יש כאן ניצולים?

יש כאן ניצולים?

שנתיים לאחר שעולמם נחרב, עת עזבתי את הפורום הזה, יש הטוענים כי עדיין נשמעים מדי פעם קולות גירוד קלושים ממעבה המכרה. האגדות מספרים על יצורים נטולי עיניים ו/או שנינות, המנסים ללא הרף לתקשר עם העולם שבחוץ. קפת, את ממשיכה לרעות את עדרי המגלומנים ואין מי שיגלה להם כי נביאת שקר את? נשיקות יא זונה שלך, פ"ח AKA אלוקים
 

קפת

New member
תחסוך ממני את הרוק האלוהי שלך

אנשים כמוך, שעוברים לגור בעיר הנחותה ביותר בישראל, אולי יכולים לקרוא לעצמם שטן-וונבי'ס. מה נשמע, קלושר? עדיין מקבץ בשווקים נידחים כדי לקנות פיתה עם פלאפל? האמת, חשבתי עליך רק לפני יומיים, ומיד הגדלתי לעצמי את מינון הסרוקסט. צלצל אלי, קוץ רפוי שכמותך. אולי אני אקנה לך איזה סוש בודד. תוכל להתענג על כל ביס, בעצם, יהיה רק ביס אחד, ולחשוב שזה נקטר האלים.
 

קפת

New member
הוא לא מרחם על ילדי הגן

אז את מצפה ממנו שירחם על פטרי חמורים? יש גרועות מפתח תקוה. באמאשלי. אבל אם כבר מדברים על מלבס, הרשילי לשתפותך בחוויה: פעם הסתובבתי שעה וחצי בפתח תקוה, כי נשלחתי לשם לאיזו פגישה והגעתי מוקדם נורא. שעה וחצי, וכל מה שהצלחתי למצוא היה נס קפה על חלב. אז אני שואלת אותך: הפתחתקוואים לא שמעו על אספרסו? קפוצינו? לאטה? לאטה מקיאטו? אמריקנו? ואם הם לא שמעו, הם זה אומר שהם לא חלק ממשפחת האדם? אבל יש גרועות מפתח תקוה. יש. ודווקא שם בחר החמור להשתכן. לכי תביני.
 

א י ל ה

New member
נו מה אני י-גיד לך

אני מתקשה. להעלות בדעתי גרועות מפתח תקווה. חוץ מרוחמה אברהם אולי, אבל זאת כבר אופרה אחרת. אופרת סבון, הכוונה. פתח תקווה היא צומת מופלאה של מוזנחות, עליבות, סתמיות ותחושה של בית שחי. איך אפשר לנצח את זה, אני שואלת. איך? כנראה יש לו כישרון ייחודי מאוד, לחמור הזה שלך.
 

קפת

New member
נו מה, שאני לא י-גיד לך

אתה צודקת בכל האבחנות המוניציפליות שלך, אבל יש עוד 2-3 ערים שעונות על ההגדרות האורבניות אפילו יותר. מה אני י-גיד לך? רק את זה, שהוא הצליח לבחור אחת מאלה, אבל אני לא י-גיד לך איזו.
 
אני דווקא הייתי מהמרת על אשדוד

שעצם איזכור שמה בלבד גורם לי להיזכר בעיר "אנק-מורפוק" המופלאה: "אפשר לדבר על רציפי נמל. אפשר לדבר על שום. אפשר לדבר על צרפת. אפשר לדבר ולדבר ולדבר, אבל כל עוד לא מריחים את אנק-מורפורק ביום לוהט, לא יודעים סרחון אמיתי מהו." -ציטוט מתוך אחד הספרים של עולם הדיסק. מדענים חישבו ומצאו, שהסבירות לקיומה של עיר כמו אשדוד היא דבר כה אבסורדי והסיכוי לכך הוא אחד למיליון. אבל מכשפים חישבו ומצאו שסיכויים של אחד למיליון צצים ועולים בתשעה מתוך עשרה מקרים.
 
אכן הידרדרתי

מילא לגור על ספסל בכפר בדואי לא מוכרז, אבל שרק שלוש היאכנס הכי זקנות בפורום יגיבו? סיק טרנזיט אצטרה
 
אם זה משפר את הרגשתך

להלן תגובתי מ. נמאסתי - ימים קסומים וסופי שבוע מדהימים, זריחות נפלאות ושקיעות מחוייכות
 

קפת

New member
כפר בדואי לא מוכרז עם ספסל

שכרת ברית ערים תאומות עם שכיית החמדה שבה בחרת לגור. ספר, דווח לצאן מרעיתי, היכן אתה משרך רגלייך בימים ולילות אלו. אגב, איפה אתם מבלים, בהנחה שיש לך עם מי להתרועע. יש אצלכם דאון טאון? כי לי נדמה שכל העיר הזו היא תחתית אחת גדולה, לא ברור של מה.
 

א י ל ה

New member
אני בשוק!

אודי, את רוצה להגיד לי שממש יש מקום כזה שנקרא אשדוד??! אני צריכה לעכל את זה. פתאום נפל לי אסימון (וזה קצת כאב לי ברגל). תמיד חשבתי שהמילה הזאת, אשדוֹ, זה איזה תואר כבוד לתל אביב, ככתוב "כביש אשדותלביב עמוס מצומת..." אכן. נפלאות דרכי האל. ומחלקת תכנון ערים.
 

עין הנץ1

New member
אני בשוק רמלה-לוד

לא קוראים לה אשדוד. קוראים לה: ז'דוד, וזו העיר היחידה בארץ שמתחילה עם ז' והאמת שככה היא גם נגמרת וגם לאורך ולרוחב של האמצע היא ככה. כמו כולנו, גם לי יצא להתעורר מטושטש ומפולבל-עיניים בשעת בוקר מאוחרת בתעלה על כביש צדדי בפרברי אשדוד כשבאמתחתי רק כליה אחת ואונה אחת, ואני מוכן להתעורר כך כל בוקר שוב ושוב ולרדת (!!!) על ברכיי אסיר-תודה ומצועף-עיניים אם האלטרנטיבה היא לשתות קפה-או-לה בפתח תקווה. מה קרה שם באותו בוקר לח בשנת תרל"ח? זו אשמתנו שהיה להם משעמם דוקטור טיכו? האם באמת ארבעת הרוכבים היו לוקחים איתם את זרח ברנט אם השם שלו לא היה היחיד שמתחרז עם "חרב באבנט"?
 

קפת

New member
הכל נכון, ואני רוצה להוסיף תהייה

האם מקרי הדבר שבית החולים "גהה" נמצא בפתח תיקווה? והאם זה מקרי שאפשר להגיע לפתח תיקווה מצומת גהה, שעל כביש גהה? ומי זה בכלל הגהה הזה שקראו לכל כך הרבה דברים על שמו אבל רק בפתח תקווה? משונה מאוד...
 
יש עכשיו תהיות במבצע בשוק של פתח תקווה

ואגב, אני תוהה, למה לעזאזל יש פה "Hits" על הודעות בביוב הזה? מה עשו כל המסכנים שבחוץ שהם צריכים להחשף לתועבה הזאת? הסבירי, נמקי ופרטי.
 

קפת

New member
אתה קראת לפורום שלי ביוב?

עוד אחד עם משאלת מוות. אני אראה לך מה זה HITS להיט'ס!
 
ולגבי גהה...

אני שמעתי פעם משלמה ארצי מולדתי שהתאנה חנתה בגהה. לא ברור לי למה. מה יש לה לחפש שם?ולמה דווקא תאנה?
 

Ricca

New member
לחיצה על פורום אקראי החזירה אותי לכאן.

היה שווה רק כדי לראות שקפת הצליחה בסוף כן להיזכר בסיסמה של היוזר הפיקטיבי הזה. חזק ואמץ. אלוקים זה שם אגב. פה זה משהו אחר.
 
למעלה