טיפולים עבור ילד שלישי?

טיפולים עבור ילד שלישי?

שלום רב, יש לי שתי בנות, שתיהן באו לעולם ע"י IVF, כל אחת בנפרד. הראשונה ע"י טיפול ראשון שהצליח והשניה ע"י טיפול שני שהצליח. רציתי לדעת מה אומר החוק הנוכחי עבור טיפולים לילד שלישי. המון תודה, אמא של רעותי ורביד.
 

moshp

New member
החוק הנוכחי אומר ש

את צריכה להחזיר תינוק אחד חזרה למדינה. סורי,עברת את המכסה. לכשתסתיים השביתה במשק הנך מתבקשת להפקיד את התנוקת האקסטרה שלך במשרדי ההנהלה בירושלים.תקבלי אישור "נתקבל" עם חותמת "נאמן למקור". בכל מקרה את מוזמנת לפנות לועדת ערר ותבקשי הארכת חזקה על התינוקות לעוד כמה שנים. תצרפי נימוקים משכנעים כי אחרת אין סיבה הגיונית למה שהמדינה תסכים לחריגות הזו. לשאלתך לגבי המימון לתנוקת השלישית - יש לי חדשות טובות בשבילך. הוחלט באוצר, כי המימון לילד השלישי יהא זהה כמו לטיפול בילד הרביעי, חמישי,ו- שישי. לשם כך המדינה תעשה הכל בכדי לסייע לך והיא אפילו תממן לשם כך... שני חיתולים ומוצץ רזרבה. בהצלחה וסליחה על התשובה הצינית (היא אולי לא "אינית",ואולי נשמעת סינית.. אבל היא בדיוק משקפת אותה..) משה
 

רחל5

New member
משה, החלקת על השכל? ../images/Emo3.gif

החוק הנוכחי אומר שהמדינה מממנת טיפולים עד להולדת ילד ראשון ושני לבני הזוג בנישואיהם הנוכחיים. השתתפות במימון טיפולים לילד שלישי - רק במסגרת ביטוחים משלימים, אם יש. אם יעבור התיקון לחוק המוצע כרגע, וזה יכול לקרות ב- 1 בינואר הקרוב - המדינה תממן טיפולים רק לילד ראשון, לנשים עד גיל 44, וזהו. לא ידוע איך יגיבו הביטוחים המשלימים.
 

מם 1971

New member
../images/Emo6.gif

ענק, צחקתי נורא... ורק ש"נערי האוצר" לא יאמצו את הרעיון...
 

נועה 35

New member
לאור הקיצוצים

כנראה שיקצצו את שני החיתולים לחיתול אחד בלבד ומוצץ אחד ניתן לכל שני ילדים. אם מדובר בילד שלישי - תצטרכי לחכות עד לילד הרביעי בכדי לקבל את המוצץ.
 

bapi

New member
../images/Emo12.gif לחלופין אולי יהיו מוכנים....

להגדיר ריבית חריגה על משיכת היתר של ילד נוסף
ככה הם יוכלו להרוויח
וכולם ממילא רגילים כבר לשלם על המינוס
 
למעלה