התלבטות קלה (או שלא)

no names

New member
התלבטות קלה (או שלא)

אני יודעת שאני לסבית, או יותר נכון מרגישה שאני נמשכת לנשים כבר שנתיים בערך. לאחרונה, כשממש נכנסתי לעסק והפכתי להיות מוצהרת בסביבה ולמשפחה התחילו לי התלבטויות. אולי אני לא כזאת? אני לא נמשכת לגברים אבל לא היה לי ניסיון מיני עם אף אחד מהמינים. אבל, אני מתאהבת בנשים. השאלה היא איך אפשר לדעת אם זה קורה בגלל שאני לסבית או שאולי בגלל שהחלטתי שאני ככה ואיפשהו בתת מודע אני כבר אוטומטית בכלל לא מסתכלת לכיוון של גברים? אולי אני זאת שהכנסתי לעצמי לראש שהם לא מושכים אותי? איך יודעים? מבינים רק אחרי שמנסים להיות עם שני המינים (בנפרד...)? מה נסגר איתי?
 
../images/Emo23.gif NO NAMES - בשבילך

הרגעים בחיים שהם ודאיים לעומת רגעי חוסר הוודאות - מעטים ביותר. אין זה מעודד אני יודעת אבל ההתלבטות שלך היא טבעית וזה בסדר לא לדעת הדבר היחידי שאני יכולה להגיד לך זה "לכי עם עצמך" ויהיה בסדר אולי לא אמרתי הרבה ולא עזרתי בגרוש - ניסיתי שלך, לביאה אצילית
 
המממ....קצת מטומטם

אבל את לא חייבת לאף אחד כלום... אני בטוחה שאף אחד לא יהיה עצוב אם פתאום תצאי עם בנים... תנסי, תבדקי אם את נמשכת. אם כן -אז שום תת-מודע לא משנה משיכה- כי זה משו נטו פיזי... בקשר לאהבה- אני מכירה את זה, אבל אין כל כך מה לעשות... אם דחוף לך לבדוק- תבדקי.
 
למעלה