הסדרה נגמרה אבל 2 סקרים גדולים..

חכם ניר

New member
הסדרה נגמרה אבל 2 סקרים גדולים..

איזו עונה הכי אהבתם? א. עונה ראשונה. ב. עונה שנייה. ג. עונה שלישית. ד. עונה רביעית. וגם איזה רגע הכי אהבתם? א. טלי נאנסה ע"י גיא אחרי שהוא גילה שהיא מצלמת חומר של חברה אחרת. ב. צ'יף דורש משלומי את הכסף, דניאל מתערב ולבסוף נדקר. ג. ההאזנות של אלכס קלייבורן כשהוא השתיל האזנות סתר. ד. עידית חותרת נגד שרון ושוכרת נערת ליווי (אוולין בשבילכם) כדי שתפתה את תומר. אם יש לכם תשובה אחרת, תרשמו אחר ואת הרגע האהוב עליכם.
 

xbox360

New member
טעית היו 6 עונות בסידרה ולא 4 עונות

העונה החמישית צולמה בשנת 1999 והעונה השישית והאחרונה צולמה בשנת 2000 לי יש בוידאיו את הספיישל הגדול של רמת אביב ג משנת 2000 ששם גילת אנקורי אומרת שצולמו 6 עונות מי שלא מאמין שיבוא אלי ויראה בעצמו
 

חכם ניר

New member
תסביר לי איך בדיוק היו 6 עונות...

נכון, היה ספיישל עם גילת אבל צולמו 5 עונות. העונה הראשונה צולמה בשנת 1995, העונה השנייה צולמה בשנת 1996, העונה השלישית צולמה בשנת 1998, העונה הרביעית צולמה בשנת 1999 והעונה החמישית צולמה גם בשנת 1999. לא הייתה עונה שישית אחרת היו משדרים את הסדרה בשנת 2001 וזה לא קרה. חשבו אז בשנת 2000 לצלם עונה נוספת, אבל בגלל רייטינג נמוך וחוסר רעיונות למשוך את הצופים הסדרה נגמרה.
 

mary lou

New member
הייתי אומרת ב'...

למרות שכל הרגעים של סוף העונות היו טובים... [ואם אפשר תשובה אחרת אז הקטע שבו החוטפים של שרון זוממים עליה :| ]
 

חכם ניר

New member
על שרון כל אחד הייתה מזימה עליה.

בין אם זו הייתה מזימה מרושעת כמו של גיא ועידית כשאלה הפרידו בין תומר ושרון ובין אם זו הייתה מזימה מינית כמו החוטפים של שרון.
 
למעלה