כראמל- פרק 52- ג'יין הגנבת

YossihNew

Well-known member
|זורו|

אז איך ג'יין תצא מהמלכודת?

מה התוכנית לגבי החידון?

ואיך פרופסור דה ויל קשור לזה?

 

YossihNew

Well-known member
את רואה, ג'יין? מה שצריך כאן זה: א) שלוש בנות שיפתרו את הבעיה, או ב) שני שוטרים שיפתרו את הבעיה. אבל אתה גוזר שיערות של אנשים שלא שלך. פרנקו, תענה. אל תהיה מחוצף. נאום טד? טד לא יעזור לנו.

מארק, זה הסימן שלך ללכת. איזה מבקר לא נעים. העכברוש משחק טוב, אבל לא כמו פוחלץ של חמוס. מה זה?! הו. זה משנה את כל התמונה. אולי אלפקה?

אתה רואה, ספ? אם היית יועץ זה היה עובד. יופי, ג'יין. נורא נחמד. למרות שלא מדיחים יו"ר מועצה מכהנת. לא היה כלום ולא יהיה כלום כי אין כלום. ספ לא מתאים לניהול. פרנקו יודע שטד הזה לא חד ולא חלק.

ביאטריס הרעה כל כך סקסית. אני קצת מאוהב.

אני אמרתי, ג'יין, שצריך למצוא כאן בנות שיפתרו לך את הבעיה. מה פתאום! אין פסק דין חלוט! מה פתאום לפטר?!

קטטה? קטטה?! קטטה! קטטה! ביאטריס, למדי אותו לדבר פחות. כן, כן, תפתור, ביידן, תפתור. אה, שכחתי מפרנקו.

אה... תגידו... לא היה איזה... לא משנה, בואו נדבר על צ'אנג ומילה. אתה פיזרת מלח. אתה מאוהב. או שלא פיזרת מלח? זה מאוד מוזר, בלום וצ'אנג. לא טוב. זה לא אמור לקרות. זה כל הילדות שלי מתפרקת. עם שניהם. קונצרט של מי? של אל אל ואודיל?

לך תדע. ספ עשה דברים מוזרים מלהיכנס למגירה. אני רק מזכיר שג'יין נתפסה על פחות. זה הכל... פרנקו יותר עירני העונה.

היי! מי זה הבחור הזה שמדבר עם ג'יין? אה, נו, זה ההוא. שלא ראינו חצי פרק. נו, רוב... רובי? כן. היה לו עוד משהו, איזה חתול או משהו. את קצת כן, ג'יין. זה היה שקוף. טד יצליח איכשהו לצאת מזה.

גול, אתה פתחת כרגע ספר מיוזמתך? אגב, להילה נמאס לשחק ילדות מעצבנות. עבר עשור, היא התחתנה, גם בסדרה, ילדים שהיו לי בכיתה א' מסיימים ללמוד, והיא עדיין אביגיל זגורי! גאון, אף עילוי.

לאלפרד צריך להסביר הכול בצורה ברורה. צ'אנג, כמה שפחות מילים ברי"ש. ובנוסף, לך תכין אוכל ולא יוגורט עם חיידקים ידידותיים שאתה פיתחת. לא, אבל צ'אנג מצחיק. פרופסור ממש מפחיד. זהו, חשבתי ככה. שספ יתן לה את התשובות מיוזמתו. ברור.

היי! כראמל! לא הופעת איזה 20 דקות. הכל יהיה בסדר, בסוף את תראי, ג'יין. כולנו רוצים, ג'יין.

הוא לא נולד ב-1800. אין מצב שנולד ב-1800. נולד ב-1700 ומשהו. רגע, אבל מה היא אמרה לה? אה, חזרנו לניתוקים. ברברה מנתקת מהר לאחרונה. אפילו את זה הוא לא יכול ללמוד בע"פ.

טד ג'ונסון?! מוכר לי השחקן. אה, רגע. כן. יש לג'יין רישומים. ברור שהיא נעצרה, היו עניינים. לא?

גאון? גול? כן, הוא למד את זה לפי הסדר. לפחות חצי עבודה הוא יודע.

אמרתי, זאת העתקה מהמעלימטרון. אתה לא יכול לשנות סיומות ולצפות שנכבד אותך כפרופסור. אלפרד, אתה סופרמן. בחייך. לא יפה לדבר ככה לביאטריס הרעה.

אמרתי שיש תאומות. תגיד, פרופסור, אתה גם שיבטת את מור ורוני? אולי?​
 
למעלה