יכולים כם אחרת

יכולים כם אחרת

מוצאי ‏שבת 05 פברואר 2005 ‏כ"ו שבט תשס"ה שבוע טוב, עם כניסתו של מר אופיר פינס, למשרד הפנים, בקש מעובדי המשרד להשיב לאזרחים הפונים למשרד תוך 30 יום. העיתונות פרסמה, כי עובדי המשרד רטנו... אולי לשר יש זמן... גם חוצפה... גם חוסר יעילות... וחוסר ידע! התקשי"ר (התקנון המחייב את עובדי המדינה) בסעיף 6.321 קובע: נתקבלה פנייה מגורם כלשהו (לרבות משרד או יחידה ממשלתית), חייב העובד, שעליו מוטל לטפל בנושא, לתת תשובה עניינית בכתב תוך 14 יום לכל המאוחר מיום קבלתה או תוך פרק זמן קצר יותר שיקבע המנהל הכללי של המשרד. לא שלושים יום 14 יום, לידיעת עובדי משרד הפנים בפרט ועובדי המדינה בכלל. אני רואה לחובה נעימה, לפרסם: בפנית לשר התיירות החדש מר אברהם הירשנזון, בנושא רמת השרות בבתי המלון בארץ (בנוסף לעובדה, כי לעיתים המחיר ללקוח הבודד יקר ללא כל פרופורציה). קבלתי תשובה מלשכתו תוך מספר ימים, כל הנוגעים בדבר הגיבו, תוך ימים ספורים, הטיפול והתוצאות היו מעל ומעבר לציפיותיי! לתשומת לבו של מר פינס, גם עובדי מדינה יכולים כשהם רוצים! בברכה
 
למעלה