חברי הפורום הנפלאים בוקר טוב

חברי הפורום הנפלאים בוקר טוב ../images/Emo24.gif

אנחנו פורום חדש בתחילת דרכו. לכולם ברור שהפורום שלנו לא מטרתו להחזיר בתשובה. חורה גם לי מאוד לראות את המיסיון מנסה להשתחל לכאן אבל אני לא מאמינה ששוקו-בת שלנו שמה לב בכלל שהקטע שהיא הכניסה לכאן היה של המיסיון. אני מבקשת שתשימו לב טוב להבא מהיכן לקוחים הדברים שאתם מכניסים לכאן שכן להבא הדברים ימחקו. ואני שוב מזכירה לחברי הפורום, הפורום לא נועד להחזיר בתשובה אנשים. אלא מיועד להיות לעזרה ולתמיכה לאנשים שכבר חזרו בתשובה ולבני משפחות של אנשים שחזרו בתשובה. כלומר, לאנשים שכבר התחילו בעצמם את התהליך. ואני שוב קוראת לחברי הפורום לגלות סבלנות והבנה עד ששוקו תוכל להסביר את עצמה.
 

tsvir

New member
בוקר טוב גם לך

אין לי בעיה אם סובלנות אני דוגל בה . אבל קוים אדומים יש ויש . מיסיון הוא מעבר לגדר. במידה ולא יבוא הסבר מניח את הדעת .
 
צביר, גם בעיני אבל בו ניתן לנערה

הזדמנות להסביר את עצמה. שוקו היא ילדה תמימה וטובה.
 

תמר ת ת

New member
הבהרה והתנצלות.

ב"ה כאשר כתבתי תגובה לשוקו-בת על הקטע המיסיונרי שהביאה, לא התכוונתי דווקא לתקוף, כי אני באמת לא יודעת אם היא קלטה שזה המסיון או לא, אבל זה כאב לי לראות דבר כזה מופיע כאן. אז אני מצטערת אם זה התפרש כתקיפה. פשוט, הייתה לי הרגשה שחלק מזה כוון אלי כי הגבתי. אז זהו.. בוקר טוב, תמר.
 
זה בסדר תמר ../images/Emo140.gif

אנחנו מבינים ויודעים שלא התכוונת לתקוף. גם בעיני זה כאב ואפילו כאב מאוד ואני אספר לך גם למה. היה לי אח שנפטר לפני 15 שנה בגיל 28. הוא היה נשוי 8 חודשים בלבד ללא ילדים. הוא היה פעיל נגד המיסיון. הוא לבדו גרש את כל המסיון בעיר מגורי לוד. היו נגדו תלונות במשטרה מה ועד הודעה חדשה. מכיוון שהוא היה במשמר האזרחי השוטרים היו חברים שלו ורק הזהירו אותו ולא עשו לו כלום. כשהוא הצליח בשעה טובה לגרש את כל המיסיון בלוד הוא גילה שהם עברו לתל אביב ועבר אחריהם לשם והתחיל לעשות להם שם מה שהוא עשה להם בלוד. זה התחיל לפעול גם שם. אבל אז...בדיוק אז...קרתה לו תאונה עבודה. הוא התחשמל למוות לפתע פתאום. מומחים שמבינים בדרכי הפעולה של המיסיון אמרו לי פעם שלפעמים אנשי המיסיון מסמנים אנשים שפועלים נגדם וחותרים לסלקם מהדרך בכל מיני דרכים שונות. אחת הדרכים זה - תאונת עבודה. אז תאמיני לי, תמר, שאין אדם יותר ממני שמתעב את המיסיון אבל...צריך לעשות דברים בתשובה ולכן אני לא מוחקת בשלב הזה את ההודעה הזאת עם כל השרשור שנלווה אליה. אני מאמינה ששוקו לא שמה לב בכלל. אני מכירה את שוקו מפורום "דתיים". היא נערה תמימה וטובת לב. אבל זה לא משנה את העובדה שכל הודעה הבאה שאפילו רק מריח ממנה מיסיון ימחק. ואני שוב מזכירה, הפורום הזה לא נועד להטפות לחזרה בתשובה. הפורום הזה גם לא מיועד שלנוצרים ולהטפות של הנוצרים. קשה לנו מספיק גם ככה מבלי שינסה להעביר אותנו לנצרות. הקרובים שלי לא נספו בשואה...אמא שלי ז"ל ואחים שלה לא עברו את כל תלאות השואה כדי שינסו כאן בארץ להעביר את ילדיהם לנצרות.
 
עצוב... ../images/Emo24.gif

טובה פעולה אחת מאלף אנחות... ויפה שבחרת בפעולה ולא באנחה!
 

דודי 10

New member
לא אשמתה

החברה ההם עושים הכל להטיף מסיונריות בעטיפות שונות שנראים לאדם כאילו זו יהדות יש להם שיטות שונות וחלקלקות וכסף ותקציב לא חסר להם לכך... ממש לא אשמת שוקו
משיח יבוא בעז"ה בקרוב וישחרר אותנו גם מצרה זו אכי"ר .
 
למעלה