הצעה לסקר: משאבות חלב...

_גלית_

New member
הצעה לסקר: משאבות חלב...

האם הצלחתן לשאוב חלב? ובאיזו משאבה השתמשתן? אני התחלתי לשאוב בערך חודש וחצי אחרי הלידה ואני משתמשת עד היום בהצלחה במשאבה החשמלית של "מדלה". בהתחלה זה כאב קצת, אבל התעקשתי! זה השתלם ויש לי "סטוק" של שקיות חלב במקרר
...
 

inbale

New member
אני השתמשתי בדלה מיני אלקטריק

במעט זמן הזמן ששאבתי היא היתה מעולה!! אני מאוד ממליצה עליה גם למי שחוזרת לעבודה וזקוקה למשאבה טובה קטנה וניידת.
 

zimes

New member
אני ב-מדלה מיני אלקטריק פלוס

ה-פלוס הוא כי המשאבה כפולה (שואבת משני הצדדים בו"ז). המנוע נמצא בקופסה שמונחת לידי, ועל הציצים יש רק את הבקבוק עם ה"פומפה". זה חוסך זמן, וגם משתמש באפקט של - יונק מצד אחד גורם לטפטוף מצד שני. היו גם לא מעט פעמים (בהתחלה) ששאבתי תוך כדי הנקה. היה לי קשה, והכמויות לא היו משהו. בעצם, שאבתי רק בתקופות לחוצות (ההתחלה, או לימודים), אולי זו הסיבה. כשהתמחיתי, זה כבר כמעט לא כאב, ועשיתי את זה אפילו מול המחשב. טיפ (היתה תקופה שעשיתי את זה): לשאוב עם חזיה, מאלה שנפתחות מלמעלה (כמו של מובי), ואז החזיה מחזיקה את ה"פומפה" ומפנה לי יד בשביל גלגל-העוצמות.
 
לי ממש לא הלך עם השאיבה ../images/Emo80.gif

קניתי את המיני אלקטריק של מדלה. ממש הכרחתי אותי לשאוב. הייתי שואבת במקביל להנקה ואייל היה נורא מתעצבן מהרעש (הבאמת מעצבן) של המנוע שלה. בקיצור - אחרי תלאות מרובות.. אחות ט"ח שלנו, שהיא מדריכת הנקה, הציעה לי לנסות לחלוב ידנית במקום לשאוב. זו הייתה ממש הצלה בשבילי! הצלחתי להגיע כך לכמויות מכובדות (100 מ"ל בחליבה). למי שלא מסתדרת עם החשמליות - מומלץ לנסות !
 

אפרת_ח

New member
אני משתמשת באבנט ידנית

והיא בסדר בשבילי. לא ניסיתי אף פעם סוג אחר, אז אין לי איך להשוות. מה שכן, היא מחייבת "יום לימודים ארוך" כי גם יש המון חלקים להרכיב, וגם הטכניקה לא מובנת מאליה.
 

עיליאת

New member
יש לי גם מדלה חשמלית וגם אוונט

ידנית... למקרה של הפסקת חשמל בעבודה, או שלא יהיה לי מקום עם חשמל
אבל הכי אהבתי לשאוב עם המדלה, לא כאב לי בכלל ושאבתי איתה בערך 7 חודשים בעבודה,
 

ענבל30

New member
אני מהבודדות שמסתדרות עם משאבת

יד-שרה הידועה לשמצה, תאמינו או לא, תקופות אינטנסיביות של שאיבות כבר שמונה חודשים. התקופה היחידה שבה "הזנחתי" את השאיבות, היתה כשרומי ינקה מלא, בין גיל חודשיים לארבע וחצי חודשים. שאבתי איתה גם בעבודה
פעמיים ביום - לא הכי נוח ודורש קצת התארגנות, אבל הסתדרתי יפה מאוד. מעולם לא היו לי כאבים בשאיבות, לא נוצרו לי בעיות, והמשאבה רק לאחרונה החלה ל"זייף" ודורשת החלפת חלק מהחלקים. אני יודעת שלרוב האמהות המשאבה הזו לא מתאימה. אני הגעתי אליה כאמצעי חירום זמין ומהיר (וגם מסיבות תקציב) וכיוון שהשאיבה הלכה בלי בעיות מההתחלה, נשארתי איתה. "יועצת ההנקה" שביקרה אצלי בהתחלה, המליצה לי מאוד להחליף אותה וניסתה לשכנע אותי, אבל אז כבר שאבתי כל כך יפה ובהצלחה, שלא הבנתי מה היא רוצה מחיי. מעולם לא ניסיתי משאבה אחרת - אולי זה יהיה אפילו קל ונעים יותר, אבל גם עכשיו אני מסתדרת יופי עם השאיבות. אני ממליצה למי שמוגבלת מאוד בתקציב, לנסות את המשאבה הזו - ורק אם לא הולך, לקנות אחרת. (אגב, אפשר להשאיל מיד שרה גם משאבת "לקטינה" של מדלה, שהיא הרבה יותר איכותית, כך אומרים. כדאי לברר.)
 

Iris & Ron

New member
החשמלית של "מדלה"

ולא כואב בכלל. אני מתחילה עם שאיבה הכי פחות חזקה, ומגבירה במשך השאיבה.
 

לאה_מ

New member
גם לי יש מדלה מיני אלקטריק

ועד לפני כחודשיים - שלושה עדיין הייתי שואבת בעבודה מדי יום בצהריים (בערך 450 מ"ל כל פעם, והייתי שומרת כאן בקבוקים במקרר).
 

inbale

New member
450?????? אני המומה!!!!!

וואו איך עשית את זה????? אולי תתני לנו טיפים לשאיבה מוצלחת?
 
450 בפעם אחת??????? אם אני מצליחה

בהפסקה בין הקורסים להגיע ל 100 מ"ל אני מאושרת עד הגג. רוצה טיפים...
 
למעלה