זו רק אני או.....

בתאל59

New member
זו רק אני או.....

.... שהפורם הזה לא זז?!!! איפה כל אוהבי גיבוי העל??? כבר 4 ימים שאפחד לא נכנס???!!! יאלה תתחילו לדבר אנשים! בכול אופן אני כאן כול יום! אה ואם כבר אז יצא ב15 לחודש באתר של מארבל. קומיקס בחינם! למשל יש אקס מן ספיידרמן ועוד ארבה אחרים.... שיהיה עוד עדכונים אני הודיעה, עד אז זה הקישור הישיר:Marvel.com/digitalcomics
 

DDN

New member
זו לא רק את לצערי

מיהם הגיבורים המועדפים עלייך? ולמה?
 

בתאל59

New member
אם...

אני חולה על : רוג! לא יודעת למה אבל היא פשוט עושה לי את זה אם זה במראה בהתנהגות בהכול! (אולי כי הייתי רוצה כוחות כמו שלה
) גמביט כי הוא כזה מסתורי וחוץ מזה הוא בן זוגה של רוג. ואת מיסטיק כי היא מגניבה!! איך שאפשר לשחק אם הדמות שלה בכל מינה צורות ודמויות. זה מדליק לא?(וגם לא הייתי מתנגדת לכוחות כמו שלה!!
) כמובן יש עוד ארבה אבל אלו בעיקר. מה איתך?
 

DDN

New member
הכוחות של רוג מפחידים

בלי אפשרות לגעת באף אחד, שכל הזמן צריך לפחד.. . . הגיבורים האהובים עליי הם סופרמן וספיידרמן. אני מעריץ של סופרמן, שמהווה לדעתי את המודל לחיקוי האולטימטיבי וספיידרמן, פשוט מעניין לקרוא ולשמוע עליו.
 

קנטרו

New member
דווקא את סופרמן ?

החיזר המוזר .....שהאויב היחיד שלו הוא בעצם אבן ..... למרות שממש אהבתי את העולם המקביל שסופרמן היה קומוניסט זה היה חידוש מרענן .... דרך אגב דם אני הייתי שמח עם הפורום הזה היה יותר פעיל ...אבל מה לעשות אין פה אנשים
 

DDN

New member
SUPERMAN RED SON

כתוב מעולה. חוברת מומלצת בהחלט! יכול להיות שקניתי אותה בגלל המלצה שלך?
 

קנטרו

New member
התכוונתי עמרי .....הוא ירצח אותי אם הוא יראה

שכתבתי את השם שלו ככה ...
 

קנטרו

New member
אני מת על גמביט הוא כזה צרפתי מגניב ....

והלוואי שמיסטיק הייתה חברה שלי ....רוג סתם מפחידה ....
 

בתאל59

New member
נכון, לא נכון

נכון שרוג "מפחידה" מבחינת זה שהיא לא יכולה לגעת באף אחד אבל זה גם לא נכון, רק אם היא היתה יכולה לשלוט בכוחות שלה. זה מה שמבאס בדמות הזו שהיא לא יכולה!! אבל זה מה שעושה אותה מיוחדת, כדמות היא מאוד מורכבת ואפשר לשחק איתה איך שרוצים.... כמו למשל תמיד ניתן לתת לה תאפשרות שיעלמו לה הכוחות ולראות מה היא תעשה עם האופציה הזו ואני חושבת שעשו את זה באחד הפרקים של הסדרה. אני חושבת שמיסטיק היא הפנטזיה של כול גבר ואם היא היתה גבר אז גם שלי!!!
 

Ihavenonick

New member
ניטפוק קטן- גמביט בא מניו-אורלינס

ונכון, אין כמו גמביט. למרות שבאופן כללי, גיבור העל האהוב עליי מכל...................... סופרמן. איכשהו נראה לי שאת הקומיקסים שלו לא אכפת לי לקרוא.
 

קנטרו

New member
בעעע

superman lovers שמת לב שהוא לובש את התחתונים על המכנסיים .....או שבקריפטון ככה נהוג ? ההורים המאמצים שלא לא יכלו ללמד אותו איך לובשים מכנסיים נכון .... או שהסיגנון לבוש הזה מוטבע גנטית בכל בן קריפטון ?
 

0Pandemonium0

New member
גמביט גאון. הוא אחת הדמויות האהובות עליי

ביותר, אם כי היה באמת עצוב לגלות שהוא סתם אמריקאי, ולא בא מצרפת במקור.
מיסטיק מגניבה, אבל ככה גם הרבה מוטציות. יש הרבה כוחות על שיכולים להיות מגניבים, אבל אני לא אגיד על כל דמות בעלת הכוחות האלה שהיא הדמות האהובה עליי או שהיא מגניבה או דברים כאלה. אותו דבר עם רוג: הכוחות שלה באמת מפחידים, אבל היא ממש לא.
 

Huldra

New member
מה שהכי מרגיז זה שלא הכניסו את גמביט לסרט

כל פעם היו שמועות שבסרט הבא הוא בטח יהיה. עכשיו התרילוגיה ניגמרה לא קיבלנו את גמביט!
 

0Pandemonium0

New member
אני מקווה. דווקא אהבתי את הסרטים של אקסמן.

לא יצירות מופת, אבל בהחלט שווים צפייה, ועוד צפייה, ואפילו עוד צפייה.
 

Huldra

New member
לפי מה שהבנתי זה לא יהיה סרט רביעי

זה יהיה ספין אוף על החיים של וולברין לפני האקס-מן.
 

0Pandemonium0

New member
אה, על זה גם אני שמעתי. אבל את האמת, לא נמאס

כבר לשמוע על וולברין? הוא דמות נורא מגניבה והיה גם בעל מימד של מסתורין שהוסיף לזה, אבל עכשיו ההיסטוריה שלו כבר ידועה מההתחלה ועד הסוף. עכשיו הוא לא מוטנט מסתורי בעל כוחות מוזרים, אלא סתם מוטנט בעל כוחות מגניבים.
 
למעלה