כראמל- פרק 48- פרופסור דה ויל

YossihNew

Well-known member
👨‍🔬|שטן|

אז מה ביאטריס צריכה מכראמל?

האם ויש יצליח ללמד את גול?

איך יהיה היום של ספ כמנהל?

ואיזו תמונה מצא רובי?

 

YossihNew

Well-known member
רק נזכור שלא גוזרים שיער של בן אדם, או בת אדם, או חתול, ללא רשותו. גם אם אתה ספר חובב. אלא אם אתה ספ, ואז צריך לבקש את רשותו של בעל השיער. את יכולה להישאר, ביאטריס, רק תהיי שקטה כמו אבא.

שותה יפה. תעשי מדרגות, ביאטריס. תלוי איזה שיער, ביאטריס.

גול, אתה ככה מסטירה. וזה מוזר כי בדרך כלל חברתך מעצבנת ואתה מעצבן ככה. כן, זה מצחיק, גול. יש שיר עליו. ומונגוליה זה מדינה שגול היה מרגיש בה מה זה כיף. נו, זה פשוט. שוסי! לא, באמת. שירילי דשא כתבה את הבדיחה. אני יודע.

היום ראיתי שקשוקה שוב, מולי גם היה שם. מעניין מי שם בכלל. בספרים אלפרד הוא דמות אחרת. לא משנה. שהושגו לא ברשות, ספ לא היה שם לפקח. אני חושב שאלפרד יסתדר עם גול. חכו חכו, מילא פרופסור דה ויל, ומה עם משפחת סטמבל?

לא, הוא בוכה עלייך. אבל אני רציתי שיהיה יועץ. עם ייעוץ של צ'אנג. אוי, הוא משתגע. אמרתי לכם שהוא רק יועץ למנהל. ממתי הוא סמכותי?

נו? מה יצא? אה. שיבוט. הוא חי! הוא חיייייייייייי!

אתה רואה, צ'אנג? אתה צריך לעזור לספ בבית הספר. אני חושב שמילה תהרוג את כולנו. או בעיקר את פליקס. או את כולנו עם הקוצים והשריפות.

הוא חייייייייייייייייייייייייי! אוקיי, הוא לא חי. שיבולטור. זה היה צריך להיות שיבוטרון. אתה מבין את הבעיה? זה בגלל שביאטריס לא ביקשה רשות לפני שגזרה שיער. אה, ציפורן. שיער או ציפורן. של חתול? רק שמישהו אחר לא ישתה את זה. הקול מהתא מוכר לי. תכף יגידו שלביאטריס יש אחות תאומה. אבל זה נשמע משום מה כמו דין הפנר.

זה סוד סודי ביותר. יש המון ספרים על חיי נצח. ג'יין, תסתירי גם את משהו.

אה, היא הסתירה את אל אל. אוקיי. בגלל זה לא צריך לשרוף גשרים. יש לי מרואיינת נהדרת לכתבה. נהדרת! עם שיער מעניין!

אמרתי לכם, יצרנו מפלצת. ויש, נכון, היא תחזור בקרוב אמן. אבל אתה לא יועל או משהו. ג'יין עצבנית במיוחד לאחרונה. והלנה שותקת. ויש מלכה לבית הספר ואני תומך בה. כן, כתבת. ספ, תסביר לה על לקחת רשות לפני שגוזרים שיער. לא, הלנה, לראות מתא ההקרנה לא מתכון לדברים טובים. תאמיני לי, אני מכיר אחד שעשה את זה... בואי נגיד, רק צרות יצאו לו מזה. הוא אחר כך סתם עשה הקרנה פרטית לחברה. מחליף, מחליף. כולנו אוהבים את המנהלת הקודמת.

הנה עוד תמונה נעלמת. לא, להיא היו עיניים אחרות. הוא מכיר אותה?

ואיך היה אצלך, מילה? תסבירי לי. איפה פליקס? הנה פליקס. אני מבין ש... לא הלך כמו שצריך. אבל הוא לא מנגן על קלידיםםםםםם!!!!!!!!!!!!!! כן? הכול יהיה בסדר בסוף, מילה, את תראי.

הקיש לתמונה! הקיש לתמונה! טבעת שכחה פועלת על אנשים חיים.

כן, בדיוק! בדיוק! כמו הלנה! שלנו! כי נפוליאון מאוד מעניין? עזוב, זה לא יעבוד. לא נראה לי שזה עושה טוב לוויש. בכלל לא. פרס זה כורש. מסכנה ג'יין. ג'יין! בואי אני אספר לך סוד סודי בסודיות! תגידו, רק לכם ג'יין מזכירה את לילי?

זה... נראה נחמד. מסכנה ג'יין.

והנה גובו יוכל לספר לכולם. בבקשה. משמיעים מוזיקה של משחקי הכס...​
 
למעלה