הפסיקו היום את SG1 בלי הודעה?

gozala

New member
הפסיקו היום את SG1 בלי הודעה? ../images/Emo178.gif

מה קורה כאן? פתאום מופיעה תכנית אחרת.... למצער שאלה, היכן הפסיקו זה היה סוף העונה הרביעית? אוריד את העונות האחרות וניגמר הסיפור, שאלה היכן זה הפסיק ומה?? זהו???
 

dar dahan

Member
זה הפסיק בעונה ה4

אם אתה רוצה להוריד את רוצה להוריד את תצטרכי להוריד מהפרק הראשון של העונה ה5... אני לא מצאתי הרבה להורדה ואלא שכן היו בצרפתית (למרות ששמוע את ג'ק אוניל זה נהדר לדעתי גם בצרפתית זה בסדר, ויש אתר לתרגומים עם את רוצה אני יביא לך)...
 

gozala

New member
../images/Emo51.gif אני מנסה פרק אחרון בעונה 4

והוא יורד מאוד לאט (סתם להזכיר לעצמי היכן היינו) אבל בעונה 5 ירד כבר פרק 3 מס' 1 בדרך, מס' 2 לא זז... הצ'כי הזה NapisyPL מכניס את כל העונות מרוב או כל הסדרות (את כל 7 העונות של סמולוויל הורדתי בפורמט שלו) כשכל פרק אורכו 113מגה והאיכות סבירה למדי. נראה לי שעוד אחרים החליטו ללכת באותו מסלול... לפחות עוד שני ישראלים ב"רשימה" כאן. Stargate SG-1 Season5 RS (XviD asd) EnglishV+NapisyPL - www.tvshows.yoyo.pl עונה 10 ירדה תוך ימים, עונה 9 מתמהמהת עד לזרא. אבל, אם מורידים 80-90% בפורמט הזה, כבר ניתן לראות את רוב הפרק. כיתוביות אם יש אני מצמידה בעברית ולא - באנגלית, שפת הדיבור חייבת להיות אנגלית, שום דיבוב לא בא בחשבון. בעיה איתו (הצ'כי הזה)- הוא נותן כיתוביות בצ'כית ולא תמיד הכיתוביות בעברית או אנגלית על הפורמט שלו מסוכרנות, היה לי את זה עם עונה שלמה (עונה 1) של Stargate Atlantis והייתי צריכה לסנכרן את העברית או/ו האנגלית, ייאוש גמור - כשמסיימים לראות את הפרק בקטן עם הסינכרון כבר אין כיף לראות אותו על מסך גדול וזה ממש מקלקל... יש לי הרושם שזה נובע במידת מה מהנפח היותר קטן (ונוח מאוד לאיחסון שלא לדבר ע"כ שהמחשב לא מתמלא מזה) בפורמט הזה. אז כן, מורידים ואם יש מספיק אנשים בפורמט הזה של הצ'כי NapisyPL... זה זז די מהר, אם יש ישראלים לפעמים זה יורד בקצב נהדר, לא תמיד.
 
למעלה