יש מה לעשות היום!

יש מה לעשות היום! ../images/Emo175.gif

הערב ב-20:00, שעה קלה לפני שעדי כהן, הראל סקעת והראל מויאל יעלו על הבמה בניצנים, אנחנו מביאים לכם את התוכנית שתעשה לכם סדר בראש. ספיישל כוכב נולד 2 עם שירי אלקבץ שתענה לשאלותיכם, והפתעות נוספות. כדאי לבוא!
ואם אתם מחפשים קצת לברוח מההיסטריה של כוכב נולד 2, אנחנו מציעים לכם בילוי אלטרנטיבי שווה במיוחד: כרטיסים זוגיים למועדון הפיצ'ר בהרצליה, שם יתקיים ערב הקרנה חגיגי במיוחד של הפרק האחרון בהחלט בסדרה "שבתות וחגים". עדיין נשארו לנו כרטיסים אז קדימה! צפייה מהנה!
 

kasum47

New member
ו...הערב - מופע ענק להצלת חיים

הערב יתקיים מופע ענק המוקדש כולו להצלת חייו של אייל כהן מראש העין, מופע שאליו נרתמו כל תושבי ראש העין מי בתרומה כספית, מי בהדפסה ופרסום, מי בציוד הגברה ותאורה ומי בהופעה מרשימה ומכובדת של אמנים מן השורה הראשונה. הערב, לאחר ששלחתם אס אם אס לבחירת הכוכב הנולד הבא, תגיעו גם אתם למופע הענק ובכך תתרמו בכניסתכם עוד 50 שקלים להצלת חייו של אייל, ה-50 שלכם ושל חבריכם יצטרפו לשקלים הרבים שייתרמו למען חייו של אייל. ו...הניצנים לחייו של אייל כהן יהיו כאן בראש העין, בחווה של מוטי למרגלות מגדל צדק.
 

kasum47

New member
רשימת האומנים שיופיעו בערב

האמנים המופיעים בהתנדבות: אבנר גדסי, דקלון, פיני חדד, זרח יוסף, לידור יוספי, יואב יצחק, אהרון ירימי, אבנר כהן, ישי לוי, נתי לוי, רובי לוי, אביהו מדינה, נתנאל, אבי סינוואני, גל סינוואני, קובי פרץ, מרגלית צנעני והרשימה עדיין לא סגורה משום רצונם של אמנים נוספים להופיע ולתרום למען... את הערב ינחה ניסים גרמה. למעוניינים לתרום: לח-ן מס' 152639 סניף 677 בנק הפועלים ראש העין, מס' העמותה: 580219848
 

kasum47

New member
כולנו יחד להצלת חייו של אייל

ביום ראשון בערב התקיים מופע אומנים ענק שהוקדש להצלת חייו של אייל כהן מראש העין, מופע שאליו נרתמו כל תושבי ראש העין מי בתרומה כספית, מי בהדפסה ופרסום, מי בציוד הגברה ותאורה ומי בהופעה מרשימה ומכובדת של אמנים מן השורה הראשונה. בערב זה, הגיע קהל רב ובכך תרם את חלקו בדמי הכניסה למופע שכל כולו הוקדש להצלת חייו של אייל. עלות הכניסה בסך 50 שקלים, התווספו לתרומות הנדיבות של כלל התורמים המבורכים. האמנים שהופיעו בהתנדבות: אבנר גדסי, דקלון, פיני חדד, זרח יוסף, לידור יוספי, יואב יצחק, אהרון ירימי, אבנר כהן, ישי לוי, נתי לוי, רובי לוי, אביהו מדינה, נתנאל, אבי סינוואני, גל סינוואני, קובי פרץ, מרגלית צנעני. את הערב הנחה הזמר והשדרן ניסים גרמה. ובאם שכחתי מי מאלו שהופיעו, אשמח באם תגיבו ותוסיפו את שמם לרשימה זו כי מגיע להם קרדיט. תרומות תתקבלנה בברכה
 
למעלה