זיגי 2- פרק 32

YossihNew

Well-known member
אז מה יקרה אחרי שסיוון חזר?

מה תמוז תעשה אחרי שהמרתה את פי ההורים שלה?

איך יהיה לנטע בעסק העצמאי?

ומי מתכתב עם מיקי?
 

YossihNew

Well-known member
ממתי הוא שורף את העולם? מה קרה? לא יודע, תום פרץ, אבל מה שבטוח, אתה היית הנקבה של הגמל שלמה... כי אתה אוכל ת'ראש... אני חושב שהם זוג, אחרת למה הם אומרים כל הזמן שהם אוהבים אחד את השני? אימא אתה, דורי.

או שתוריד מסכה, בוכה רק לאימא שלך (מה, יש פרק שדורי לא צעק "אימא!"?).

אם כבר מדברים על מי שבוכה לאימא שלו... משפחה של מעצבנים.

מסכנה תמוזי. אבל זה עומר חזן!!!!!!!!!!!! איך את יכולה להגיד לה לסרב לעומר חזן????????????? אני מבין שאי אפשר שכל הילדים יהיו בבית שלהם בבת אחת, נכון?

היי, הנה הדגמים בציור. כמו קארין קרמר. איפה נשמע דבר כזה שמדכאים את היצירתיות של הבת עם הכישרון המנהלי... זה נכון שהיא מושלמת, אבל למה אנחנו עוד פעם אומרים את המובן מאליו?

רגע, אבל מה זה אומר לגבי כל האוכל שנשאר אצל משפחת ארזי? התגובה של מיקי קורעת. אוי, נועה לא תאהב את זה. היא גם מפחידה. סליחה, שמש לא הורסת ילדות וזה שגולן אזולאי שיחק ממש מטורף לא הרס לאף אחד ילדות! מיקי, את תתחרטי על זה.

זה נראה לך הידיים של נטע?! זה נראה לך הידיים המושלמות והרכות שלה?! מה יש לך בזמן האחרון?! טמבל! לא כולם דאגו לך. ולמה הדבר הראשון שעושים זה להרביץ לו? כנראה הבחור דורש. אימא שלך מגעיל ודביק! האמת שכן, דורי, אבל למה אתה עושה לי להתלהב מכל זה? עושה לך קולה? מה יש לעשות בקולה?

מיקי, מניסיון, טיולים לצפון אף פעם לא עובדים. תשאלי את פיקוש. לא פגשת אותו! מיקי, זה לא ייגמר טוב. ועזבי שזה לא ייגמר טוב, למה זה מזכיר לי את משולש האהבה של ניר, דידי, ויובל-יובל? אתם זוכרים את יובל-יובל? לתמוז יש יציאות כיפיות. אני חולה עליה. לא, היא אמרה שהיא מבלה עם ניב. מיקי!!!!!!!!!!!!!

השיטה של אביעד על להוציא מאנשים דברים זאת בדיוק השיטה שהוא ממליץ לבצע בתיקי נתניהו. לא לחקור! לא לחקור!!!!!!!!!! הבנתם? עכשיו, אני כמובן דוגל בשיטה הרבה יותר רדיקלית.

יופי, מיקי! אה, זה השיר של זיגי. אוי, נו, אתם לא צריכים ללכת לכיוון הזה. מה פתאום עמוד מעריצים, לאלומה היו שניים וזה מה שחשוב.

למה אין לה אנשים שעושים את העבודה הזאת במקומה? תראה לאן הגעת, דורי, אפילו סיוון מעורר בה יותר רגש ממך.

מה באמת שם המשפחה שלך, כסף 2? לירז, את מוזרה. והרשת מוזרה. למה לירז מדברת על עצמה בגוף של... רגע, אולי הרשת צריכה לשתף פעולה עם זיגי? אני בעד שיחה בין לירז ודורי שכל אחד מהם מייצג את הרשת ואת זיגי.

להירגע, תמוז, להירגע. אם לא מעצבנים אותה היא נחמדה מאוד. תמוז, ההורים שלך לא יכולים לאיים עליה. בואי. עם כל הכבוד למוריס. גם למוריס יש גבולות.

ואף אחד לא שם לב שזיגי 2 נעלם. נטע רק עושה את זה כדי לעצבן את דורי. למה אתה שוב אומר את המובן מאליו, סיוון? לא סיפרה לך כי אתה דפוק, דורי. דפוק.

הזיעה שלך זה בסדר, אני מכיר המון נשים שהיו מתות להריח את זה. אני הייתי מוכן. היא אישה מאוד מתוחכמת. תמוז לא נהנית היום. אבל הוא עף על עצמו בצדק.

תכירו: נאור. שעומד לעשות קצת בלגנים ללירז ולרשת.

למה כולם ישר לאוטובוס?! למה?! תמוז, אם היא הייתה רוצה את ניב תאמיני לי שהוא היה אצלה. האישה מפחידה. לשיר זוארץ יש פרצוף חמוד. מאוד. טוב, לנשיקה הזאת חיכינו. זה היה קצת סליזי.

לא נעים. לירז, הרשת לא אוהבת אותך. מצד שני אולי נשים את הטלפון באורז מלא? טוב, זה סיום לא מוגזם בכלל...​
 

שיר m

Well-known member
ככה אני אמורה ללכת לישון? רוצה לדפוק את הראש בקיר

תביאו לי את הבחור הזה אני יורה בו

דורי חבר פח

תמוז מחכה לאוטובוס התחיל מרגש... אבל הייתם חייבים להרוס את זה עם ניב
הקלישאה על הנערה הבוכייה והבחור שאומר לה שהיא מהממת. שניה אחרי שהוא הנתהג כמו זבל, כמובן.

מיקי לא למדה לקח מסתבר

אבל העיקר שסיוון חזר. ושלכולם יש טישו.
 

YossihNew

Well-known member
מה, הוא דווקא טוב בלהתבגר (חה חה חה).

חיכיתי מהרגע שראיתי בכתוביות שיהיה...
 
למעלה