העולם בסכנה - מסרים מעולם האמת

גל סופר

New member
ושוב, מה לזה ולקבלה?

לא אכתוב עוד בעניין כי זה פשוט בזבוז של זמן יקר. אך במידה ולא הבנת את דעתי אני מציע לך לקרוא שוב את הודעותיי מעלה. יהודי לא זקוק לחיזוקים מעין אלו (שמקורם, כפי שכתבתי, מוטל בספק). קל וחומר שלומד קבלה לא זקוק להם. שציבור הקוראים לא יטעה- אין מדובר בקבלה.
 
בכל זאת אשמח לשמוע את דעתך אחרי שתצפה בסרט

נראה לי שדעתך תהיה קצת שונה לאחר מכן (כמובן רק אם אתה באמת מחפש את האמת, ולא מאלה שרק רוצים להצדיק את עצמם).
 

גל סופר

New member
מחפשי אמת צריכים להתמודד גם עם

אמיתות שאינן נעימות... ומבחינתי להטיל ספק זו הדרך הנכונה ביותר לקבוע בסוף מה הוא אמת ומה אינו. אני מתנצל אך אינני מעוניין להיכנס לדיון בעניין משום שאין בכך נעימות רבה ואין לכך צורך. אינני יכול לכתוב "אז מה אם האוטיסטים טוענים שהם מתקשרים את עולם האמת?", כי אנשים עשויים להיעלב ואין בכך צורך. אבל, אני בהחלט רוצה להדגיש שאם בספרי "גליה" מדברים עימה והיא טוענת שהיא רוצה שיתייחסו אליה כמו בן אדם רגיל, מן הראוי לעשות כן. וההתייחסות לאוטיסט כאל שוטה היא התייחסות שאינה נכונה בעליל. ומי שמכיר את עולם האוטיזם מקרוב יותר זאת וודאי. בליבי כעס על ההשוואה
 
איפה ראית השוואה של אוטיסטים לשוטים ?

בכל השרשור הזה לא ראיתי השוואה כזו אפילו פעם אחת. אם היית צופה בסרט על גליה היית רואה שמדובר במשהו לגמרי אחר. מדובר בתופעה של נשמות גבוהות של צדיקים כמעט גמורים, שבאו לתקן עוון קטן שהיה חסר להם תיקונו בשביל שלמות התיקון של נשמתם, ובחרו לבוא בצורה כזו של פגועי מוח שפתורים ממצוות, שרק הסבל הזה שלהם ממצבם הגשמי ימרק את אותו עוון בלי שהם ייקחו סיכון של קלקולים נוספים. ובגלל שהם פגועי מוח אין מה שיעשה את המסך על הנשמה שלהם, כמו אצלנו עם המוח המתפקד שמצמצם את המודעות שלנו למושכלות שרכשנו פה בעולם הגשמי בלבד, מאז לידיתנו, ולכן באמצעות שיטת התקשור בתמיכה F.C. ניתן היום לתקשר ישירות למודעות הנשמה היהודית של אותם אוטיסטים שהמוח לא מגביל אותם (כמו אצלנו), שמחוברת לאמת האבסולוטית של האין סוף וששומעת את הבת קול של העולמות העליונים, ומשם אומרות את דבריהם. ושוב זה לא תחליף לתורה ולפסיקת רבנים, אלא רק תוספת חיזוק ליראת השמיים שלנו יראי השמיים בכלל, ואחינו הרחוקים מהיהדות שמאמינים יותר לדברים שפותחו ונתמכים ע"י המדע, בפרט.
 

גל סופר

New member
קרא את ההסכמות לספר של גליה

וראה כמה ציטוטי "...ניתנה נבואה לשוטים". ודי בזה.
 
למעלה