חלוקת סרטי בד כחולים לבנים בראשלצ

lironk25

New member
חלוקת סרטי בד כחולים לבנים בראשלצ

היי אם יש מישהו או מישהי שרוצה לעזור לחלק סרטי בד בראשלצ ביום שישי הקרוב מטעם המפקד הלאמי הוא מוזמן או מוזמנת ליצור עימי קשר במסר אישי תודה לירון
 

noamgk

New member
זה כבר בלתי נסבל ../images/Emo46.gif

הגיע הזמן למחוק את ההודעה האלה ולרענן את כללי הפורום, טלי.
 
הפורום הוא אקטיביזם

גם חלוקת סרטים כחולים זה אקטיביזם, גם אם אתה לא תומך בזה. רוב האנשים פה דווקא לא תומכים באקטיביזם שלך, אל תשכח.
 

noamgk

New member
בהתחלה זה לא היה אכפת לי.

היו כבר שלוש הודעות כאלה, ועכשיו נכתבה עוד אחת. וגם אם ההודעות האלה לא ראויות למחיקה - לפחות שיקבצו אותן לשירשור אחד. זה תפקידו (בין השאר) של מנהל פורום בתפוז.
 
זהו. חלאס. יש התנתקות. נגמר.

אני עדיין עם סרט כתום אבל כבר השלמתי עם התוכנית הזו. אנשים, יש התנתקות. חודש אוגוסט עוד מעט מגיע. ובחודש הזה יוציאו אנשים מהבתים שלהם. אין כבר מה לתמוך, להתנגד. נפלה ההחלטה. (האפשרות היחידה שתמנע התנתקות היא שיהיה סירוב פקודה המוני. אני לא רואה את זה קורה). יש התנתקות! עכשיו, אחרי כל זה, אתה יכולה לנוח בבית ולהנות לעצמך. למה לטרוח לחלק סרטים כחולים? יש התנתקות. טוב, זו היתה התפרקות קלה. באמת חלאס.
 

noamgk

New member
חבל שנכנעת.

אני מקווה שיש מעטים כמוך. אמנם לא זכינו עדיין לראות התכנסות כללית, אבל אני רואה שיש הרבה אנשים שלא איבדו תקווה מוכנים להמשיך להלחם ולהאבק ולהציב את הרגליים שלהם על אדמות גוש קטיף ביום פקודה. וכבר אמרו חכמינו: "אפילו חרב חדה מונחת על צוארו של אדם, אל ימנע עצמו מן הרחמים" (ברכות מ, ב).
 

lironk25

New member
למה לחלק סרטי בד כחולים?

מאותה סיבה שמחלקים סרטי בד כתומים להראות אכפתיות כלפי מה שקורה במדינה. כל הזמן אומרים שהעם הפך לאדיש ושלאף אחד לא אכפת אז הנה אכפת לנו (לשמאל או לימין זה לא משנה) ואנחנו מראים שאכפת אני חושבת שמדינת ישראל שמגדירה את עצמה דמוקרטית(למרות שאם נודה בעבודות מדינה שקיים בה חוק השבות בחיים לא תוכל להיות דמוקרטית אבל ניחא.....) צריכה לעודד חלוקה של סרטים ולא משנה מאיזה צבע.... :)
 

noamgk

New member
אז בעצם את מודה

שאת מעודדת או מחלקת סרטים כחולים רק מתוך שנאה ורצון להוכיח מאשר אמון במטרה? עלוב. וגם את זה אתם עושים בכסף... ממש "אכפתיות" לשמה...
 
לדעתי..

זו לא באמת אכפתיות.. לא כלפי המצב המדיני ולא כלפי הזולת. הדבר היחידי שזה זה ילדותיות. "כן, הם שמים על המכוניות שלהם סרטים כתומים אז בואו נהיה גיבורים ונחזיר להם במלחמת הסרטים בכחולים" דמוקרטי זה כן, לפחות היה בהתחלה... עד שמתנגדי ההתנתקות החליטו שלא נעים להם לעין הצבע הכחול אז הם ביצעו מעשי סדום והשחתה בכל סרט כחול\כחול לבן\ירוק שהם רק יכלו למצוא..
 

אלאר

New member
גם ביהוד מערב (קרית סביונים)

אם יגיעו מספיק אנשים, נפתח חלוקה גם בצומת סביון. חשוב מאוד לבוא ולהמשיך לחלק את הסרטים; זירת המאבק בעד/נגד ההתנתקות הוא קודם כל דעת הקהל. צריך להשפיע על הציבור ברחוב, להראות דומיננטיות, לשדר לציבור שיש רוב שתומך/מתנגד להחלטת ממשלה או אפילו חוק. תזכורת 1 - אנחנו בדמוקרטיה; מה שנסגר במשרדו של רהו"המ לא יכול להיות מנותק ממה שקורה ברחוב. לכן חשוב לשלוט ברחוב. תזכורת 2 - זה לא נגמר, עד שאנחנו לא רואים את אחרון המתנחלים יוצא מהרצועה....
 

אלאר

New member
לא יכול להיות מנותק!!! עובדה.

אם את מנסה לרמוז שרו"המ פועל בניגוד לדעת הרחוב - אז צר לי לאכזב; הסקרים מראים שהוא פועל לפי דעת הרוב (רוב גבולי אומנם, אבל רוב: שיעור התמיכה 54 ושיעור ההתנגדות 41, ראי את הקישור ). ובכל מקרה, לא אמרתי שהוא חייב לפעול במתאם מלא למה שהרחוב רוצה. הוא בהחלט יכול לפעול בניגוד למה (את חושבת) שהרוב רוצה, אבל הוא לא יכול להתעלם, הוא לא יכול שלא להיא בחשבון, הוא לא יכול להזניח את דעת הרוב ממערכת השיקולים הרחבה שלו.
 

סקיפי

New member
לא מסכימה

נכון לעכשיו, לכן התנתקות/לא התנתקות אין כל קשר לדעת קהל. וכמו שסבתא שלי בת השמונים וחמש ציינה השבת: אני בטוחה ששרון מאוד מתרגש. [כמובן שהיא שכחה שאמרה את זה אחרי שתי דקות...]
 

אלאר

New member
ראי את תגובתי למאי הקטנה

גם אם זה לא נראה ככה - דעת הקהל היא שיקול רב משמעות במערכת השיקולים של כל פוליטקאי. אנא מיסרי לסבתא ד"ש, והבטיחי לה בשמי ששרון אולי לא מתרגש, אבל הוא מקבל את הסקרים כל בוקר, והוא משלם הרבה כסף (גם אם לא מכיסו) כדי לדעת מה שיעורי התמיכה הציבורית בו ובפועליו.
 

סקיפי

New member
הד"ש נמסר אך נשכח ../images/Emo3.gif

ועכשיו רק נותר לי לתהות מה היא דעת הרוב על פיה פועל שרון - שהרי כל צד טוען שהוא הרוב...
 
למעלה