון מתוכן שנועד להביא סדר עולמי חדש" וזה קרה ממש זמן קצר לפני שהוא מת באותה שנה, ממש לא בגלל משהו שקשור לעבמ"ים: http://www.dailymotion.com/video/x9t9iv_new-world-... ביל קופר טוען שחוקרי עבמ"ים בד"כ שייכים לבנייה החופשית או צלב הורד, ושכל העניין העבמ"ים הוא תרמית בניגוד למה שהיה אומר בשנות ה80: http://www.youtube.com/watch?v=45aeUdq9Zj0 ביל קופר מציג את תרמית העבמ"ים הרבה אחרי התקריות שאת הצגת: http://www.youtube.com/watch?v=l46n7hEtswg הראיות שאני מביא הם מאמצע שנות ה90 ועד הזמן שמת, הראיות שאת תמצאי מקסימום יגיעו להתחלה של התחלה של שנות ה90 ולא יותר. וזה כיוון שאת כנראה לא מכירה מספיק את קופר, או מישהו האכיל אותך במידע שגוי במכוון, שווה לך לעשות בדיקה. בספרו BEHOLD A PALE HORSE הוא מדבר עוד על תרמית העב"ים וחוקרי העבמ"ים ושמסמכים מהביון של הצי האמריקאי בכוונה שוחרררו אליו ולעמיתיו כדי להפיץ דיסאינפורמציה. גילי הנתונים שהבאת שייכים להיסטוריה, לימים שביל קופר טוען היו טעות! הוא נרצח כפי שDOYEL SHAMLEY וצוות HOTT המכירים אותו הרבה יותר טוטב ממך כי עבדו איתו, מכיוון שחשף אחוות סודיות וסדר עולמי חדש, מה שאת באופן לא מפתיע מתנגדת אליו כ"חושפת קונספירציות" אם אני אצטרך אני ישיג גם מכתב חתום מSHAMLEY יום טוב, ואני מזכיר לגילי שהזמן אוזל
 

Gilliana

New member
מקווה שיש לך תכנית חסכון שמנה

כי בקרוב תאלץ לשבור אותה. אלא אם כן כמובן תפרסם התנצלות בתוך 24 שעות מרגע זה.
 

Gilliana

New member
שמע ידידי...

מכל ההודעות שלך (שכמובן נשמרו וצולמו) עולים איומים מפורשים וחמורים מאד שהינם גם איומים פליליים המצדיקים את התערבות המשטרה, שלא לדבר על תביעת לשון הרע.
 

SoMoteItBe

New member
Bring it on

גילי, את מאיימת לשווא, העובדות לצידי, אני מיד מכין אימייל מDoyel Shamley שעבד שנים ארוכות עם ביל קופר, שיאמת את הדברים שאני אומר, אני מצטער מאוד לבשר לך אם את רוצה ללכת למשפט את תפסידי חזק! איומים? לדבר אם מנהל NRG זה איום פלילי? תגידי לי מה קורה לך? את חושבת שאנחנו חיים בדיקטטורה? נגמר הסיפור של הההטעיה בכתבה. העובדות לצידי ב100% את ממש לא מפחידה אותי.
 

SoMoteItBe

New member
ממש עלוב דרך ההתמודדות שלך עם הטעויות שבכתבה

ממש מעורר רחמים, פשוט כך, במקום להיות בן אדם, ולהודות בטעות, את ממשיכה באיומים ומנסה להגן על עצמך בכל מחיר אפילו שאת כל אדם בר דעת שייכנס ויראה את ההוכחות המוצגות רואה מיד שאת פשוט כתבת טעות איומה שלא עושה צדק עם האישיות. זה תתביישי לך.
 

Gilliana

New member
בטח שעברת

אבל אני לא ביקשתי להסיר את ההודעות מהסיבה הברורה שהן תשמשנה ראיה בבית משפט. כמובן שהן גם שמורות אצלי בכל מקרה.
 

SoMoteItBe

New member
עלוב ביותר....

לפחות היית יוצאת עם כבוד והייתי מכבד אותך אם היית מודה שאת טועה, אבל את מעדיפה לבחור דרך עלובה.
 
למעלה