הצילו אני צריכה עזרה!

הצילו אני צריכה עזרה!../images/Emo15.gif

כמה ימים אני יכולה לחתום בלישכה כחיילת משוחררת?? וכמה אני מקבלת בכל חודש..? תודה..
 

kjhgf

New member
הנה התשובה

הי אז ככה החוק אומר שחייל זכאי ל-70 יום דמי אבטלה במשך שנה מהשחרור שלו זאת אומרת שהוא חייב פעם ראשונה לחתום בלשכת התעסוקה לפני שעוברת שנה מיום שחרורו אחרת זה לא תקף חייל משוחרר מקבל היום 106.73 ש"ח ליום מקווה שעזרתי
 

ArsaWhat

New member
ותוספת לשאלה -

שלום לכולם, השתחררתי לפני קצת פחות משנה (תחילת פברואר 2005). הספקתי לעבור בלשכה 3-4 שבועות ואח"כ מצאתי עבודה מועדפת (לא בעזרת הלשכה) ועבדתי כ 9 חודשים ללא הפסקה. תוך כדי גם קיבלתי את המענק מביטוח לאומי. לאחר שפוטרתי חזרתי ללשכה וחתמתי שבועיים, ומחר (או יותר נכון עוד כמה שעות) אני חותם שוב. אמרו לי שאני כבר יכול ללכת לביטוח לאומי ולבקש דמי אבטלה. האם זה נכון או שאני צריך לחכות עד שתעבור שנה מהשחרור (בתחילת פברואר)? מה אני צריך להביא איתי? האם אחרי שאגיש את מה שצריך להגיש בביטוח לאומי אני צריך להמשיך לחתום בלשכה? אשמח אם מישהו יוכל לשפוך אור על הנושא. תודה מראש.
 

kjhgf

New member
תשובה בבקשה

הי בוקר טוב.אז ככה חייל משוחרר זכאי לקבל דמי אבטלה של 70 ימים. אם הבנתי אותך נכון אתה כבר הגשת את התביעה לאבטלה אז בזמנו שהשתררת? כי אם הגשת כבר ויש עוד ימים לזכותך(מתוך ה-70 שמגיעים לך) כל מה שעליך לעשות זה להרשם בלשכה הם יעבירו את הדיווח לביטוח לאומי ואתה תוכל לקבל את התשלום.מקווה שהייתי ברורה אשמח לעזור עם עדיין יש שאלות.יום נעים!
 
למעלה