כנס עולמות 2010 מחכה לכם...

כנס עולמות 2010 מחכה לכם...

כנס "עולמות 2010: מדעי הקסם" מזמין אתכם לבחון את הקו הדק שבין קסם ומדע ולגלות יחד איתנו את המדע שבקסם ואת הקסם שבמדע. כנס עולמות למדע בדיוני ולפנטסיה מתקיים מדי שנה בחול המועד פסח מאז שנת 2005 ומעניק לחובבי הז'אנר תוכנית מלאה הרצאות, סדנאות, פאנלים, סרטים, הפקות מקור ואירועים קהילתיים. השנה מתקיים הכנס בין 31 במרץ ל-1 באפריל באולם ZOA בתל אביב (לשעבר בית ציוני אמריקה). הוא מציע יומיים עמוסים כל טוב: מהרצאות מרתקות כל שעות היממה ועד סרטים וסדרות בהקרנת בכורה שיימשכו אל תוך השעות הקטנות של הלילה. צרפנו עבורכם את הקסם ליומיים צפופים ביותר, שטעימות קטנות מהצפוי בהם תוכלו למצוא באתר הכנס (http://olamot-con.org/ ) ובעמוד היוטיוב, אשר מציעים שלל טריילרים, תקצירים ותכנים ייחודיים לאתר. בכנס עצמו תוכלו לשמוע הרצאות מרתקות מפי מרצים חובבים ואנשי אקדמיה, על דוקטור הו, הארי פוטר, טולקין, מדע בדיוני, פנטסיה וכל מה שביניהם. כמו כן תוכלו לצפות בלמעלה מעשר הפקות מקור שונות. כולם הכותרת של הכנס יהיה התסכית-זמר המקורי "זומבי.קון 2010", אשר מציע, לראשונה בישראל, תסכית מקורי מוקלט על הבמה בשידור חי מול קהל. מחזמר מוקלט פרי עבודתה וכישרונה של "קבוצת מספרי הסיפורים – תסכיתית מקוריים ברשת", העוסק בכנס המגעיל ביותר שאף חובב שדרך בו לא נשאר עם מוח! כנס "עולמות 2010", חול המועד פסח, 31 במרץ-1 באפריל, אולם ZOA, אבן גבירול 26, תל אביב.
 

igreenwald

New member
מי שמע את עופר מתוקי חוץ מימני?!

נדמה לי שראיתי את LUMILU אבל לא הספקנו להחליף מילה אז אני בספק והיו שם לפחות 30 חברה אז מפה לא הגיעו עוד? הערתי לו שראוי לעיין יותר ביחסי ההמרה בין קסם ותבוניות והוא הגיב שזה יכול להספיק להרצאה שלמה אחרת.
 

igreenwald

New member
זה היה יום חביב

שבו השתתפתי בכמה הרצאות דיונים שברובם לא נאמר משהו מרגש וחדש במיוחד. היותר חביב מביניהם היה המדריך לטרמפיסט בגלקסיה אם כי שמעתי את ההרצאה הזו בחפיפה של 80% מהתוכן עם דגשים מעט שונים לפני שנתיים שלוש בתא מדע בדיוני ופנטזיה רחובות - הפקולטה לחקלאות שנסגר לאחר שהמארגנת שלו עזבה את רחובות... פשוט ההומור שלו היה טוב יותר
 

J e n i e

New member
עוד לא יודעת

תלוי בשיעורי הבית לחופש, ובעיקר האם אני אצליח לגרור מישהו איתי
 

ויימס

New member
לא הצלחתי לקום בבוקר...

as... usual
 
למעלה