הי. מזל טוב על הפורום החדש...

גליתיאה

New member
הי. מזל טוב על הפורום החדש...

חבל שזה לא קרה לפני 8 שנים. אז היה לי זמן, כוח ובעיקר הרבה ידע לתרום. בזמנו אפילו תרגמתי לעברית חלקים נכבדים ממדריך האפיזודות של TNG. כמו כן היה לי המון חומר שכתבתי על דמויות בסידרה ועל השחקנים, שאלות טריויה TNG ועוד המון המון המון דברים... כל החומר הזה נמצא היום איפה שהוא על דיסקטים מאובקים (1.2 אלא מה
) בבית של ההורים, סביר להניח שכתוב ב-QTEXT. אולי זה אומר שהגיע הזמן לחפש את זה. אני אנסה. בכל אופן - תתחדשו. וכמובן אם לא הבהרתי את עצמי - TNG. בהחלט TNG. גם וויאג´ר זוכה בציון "נחמד", ENTERPRISE פשוט עלבון לאינטיליגנציה (טוב, מה אפשר לצפות מלוקסאנה טרוי ?) ועדיין - תמיד TNG.
 
כן, באמת חבל ש....

לא היה את הפורום הזה לפני 8 שנים... אז עוד הייתי טרקית שרופה לחלוטין. היום זה בעיקר נוסטלגיה.... פעם אחותי קראה בפנאי פלוס על איזה אחת ששלחה לג´ונתן פארקס (ויל רייקר) מכתב וקיבלה תמונה חתומה. היא ניסתה גם ולא הלך....... איזה באעסה... היא (אחותי) אפילו כתבה תסריט לפרק שלם מרוב הערצה, אבל אחרי כמה שנים היא חשבה שהוא מפגר וזרקה את זה.... (חבל, אני דווקא זוכרת שהוא היה טוב!)בכל מקרה, עכשיו יש פורום (הא הא הא הא! פלאי הטכנולוגיה. אולי עוד כמה שנים נוכל להיכנס לחדר ולהגיד: מחשב, אורות! במקום ללחוץ על המתג או לבקש פרנץ´ ונילה מהמשכפל לארוחת הבוקר) ועדיין יש על מה לדבר! דרך אגב- לפי הפרק "מלון רויאל" (ראיתי מוקלט לפני כמה שבועות) במס"ב הדור הבא בעוד שלושים שנה ינסו לשגר חללית מאויישת אל מחוץ למע´ השמש בפעם השלישית. קולונל ריצ´י ס. יחטף בידי יצורים לכוכב תטה 8... מישהו זוכר את הפרק הזה?
 

reystlen

New member
כמובן

אבל הסצינה של האיש המכן שמת בתוך רומן זול תמיד זיעזעה אותי
 
למעלה