כל החיים שלי הייתי חבר בעבודה היום אני ביבי

אריק67

New member
כל החיים שלי הייתי חבר בעבודה היום אני ביבי

שלום לכולם.אני לא רוצה לפתוח במריבות או לעצבן.אבל חשוב שתשמעו את הסיפור שלי. גדלתי בקיבוץ מעגן מיכאל וכל הזמן עד לתקופה האחרונה הייתי שמאלני. רק בתקופה האחרונה נפל לי האסימון. שימו לב מה קרה בעזה.האיסלם הקיצוני יותר חזק מהפתח והוא משתלט על השטחים.חייבים שלום עם בטחון. ואת זה יכול רק ביבי או הליכוד.תחשבו מה יקרה עם החמאס ישלוט ביהודה ושומרון??? עשרים שנה נלחמתי בכבישים עם שלטים ומדבקות.עמדתי בצמתים יום ולילה והיום יש לי את האומץ לומר טעיתי ובגדול. עוד נקודה חשובה שרק הימין יביא שלום ללא קרע בעם. תודה רבה ומזל טוב על הפורום
 
שלום עם בטחון זה הליכוד?

ואני הייתי בטוחה שמי שנסוג מעזה היה הליכוד... מוכנה להשבע!
 
איבדת את החוט שידרה שלך ואתה מצפה לחיבוק? העבודה כמו הליכוד זו דרך רעיונית עם מצע ברור-מה שקרה בפועל הוא שב20 שנה האחרונות הליכוד שלך, כולל בין היתר בראשות ביבי שלך, מחקה באיחור אופנתי ממוצע של עשור את מצע העבודה ומתבכיינים שזה בגלל השמאל. מי שלא מסתכל מעבר לאופק צורבות לו העיניים מהאבק-ביבי לא מסוגל, לא יכול ולא רוצה לשלם מחיר אישי ופוליטי על הסדר מדיני שידוע בכל העולם ואין בלתו ובין היתר : חלוקת ירושלים, פינוי התנחלויות, שטח טריטוריאלי רציף למדינה שבדרך, גבול אחד לפלסטין עם מדינה שכנה (כך שישראל לא תחבק אותה מכל הכיוונים) ועוד. ממשלת הימין הקיצוני לא יכולה להביא שלום בעיקר כי אין לה מנהיג בסדר גודל של מנחם בגין ובפרט כי הדמוקרטיה מתרוקנת בהשראת פקידוני דת שהופכים את ישראל למדינת חסות לארץ המתנחלים מעבר לקווי 67, תוך השתלטות זוחלת בצמתים חיוניים. אני מקווה בשבילך שתהיה לך הזדמנות נוספת להגיד ששגית ובלי שיתרחשו כל האסונות שהטייקון המולדובי וראש ממשלתו מביאים.
 

vladims2

New member
זה פורום פוליטי ולכן

להתגרות ולעצבן פשוט חובה. אם כולם יאמרו ויחשבו אותו דבר יהיה משעמם והפורום ידעך. לדעתי, החלוקה ימין-שמאל בישראל אינה תקינה. נושא הביטחון (החזקה או אי-החזקה בשטחים) לא יכול להיות נושא פוליטי אלא הוא חייב להיות בסמכותם של מקצוענים בלבד (אנשי הצבא). כל הנושאים האחרים יכולים להיות מושאי ויכוח. במדינות העולם הימין הוא זה שדוגל בשוק חופשי, הוצאות סוציאליות מינימאליות (מי שלא עובד- לא יאכל או, לפחות, יישב על דיאטה
), בערכים לאומיים שמעל הערכים הכלל אנושיים. השמאל דוגל בשוויון חברתי (שלאו דווקא הצדק), בתכניות סוציאליות ובבינליאומיות.
 

Mishkafofer

New member
יש סיבה טובה אחרת ללכת לליכוד

בדיעבד ביבי צדק. אני זוכר שלעגו לו בארץ נהדרת כשהוא הזהיר מחמסטאן, אלי מריאנו זחוח כולו רקד ושר, עד היום הקטע עובד חזק. ופרס לא אמר קסאמים שמסאמים? רבין אמר שאם ערפאת משקר אז הוא סוגר את הבאסטה ונלחם בטרור? נו וקרה משהו מזה? זה חלק ממורשת רבין? אבל אם אתה מחפש סיבה ללכת לליכוד אז זה השקפה כלכלית. הביטחון זה הרוטב.
 
למעלה