זמן דיון - יודה - גאון או אדיוט?

זמן דיון - יודה - גאון או אדיוט?

תראו. במשך כל הסאגה, כל מה שיודה עושה זה להתבכיין על כמה הסקייווקרים לא צריכים להיות ג´די . בהתחלה (כרונולוגית) הוא בכה כמה אנאקין לא צריך להיות ג´די, וכמה הוא לא מאמין באמונה של קווי-גון ג´ין שהילד יביא את האיזון לכח (כאשר כולנו יודעים כבר שקווי-גון צדק, אחרי הכל, זה אנאקין שהורג את הקיסר בסוף ושם סוף למסדר הסית´ ולאמפרית הרשע). אחרי זה ב- "האמפריה מכה שנית" יודה מתבכיין כמה לוק לא יכול להיות ג´די, וכל התירוצים שלו לא נראים מספיק אמיתיים. ועובדה שלוק הפך לג´די בסוף. אולי ג´די מאד מאד פזיז ומתבכיין, אבל עדיין, הוא התמודד מול הקיסר על "ליבו" של ווידר\אנאקין - וניצח. אז אוקי, ב- "מתקפת השיבוטים" ראינו שיודה הוא האמא של כל הלוחמים שאי פעם שמענו עליהם בסאגה (אני עדיין נכנס להלם קטטוני רק מלחשוב על הסצינה ההיא!!!!! גה!!!!!), אבל פילוסוף? לא יודע. לא היה לו כלכך "מזל" (הא) בכל מה שנוגע לנבואות בבית סקייווקר.... מה אתם אומרים?
 

pakapaka

New member
באמת מחלוקת

איך שאתה מנסח את זה יודה ניראה דביל גמור, אבל בכל זאת הוא צדק הוא אמר שיש הרבה כעס שאנאקין, ובאמת רואים שבסרט השני הוא מתחצף בחופשיות לאובי וואן ושלא לדבר על זה שהוא עובר על חוקי הג´דיי ומתאהב.. אז יודה חש את זה ואמר שהוא לא רוצה לאמן את אנאקין, מה קרה בסוף? דארת´ ויידר כמובן.. אז להגיד שיודה דביל ? הוא ראה את זה מההתחלה שיש פה משהו לא בסדר... עם לוק הוא באמת קצת פישל, ככה זה ניראה, מה לעשות ככה זה שאתה 800 שנה מאמן ג´דיי אתה נדבק לחוקים יותר מידי. ולוק שהיה בו את תכונותיו של אנאקין, והוא עובר על החוקים ובסוף גם מציל את החברים שלו ואת אבא שלו בערך... והקיסר מת. מה אפשר עוד לבקש? אז יודה רואה את העתיד רק לפעמים. מסכן הוא כבר זקן גוסס וגלמוד במערכת דיאגובה מה ציפיתם ממנו ?
 
פספסת אבל נקודה מאד חשובה!!!

בסוף מה שקורא זה לא דארת ויידר. בסוף מה שקורה זה אנאקין סקייווקר שהורג את הקיסר. לא לוק הורג את הקיסר. אנאקין הורג את הקיסר. בסוף אנאקין הוא זה ששם סוף סופי ומוחלט לשלטון הרשע. זה אנאקין שהורג את הקיסר, מתגבר על הצד האפל שבתוכו ובעצם "משמיד" את ווידר, וזה אנאקין ששם קץ לשושלת הסית´ ולאמפריה שנבנתה באמצעות שקרים ומזמימות של פלפאטין. אנאקין. לא לוק.
 
לא! לא! לא!../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אנאקין לא מביא את האיזון לכוח!!! אלה בנו, לוק, ללא לוק, אנאקין לא היה הורג את הקיסר ולא היה חוזר לצד הטוב והאיזון לא היה קיים... ויודה לא מתנגד לאימונים של לוק בגלל שהוא לא מסכים לגיל שלו או כי הוא לא חושב שהפרצוף שלו יפה מספיק, אלה בגלל שהוא מפחד שלוק (כמו אביו) יעבור לצד האפל, ואז, אפילו יודה, לא יוכל להתמודד מול הצד האפל!!! מזל טוב על הפורום נ.ב שמת לב שהכותרת של הפורום בדפדפן היא "תפוז אנשים"?
 
לוק היה הורג את הקיסר?

הקיסר היה בדיוק חמש וחצי שניות מלעשות מלוק סטייק-דה-לה-סקייווקר, אם לא אנאקין, לוק היה מת, או אפילו יותר מזה, אני מאמין שאם לוק סתם היה איזה מישהו ואנאקין לא היה קיים או לחלופין לא היה אבא של לוק, אז לוק היה נופל לצד האפל.
 

ben kanobi

New member
אבל

בגלל לוק אנקין חוזר לצד המואר אתה חושב שאם הקיסר לא היה מטגן את לוק אז משהו היה מתעורר אצל אנקין!
 

pakapaka

New member
שכחת דבר אחד

אם לא היה אנאקין לא היה לוק
וזה דיי הגיוני שלוק היה יכול להגיע לצד האפל כי הוא כמו אבא שלו פזיז ויהיר ויודה הזהיר אותו מזה והוא לא מקשיב לו (מזכיר לנו איך שאנאקין לא הקשיב לאובי וואן).
 

mara jade

New member
אתם פשוט חוזרים פה על הדברים!

לוק החזיר את אנקין לצד הטוב של הכח!!! וככה אנקין הרג את הקיסר!!!! אם לוק לא היה מאמין שיש עוד טוב בויידר הוא לא היה מנסה וויידר לא היה חוזר לצד הטוב!
 

green lantern

New member
הוא בלי שום ספק גאון...

קצת מטורלל... לפעמים מתנהג כמו תינוק בן 800 שנה... אבל תחשבו על כל הקטעים הלא אינפאנטילים שלו... החיזר גאון... ומה הופך אותו ליותר גאון
הפוך הוא מדבר
 

MasterJedi

New member
יודה - גאון וערמומי כשד.

יודה זורם עם ה-Force בצורה מאוד טובה. כשזורמים עם ה-Force, לא תמיד מבינים מה עושים ומה אומרים, אבל זורמים בצורה נכונה. איך יודה מדדה בעזרת מקל ההליכה, אבל כשצריך הוא קליל יותר מהג´די הכי קליל? איך יודה חסר העירנות מאפשר לרובוט לחטוף ממנו את הפנס ואפילו מתעצבן עליו וצורח "שלי! שלי!" בעודו מנסה בצורה בלתי-אפקטיבית לחטוף בחזרה את האביזר, אבל בעצם הוא סופר-עירני ושליו וקליל ועמוק ועוצמתי? יודה הוא חכם מאוד. התנהגותו היא חלק ממכלול אמנותו, כמו כל Jedi. התגרויותיו ומילותיו יצרו מצבים מסויימים. לעתים היא יצרו תהליך של בקרה ובדיקה. המחסום שהוצב מול לוק באמצעות התנגדותו של יודה, למשל, הכריח את לוק לעבור את אותו מחסום של ספק ולמצוא את הוודאות בתוכו, כדי שיוכל להמשיך ולהתעקש על עמדותיו ועל פעולותיו. ביקום שבו רק תקווה קטנה נותרה לצד המואר של ה-Force, וירטואוזיות זו הינה הכרחית.
 
למעלה